En ole koskaan Venäjällä käynyt, loppukesästä olisi tarkoitus käydä. Eiköhän siihen mennessä nämä ikävyydet Ukrainassa ole loppuneet. Pietari vai Moskova, kumpaa suosittelet, mitä muita vinkkejä annat?
Mitä mieltä olet Venäjästä?
44
141
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpi vain, saatat päätyä Siperiaan. Maalla niin hullu johto, että pysyn tulevaisuudessa itse kaukana.
- Anonyymi
Kännykkäsi ratsataan. Ja sulla on siellä tod.näk. Insta ja Face. Sitten oletkin jo vangittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännykkäsi ratsataan. Ja sulla on siellä tod.näk. Insta ja Face. Sitten oletkin jo vangittu.
Natsi-Venäjälle mielivät vain sotahullut fasistit ja lapsenmurhaajat.
- Anonyymi
En suurin surminkaan lähtisi Venäjälle Putinin vallassa ollessa. Sitäpaitsi, luulen, että Venäjä on menossa rautaesiripun taakse, Niin on kahlittu kaikki vapaat yhdistykset ja ihmisiä pidätetään kadulla aivan mitättömistä syistä.
Kuka hullu tuollaiseen maahan haluaa vierailulle. Minä kävin siellä silloin, kun maa oli vielä Neuvostoliitto. Oli hyvin mielenkiintounen vierailu. Nylonsukkia myimme ja niillä rahoilla sitten ruokailimme, mutta ruoka oli vallan kauheaa.
Onneksi siellä on nykyään varmaankin olot hieman paremmat, mutta Putin saa aikaan sen, että vapaus on mennyt ihmisiltä.
Tässä näyttä jokin trolli hyppivän sivulleni. Pian Venäjä on samassa pisteessä kuin oli Neuvostoliiton aikoina. Yhtä ahtaaksi henkisesti on menossa tuo maa. - Anonyymi
Miksi muka joutuisi Siperiaan, aivan ihmeellisiä väitteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suurin surminkaan lähtisi Venäjälle Putinin vallassa ollessa. Sitäpaitsi, luulen, että Venäjä on menossa rautaesiripun taakse, Niin on kahlittu kaikki vapaat yhdistykset ja ihmisiä pidätetään kadulla aivan mitättömistä syistä.
Kuka hullu tuollaiseen maahan haluaa vierailulle. Minä kävin siellä silloin, kun maa oli vielä Neuvostoliitto. Oli hyvin mielenkiintounen vierailu. Nylonsukkia myimme ja niillä rahoilla sitten ruokailimme, mutta ruoka oli vallan kauheaa.
Onneksi siellä on nykyään varmaankin olot hieman paremmat, mutta Putin saa aikaan sen, että vapaus on mennyt ihmisiltä.
Tässä näyttä jokin trolli hyppivän sivulleni. Pian Venäjä on samassa pisteessä kuin oli Neuvostoliiton aikoina. Yhtä ahtaaksi henkisesti on menossa tuo maa.Ruplan arvo on romahtanut, Venäjä on erittäin halpa maa. Viiden tähden hotelliin pääsee vähällä rahalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota uusi kännykkä ja priipeid mukaan.
- Anonyymi
Hieno maa, älä anna politiikan matkaan vaikuttaa. Suomalaisilla ja Venäjällä ei ole mitään erimielisyyksiä, EU:lla ja Venäjällä on. Kesään mennessä kaikki on ohi
- Anonyymi
Maa olisi varmaan hieno, jos johtoporras vaihtuisi. Kun katsoo noitten miliisien touhuja tuolla kadulla, niin katson, että on parempi pysyä täällä vapailla markkinoilla. Nuo valtavat miliisi joukot ottamassa ihmisiä kadulla kiinni ovat niin pelottavia, että en kehota ketään matkustamaan Venäjälle.
Sieltähän matkustavat omatkin kansalaiset pakoon tällä hetkellä. - Anonyymi
Älähän trolli jauha sontaa. Venäjä hyökkäsi Ukrainan, EI EU:n kimppuun. Tilanne rauhoittuu vasta kun ruskit pääsee putlerista eroon, ei ennen.
- Anonyymi
Kansa ja johtajat pitää erottaa!
- Anonyymi
Siellä vai täällä, tai molemmissa
- Anonyymi
Kansa varmaan on Venäjällä aivan mukavaa, mutta vanhempi polvi tuntuu uskovan hallituksen valepuheita täysin. Nuoremmat ovat jo hyvin tietoisia tuon vallanpitäjien valheellisuudesta.
He eivät vain saa mielipiteitään lausua vapaasti. Pidätykset tapahtuvat heti, jos uskaltaa arvostella tuota valehtelijajoukkoa.
Venäjällä pi täisi tapahtua täysi puhdistus hallituksessa ja duumassa. Pitäisi löytyä rehellisiä, vastuuntuntoisia ihmisiä koko hallituselimiin. Ei sellaisia, jotka vain omaan pussiinsa haalivat valtion omaisuutta. Korruption kitkeminen olisi ensimmäinen tehtävä uudella hallituksella.
- Anonyymi
En ole koskaan käynyt enkä tule menemään !!!
Lue ulkoministeriön matkustustiedotteet ennen kuin matkustat Venäjälle.
https://um.fi/matkustustiedote/-/c/RU
Talouspakotteet eivät loppukesään mennessä ole ohitse joten tilanne siellä voi olla "mielenkiintoinen" varsin ikävällä tavalla.- Anonyymi
Ei Pietarissa tai Moskovassa mitään sotaa ole. Ulkoministeriön tiedote Venäjän osalta on suunnatonta liioittelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Pietarissa tai Moskovassa mitään sotaa ole. Ulkoministeriön tiedote Venäjän osalta on suunnatonta liioittelua.
Ulkoministeriö ottaa huomioon sen, että Venäjä saattaa yllättäen sulkea rajansa paluumatkalaiselta, jolloin tuo jäisi loukkuun rautaesiripun väärälle puolelle.
Välitöntä poistumistahan kehotetaan vain Venäjän puolella sota-alueen rajaa olevien joukkojen läheisyydestä. Ulkomaalainen on on siellä automaattisesti vakooja.
- Anonyymi
Osta vain menolippu Byebye.
- Anonyymi
Näillä näkymin pääset sinne vain jos joku auttaa salaa rajan yli.
- Anonyymi
Bussilla pääsee aivan normaalisti.
- Anonyymi
Ennen siellä oli kivaa, sai panna nuoria tyttöjä halvalla
- Anonyymi
Sergei live Pietari
https://youtu.be/rsVm50Qd0Zg
Tervetuloa - Anonyymi
Olen käynyt juomassa vodkaa Venäjällä.
- Anonyymi
Käy Pietarissa. On hieno kaupunki, tekemistä ja näkemistä riittää.
- Anonyymi
Ei kannata koskaan matkustaa sotaa käyvään maahan, jossa ovat voimassa sekä kovat kansainväliset pakoteet että oma tiukka sotasensuuri ja poikkeustilalait. Erittäin suuri mahdollisuus joutua pahoihin vaikeuksiin. Eikä tilanne taatusti ole kesään mennessä ohitse.
- Anonyymi
Vaikka sota loppuisikin, niin pakotteet eivät lopu niin kauan kun venäjän panssarit ovat Ukrainan alueella, joten pakotteet ovat taatusti voimassa loppukesälläkin. Ja kesällä niiden vaikutus alkaa vasta oikeasti tuntumaan. Nyt siellä on vielä kaupoissa tavaraa ja toimivia liikkeitä, kun varastoissa on vielä tavaraa ja monet ulkomaiset firmat vasta järjestelevät sieltä poistumista ja toimintojensa lopettamista, mikä ei ole ihan yksinkertainen päivän juttu. Mutta loppikesään mennessä tilanne on siellä jo aivan toinen.
- Anonyymi
USA kävi vuosikausia Vietnamissa ja Afganistanissa sotaa, kyllä sinne vaan miljoonat matkusti joka vuosi eikä heillä ollut mitään hätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka sota loppuisikin, niin pakotteet eivät lopu niin kauan kun venäjän panssarit ovat Ukrainan alueella, joten pakotteet ovat taatusti voimassa loppukesälläkin. Ja kesällä niiden vaikutus alkaa vasta oikeasti tuntumaan. Nyt siellä on vielä kaupoissa tavaraa ja toimivia liikkeitä, kun varastoissa on vielä tavaraa ja monet ulkomaiset firmat vasta järjestelevät sieltä poistumista ja toimintojensa lopettamista, mikä ei ole ihan yksinkertainen päivän juttu. Mutta loppikesään mennessä tilanne on siellä jo aivan toinen.
Halpaa venäläistä vodkaa löytyy, myös ilotytöt ovat halpoja, samoin hotellihuoneet. Mitä muuta sitä tarvitseekaan...
- Anonyymi
Venäjä on tullut hulluksi.
- Anonyymi
Kun ennen heitä pidettiin jossain määrin epäluotettavina, nyt ei voi luottaa mihinkään. Tarkoitan erityisesti hallintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ennen heitä pidettiin jossain määrin epäluotettavina, nyt ei voi luottaa mihinkään. Tarkoitan erityisesti hallintoa.
Itse ryssän hallinto osoitti epäluotettavuutensa kun sanoi että Venäjä ei hyökkää Ukrainaan. Toisin kävi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ryssän hallinto osoitti epäluotettavuutensa kun sanoi että Venäjä ei hyökkää Ukrainaan. Toisin kävi.
Se taitaa Venäjän kanssa olla niin, että jos he sanovat jonkin asian kielteisesti, voi ajatella sen myönteisesti. Jos he sanovat jonkin asian myönteisesti, voi ajatella sen olevan kielteinen.
Noin kieroa peliä Venäjällä harrastetaan.
- Anonyymi
Paska maa, paska kansa. Matkusta toki jos tykkäät rypeä paskassa.
- Anonyymi
Kansa ei ole paska. Kuten ei myöskään itse maa, mutta päättäjät ovat.
Putinin valtakauden aikaan ei kannata kenenkään täyspäisen matkustaa Venäjälle - jos siis oma henkiriepu on yhtään kallis. Nytkin tapattaa omiaan niin paljon kuin ehtii, ja samalla menee naapuritkin.
Voisi kuvitella, että siellä on korvia joka puolella. Jos lausut väärän mielipiteen, häkki heilahtaa. Siellähän hyväksyttiin äskettäin laki, joka koskee myös ulkomaalaisia: jos kritisoit esim käynnissä olevaa sotaa, sinut saatetaan viskata tyrmään 15 vuodeksi.
Riskit kannattaa tiedostaa. Ennen oli paremmin, mutta se oli ennen se. - Anonyymi
Viiden tähden hotellissa paska on kaukana, ei sitä näe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viiden tähden hotellissa paska on kaukana, ei sitä näe.
Jos asut Venäjällä tämän hyökkäyksen aikana viiden tähden hotellissa niin paskan näet kylpyhuoneesi peiliin vilkaisemalla.
- Anonyymi
Venäjälle ei pääse enää muuten kuin Bäckmanin tai Putkosen matkassa. Heillähän on ikuinen viisumi Siperiaan.
- Anonyymi
Annan vinkin. Pysy kaukana Venäjästä.
- Anonyymi
Mene Kazakstaniin siellä on järkevää porukkaa..
- Anonyymi
Natsi-Venäjälle hinkuvat vain naisten raiskaajat ja lasten murhaajat.
- Anonyymi
Venäjä on hieno maa, hieno kulttuuri, ruoka, nähtävyydet, kansa jne. Aloita Pietarista, toisella kertaa Moskovaan.
- Anonyymi
Elokuussa kesäloma, bussilla kahdeksi viikoksi Pietariin viiden tähden hotelliin. Miltä kuulostaa, onko hyvä suunnitelma?
- Anonyymi
Kannattaa mennä loppukesästä Sortavalan torille, sieltä löytyy teinityttöjä jakamaa hotelliyötä kanssasi, hinta on tyhjä kokistölkki per yö.
- Anonyymi
Paljon mukavia ja hienoja tavallisia ihmisiä, mutta venäläisiä aivopestään, huijataan ja alistetaan monin tavoin. Jokunen vuosi sitten oli juttua sikäläisistä maitotuotteista ja juustoista, joihin oli lisätty aineita jota eivät niihin kuulu. Nyt sitten kun länsimainen elintarvikevienti loppuu kokonaan, niin joutunevat parantamaan laatutasoa. Jotain positiivistakin siis tavallisen venäjän kansalaisen ja kuluttajan näkökulmasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345688Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972602JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t81741Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291468En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171139Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194817