Rahakäsitys on maajusseilla ihan eri, mitä meillä taviksilla. He eivät tiedä satasta pienempää rahasummaa ensinkään. Useammankin kerran eri maajussit kaupitellu halvalla jotain vanhaa puutarhajakkaraa, taikka vaneerinpalaa. Joka kerta sama juttu, anna ny vaikka satanen en viitti enempää ottaa kun se on vähän jo rikkikin.
Vissiinkään maajussit ei niin kattele hintoja kun ostavat. Siksi satanen tuntuu pikkurahalta. Meille taviksille se on iso raha, joillekin jopa viikon pudjetti. Onko se sitten kun kaiken saa verovähennyksiin, niin ne ei kattele hintoja laisinkaan.
Viimeksi maajussi kuuli että olin muutamaa trukkilavaa vailla. Satasella kuulemma olis saanu hakea.
Maajusseilla lompsa kunnos
7
107
Vastaukset
- Anonyymi
Muuta ny jo sinne puttelandiaan!
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=hXKQZoUPAiQ
Ei myö myyvä villihevosia
Solistiyhtye Suomi
Vangita moisista hommista poliisi voi
Kuuntele Manta, jossain joko sireeni soi
Tuu keskiyöllä taskussa rahhaa
Niin hevonen sua vastaan jo nelistää
Se on ylväs niin että tekkee pahhaa
Kun se kuolaimiansa sinulle helistää
Se on tammasi hummista hummin Pian vermossa kukkaiskruunun saa
Ja silloin sattuu se ihme kaikkein kummin
Joku ostaa jo sen sinulta haluaa
Niin vannotti mulle mustalainen,
Vieressä nauroi mustalaisnainen,
Se on tammasi hummista hummin
Pian vermossa kukkaiskruunun saa
Ja silloin sattuu se ihme kaikkein kummin
Joku ostaa jo sen sinulta haluaa
Älä pakoon lähde Markkina hommin huumaa
Polle myy ja vietä kostea juhlayö
Silloin tehtävä bisnes on kun on tavara kuumaa
Siksi kättä päälle kaupassa nopeaa lyö
Niin vannotti mulle mustalainen
Vieressä nauroi mustalaisnainen
Ei myyvä villihevosia!
©️ Solistiyhtye Suomi - Anonyymi
Eksä tiärä että jussit hinnootteloo tavaransa ihan kohteliaasuuttansa ostajan maksukykyysyyren mukahan ettei ostaja jouru nolohon tilanteesehen ostaesnansa liika halapaa tavaraa, ei siitä seuraas ku sukuvihaa ja ikuusta katkeruutta.
- Anonyymi
Joka Böndellä on mökki Levillä tai Ylläksellä,näin meidän tukirahat tuottaa paremmin eikä tartte tehdä muutaku seurata tiliotetta jotta tuloo vuokrat perille
- Anonyymi
Kyllä on punikki-isän oppi menny poijalle perille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569