Tuossa tuli mieleen kun tuo valopallo tippui niin ehkä se ei ollutkaan meteori vaan jokin olio tai virus avaruusaluksessa.
Nimittäin nyt on havaittu outoa sairastumista ja ihmeellisiä ääniä. Kolmiomittauksella sain tulokseksi Laatokan alueen.
Omasta 4k kameran kuvasta näkee että valon kärjessä on aluksen muoto ja nopeus on poikkeava mereorille, suomeksi liian hidas ollessaan meteoriitti.
Hitaus johtunee hallitusta jarruttamisesta ja ehkä elävän olion henkii jäämisestä.
Viimeviikon ns. Meteori
27
73
Vastaukset
- Anonyymi
Saattoi olla myös vastaava debris kuin muinaisen egyptiläisen faaraon tikari, joka oli myös peräisin ulkoavaruudesta.
- Anonyymi
Jospa nyt tuli tikarin kotelo perässä.
- Anonyymi
Se oli kuulemma vappusatanen.
- Anonyymi
Joku tosiaan kirjoitti ufo-palstalla, että ei ollut meteori, vaan jotain muuta ja väitti otetun runsaasti valokuvia kohteesta. Ei kuitenkaan sitten lähettänyt yhtään kuvaa pyydettäessä.
- Anonyymi
>>Nimittäin nyt on havaittu outoa sairastumista ja ihmeellisiä ääniä. Kolmiomittauksella sain tulokseksi Laatokan alueen<<
Kertoisitko lisää? Missä on havaittu outoja sairastumisia ja onko paukahdusääniä kuultu muuallakin kuin Kainuussa? - Anonyymi
piipitystä alkaa kuulua radioamatöörien 4567GHz -taajuudella, joka on heille varattu vapaaseen käyttöön, dekoodaavat lähetyksen, kuulostaa: kuin joku sanoisi jollain kielellä: tomo on suuri harppi yhdyskunnallemme, mutta vain kynnen leveys itselleni.
Vi hate a kontakt. - Anonyymi
Katsoin riistakameran kuvat, ja näytti olevan taas Parooni Mynkhauseni ratsastelemassa tykinkuulalla.
- Anonyymi
Ei tuo kyllä oikein meteoriitilta kuvassa näytä:
https://www.mtvuutis et.fi/artikkeli/ympari-suomen-nahty-tulipallo-tallentui-kojelautakameraan-helsingissa-na keeko- tuol laista-uudelleen-elamansa-aikana/8383692#gs.vmlek9- Anonyymi
On kyllä ihan mahdollista, että se valo-objekti mikä oli aiemmin pudonnut Suomussalmelle on pamahdusten takana. Siellähän etsittiin pelastuslaitoksen mukaan jopa jonkinlaista ilma-alusta, mutta tuloksetta. Alkuun itsekin vähän vitsailin tällä asialla, mutta voi tässä jutussa olla jotain...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä ihan mahdollista, että se valo-objekti mikä oli aiemmin pudonnut Suomussalmelle on pamahdusten takana. Siellähän etsittiin pelastuslaitoksen mukaan jopa jonkinlaista ilma-alusta, mutta tuloksetta. Alkuun itsekin vähän vitsailin tällä asialla, mutta voi tässä jutussa olla jotain...
En ole siis avauksen kirjoittaja, mutta muutoin olen vähän komentoinut näitä uutisoitujakin pamahduksia ja tulipalloja joissakin ketjuissa.
- Anonyymi
Näin suunnilleen samanlaisen tulipallon joskus 1990-luvulla. Ihmettelin miten se kestää ja kestää. Liekit vaan lepatti perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole siis avauksen kirjoittaja, mutta muutoin olen vähän komentoinut näitä uutisoitujakin pamahduksia ja tulipalloja joissakin ketjuissa.
Kuitenkin on vaikea uskoa, että kyseessä olisi mikään Venäjänkään huippusalainen ilma-ase jos se oli Laatokkaan pudonnut.
- Anonyymi
Olisiko ollut esim. venäjän sotilasteknologiaa sisältänyt satelliitti, eihän meille kansalaisille todellakaan kerrota sen tason jottuja. Hidas vauhti ja jos sitä kerran on etsittykin kertoisi lähi-avaruudesta pudonneesta laitteesta.
- Anonyymi
Joo, satelliitti kyseessä mahdollisesti ja ohjattu tarkoituksella Laatokkaan.
- Anonyymi
Näin unessa kaksi valopalloa. Ehkä se edellinen ei vain osunut, jäi lyhyeksi.
- Anonyymi
Siellähän on se KGB:läisten lomakyläkin...
- Anonyymi
Saattaa jopa jenkkien pudottama venäläinen tiedustelusatelliitti. Ja jos näin on niin nyt pinnan alla todellakin kuplii.
- Anonyymi
Zelenskyi on laukaissut maassaan kehitetyn ihmeaseen prototyyppiraketin kohti Pietaria.
Ensimmäinen koelaukaus 1400 km lentomatkan takaa oli varsin onnistunut. Ohjus putosi vain 100 km päähän Pietarin punaisesta torista. - Anonyymi
Kainuulaiset taas olleet luvatta paukuttelemassa susia.
- Anonyymi
Joo ja uutisiakin on tullut vihreistä miehistä!
Ai, mutta ne vihreät miehet liittyivätkin Ukraina-Venäjään ja niiden miehitysjoukkoihin... - Anonyymi
Putte vaan kävi kaasuttelemassa ylimääräiset persuksista
- Anonyymi
Komponentti viruksen tuli 2019. Nyt saapui viruksen täydentäviä osia. Alkaako uudelleen väkevöityvä korona kalma niittämään sotivien rivejä, uutisioinnin mukaan Venäjäkin höllää Ukraina sodan ehtoja Vai pilaileeko, parhaat ilotulitteet ovat yhä käyttämöttöminä.
- Anonyymi
Uutisista päätellen ei ydinsotaa tule ollenkaan. Onko räkä korona tehny ruutdin märäksi. Kuvittelisi näin jos tapellaan, tapellahan kunnolla nallit loppuun asti. Tällä hetkellä haiskahtaa sotimisen kiinnostus loppumassa, Yhden kerran käytetyn hypersoonisen hinnaksi tuli n 500 miljardia. euroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uutisista päätellen ei ydinsotaa tule ollenkaan. Onko räkä korona tehny ruutdin märäksi. Kuvittelisi näin jos tapellaan, tapellahan kunnolla nallit loppuun asti. Tällä hetkellä haiskahtaa sotimisen kiinnostus loppumassa, Yhden kerran käytetyn hypersoonisen hinnaksi tuli n 500 miljardia. euroa.
Sanna poseeratessa vouge lehden kannnessa, yahoossa tutkijat varoittivat koronasta havainneen huolestuttavaa, oliko jotain yli kuukausi sitten.
- Anonyymi
Uhfot tulee aina sotien alla tarkkailemaan, nyt menivät venäänmaalle, joka on hyökännyt naapuriin. Tiettävästi tekevät, mitä tehdä pitää.
- Anonyymi
Nuo homot ufokuskit joutaisi viedä saunan taa. Ei minulla mitään heitä vastaan ole, muttei tarviisi pelotella ihmisiä.
- Anonyymi
Ennusmerkkinä tulevasta. Tulta ja tulikiveä tulee sataamaan maan päälle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265238- 534601
- 874321
- 573533
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262826Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581