Hei. Te joilla kilpirauhasen vajaatoiminta, onko teillä oireita vaikka lääkitys on kohdillaan? Mulla on pitkään ollut vatsan kanssa ongelmia..ripulia, joutuu varsinkin aamuisin ramppaan vessassa paljon ja nyt viimeisen kuukauden ajan on ollut päivittäistä pientö pahoinvointia jossain kohti päivää ja ei en ole raskaana. Mulla nousi paino nopeasti 20 kiloa ennen kuin lääkitys aloitettiin kun olin vielä raskaanakin silloin..paino on jäänyt enkä saa sitä millään pois? Oletteko te onnistuneet pudottaa painoa jollain keinolla? Liikuntaa harrastan paljon ja syön kyllö vähemmän mitä liikun ja aineenvaihdunta toimii liiankin hyvin koska kun juon niin saa rampata myös pissalla koko ajan ja tosiaan aamuisin varsinkin saa käydä vessassa koko ajan kun paska lentää... siltikään paino ei tipu.. onko teillä todettu jotain imeytymishäiriöitä vai johtuuko ihan vaan vajaatoiminnasta? Thyroxinia syön 125mcg joka toinen päivä ja 100mcg joka toinen päivä.. kiitos jos jaksoit lukea loppuun ja toivoisin hyviä vastauksia/vinkkejä epätoivoiseen tilanteeseen! 🙂 ja btw käyn lääkärissä jos on pakko, mutta olen rampannut siellä jo vatsaoireiden yms takia jo niin paljon että ei enää jaksais😟on otettu verikokeita, kakkanäytteitä yms mut mitään ei löydy..tähystetty ei oo.
Kilpirauhasenvajaatoiminta
Anonyymi
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813182Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1491316Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979