Kilpirauhasenvajaatoiminta

Anonyymi

Hei. Te joilla kilpirauhasen vajaatoiminta, onko teillä oireita vaikka lääkitys on kohdillaan? Mulla on pitkään ollut vatsan kanssa ongelmia..ripulia, joutuu varsinkin aamuisin ramppaan vessassa paljon ja nyt viimeisen kuukauden ajan on ollut päivittäistä pientö pahoinvointia jossain kohti päivää ja ei en ole raskaana. Mulla nousi paino nopeasti 20 kiloa ennen kuin lääkitys aloitettiin kun olin vielä raskaanakin silloin..paino on jäänyt enkä saa sitä millään pois? Oletteko te onnistuneet pudottaa painoa jollain keinolla? Liikuntaa harrastan paljon ja syön kyllö vähemmän mitä liikun ja aineenvaihdunta toimii liiankin hyvin koska kun juon niin saa rampata myös pissalla koko ajan ja tosiaan aamuisin varsinkin saa käydä vessassa koko ajan kun paska lentää... siltikään paino ei tipu.. onko teillä todettu jotain imeytymishäiriöitä vai johtuuko ihan vaan vajaatoiminnasta? Thyroxinia syön 125mcg joka toinen päivä ja 100mcg joka toinen päivä.. kiitos jos jaksoit lukea loppuun ja toivoisin hyviä vastauksia/vinkkejä epätoivoiseen tilanteeseen! 🙂 ja btw käyn lääkärissä jos on pakko, mutta olen rampannut siellä jo vatsaoireiden yms takia jo niin paljon että ei enää jaksais😟on otettu verikokeita, kakkanäytteitä yms mut mitään ei löydy..tähystetty ei oo.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Haluaisitko nähdä

        Hänet alastomana?
        Ikävä
        68
        3159
      2. Hilirimpsistä

        Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
        Ikävä
        200
        2791
      3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

        Elämä ei oo peli 😔😟
        Ikävä
        22
        2608
      4. Älä elättele

        Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
        Ikävä
        49
        2578
      5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

        Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
        Ikävä
        20
        2456
      6. Kuule rakas...

        Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
        Ikävä
        41
        2295
      7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

        On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
        Kotimaiset julkkisjuorut
        210
        1743
      8. Törmättiin tänään

        enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
        Ikävä
        24
        1697
      9. Vieläkö sä

        Rakastat mua?❤️😔
        Ikävä
        36
        1545
      10. Dear mies,

        Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
        Ikävä
        18
        1416
      Aihe