Kilpirauhasenvajaatoiminta

Anonyymi

Hei. Te joilla kilpirauhasen vajaatoiminta, onko teillä oireita vaikka lääkitys on kohdillaan? Mulla on pitkään ollut vatsan kanssa ongelmia..ripulia, joutuu varsinkin aamuisin ramppaan vessassa paljon ja nyt viimeisen kuukauden ajan on ollut päivittäistä pientö pahoinvointia jossain kohti päivää ja ei en ole raskaana. Mulla nousi paino nopeasti 20 kiloa ennen kuin lääkitys aloitettiin kun olin vielä raskaanakin silloin..paino on jäänyt enkä saa sitä millään pois? Oletteko te onnistuneet pudottaa painoa jollain keinolla? Liikuntaa harrastan paljon ja syön kyllö vähemmän mitä liikun ja aineenvaihdunta toimii liiankin hyvin koska kun juon niin saa rampata myös pissalla koko ajan ja tosiaan aamuisin varsinkin saa käydä vessassa koko ajan kun paska lentää... siltikään paino ei tipu.. onko teillä todettu jotain imeytymishäiriöitä vai johtuuko ihan vaan vajaatoiminnasta? Thyroxinia syön 125mcg joka toinen päivä ja 100mcg joka toinen päivä.. kiitos jos jaksoit lukea loppuun ja toivoisin hyviä vastauksia/vinkkejä epätoivoiseen tilanteeseen! 🙂 ja btw käyn lääkärissä jos on pakko, mutta olen rampannut siellä jo vatsaoireiden yms takia jo niin paljon että ei enää jaksais😟on otettu verikokeita, kakkanäytteitä yms mut mitään ei löydy..tähystetty ei oo.

0

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
        Maailman menoa
        138
        13182
      2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
        Maailman menoa
        82
        3639
      3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
        Maailman menoa
        95
        2904
      4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
        Maailman menoa
        36
        1389
      5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
        Kotimaiset julkkisjuorut
        275
        1374
      6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
        Maailman menoa
        149
        1316
      7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
        Ikävä
        115
        1274
      8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
        Suomalaiset julkkikset
        14
        1184
      9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
        Ikävä
        81
        1071
      10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
        Sinkut
        205
        979
      Aihe