Ukrainalaiset ovat venäläisiä seksistisempia

Anonyymi

Huomio, kaikki suomalaiset.

Riippumaton tiedotussivusto tiedottaa:

Ukrainalaiset ovat venäläisiä seksistisempia.
Miehet tahtovat kuumeisemmin uusia naisia, for example.

Suomalaisten naisten arvo markkinoilla on kasvanut edellisesta luvusta, kertoo naisasialiitto.
Arvot ovat koholla olleet pidempään, mutta tänäpäiväinen numero voi silti yllättää.
Suomen Vanhempain liitto hieroo päätä.

5

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ukrainalaiset miehet ovat sikoja. Joskus jutellut heikäläisten kanssa. Aluksi meni ok, sitten joutui jo puolustamaan itseään, kun yrittivät kouria. Ja sillä ei näköjään merkitystä, onko naimisissa vai ei.

• Anonyymi

Naiset ainakin hakevat tuolla sanonnalla miehiä esim. Suomesta ja sanovat omien miesten olevan sikoja.
        En olisi tuota muistanut kun on vuosia kun kurillaan vastasin johonkin lirkutukseen Ukrainasta mitä tuli sähköpostiini.
        Julmia ja raakalaisia ainakin mitä on katsonut venäläisten haastattelemista ihmisistä jotka säilyivät hengissä näitten kynsistä. Tekevät hakaristejä ihmisten vatsaan ja takapuoleen ja tappavat, ovat katkoneet sormia ja leikanneet korvia. Järjetöntä oman väen vihaa ja tappamista ja moni on ihmetellytkin "minkä tähden"?

Tässä taustaa, ei sotilaita, ovat paenneet venäläisten tulossa ollessa...
        https://t.me/svezhesti/43365

• Anonyymi

Alkukantainen raakalainen kuvaa hyvin ukrainalaista.

• Anonyymi

Toivottavasti Moskova maksaa teille per sana, viestien laadusta kun ei näköjään voi maksaa mitään.

• Anonyymi

Eipä voi niinkää...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4533
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3135
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      3011
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2843
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      345
      2740
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2725
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      41
      2610
    8. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2320
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2145
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1723
    Aihe