Hei,
Onko kellään kokemuksia tästä verkkokaupasta?
https://www.tradeinn.com/kidinn/
Kidinn.com kokemuksia?
7
11781
Vastaukset
- Anonyymi
Klarna näkyy olevan myös maksutapana, että ei tarvitse ainakaan etukäteen maksaa.
- Anonyymi
Tilasin barbien, maksoin muistaakseni Klarnalla. Ei mitään valittamista, meni erittäin hyvin.
- Anonyymi
Entä jos ei käytä klarnaa vaan haluaa maksaa heti verkkopankissa? Onko kellään kokemusta?
- Anonyymi
Netissä vähän ristiriitaista arvosteluja kyseisestä firmasta, sinuna tilaisin klarnan kautta.
- Anonyymi
Tilasin pojalleni talvitakin jo noin 3 viikkoa sitten. Maksoin verkossa samantien. Takkia ei näy eikä kuulu, seurantalinkki kertoo sen odottavan lainausta jossakin maailmalla. Saattaa olla että takki on jo pieni ennenkuin ehtii perille 🙈🙉🤷
- Anonyymi
....laivausta, ei lainausta
- Anonyymi
Tilasin heiltä useita leluja ihan äskettäin ja tilaus meni sujuvasti ja tuotteet tulivat kohtuullisessa ajassa (Espanjasta?). Mutta sitten asiat alkoivatkin mennä epätyydyttävään suuntaan....
Pakettia avatessani kävi ilmi, että lähetyksessä oli sattunut virhe ja he jättivät yhden tuotteen lähettämättä ja sen sijaan lähettivät toisen kahtena kappaleena. Tämän asian korjaamisessa minua on sitten pompoteltu edes takaisin, annettu geneerisiä vastauksia asiallisiin viesteihini ja heiltä ei ole löytynyt asiakaslähtöistä ratkaisuhalua asian korjaamiseksi. Ohjeena on ollut vain lähettää ylimääräinen tuote takaisin, mutta heillä ei ole halukkuutta korjata omaa virhettään ja lähettää puuttunutta tuotetta minulle saati sitten muuten hyvittää tilannetta. Yksi selitys oli, että kyseinen tuote on loppunut varastosta, mutta toisaalta verkkosivuilla kyseinen tuote on edelleen ostettavissa ja sen mukaan varastossa.
Jotta pystyin ylipäänsä aloittamaan keskustelun asian korjaamiseksi minun piti käynnistää palautusprosessi ja siihen vaadittiin pakollisena kuusi (!) kuvaa liitteenä. Prosessi on siis tehty hyvin raskaaksi asiakkaalle.
Joudun nyt heidän virheen korjaamiseksi näkemään vaivaa tulostaa palautuskuitin, pakata ja lähettää väärän tuotteen takaisin hyvityksen saamiseksi, mutta he eivät tee mitään oman virheen korjaamiseksi.
Suosittelen siis varauksella tätä verkkokauppaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481