Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko kristittyjen syntien sovittaja totuus näin....

Anonyymi

Paavalin tekstien mukaan kristittyjen syntien-rikoksien sovittaja on ilmeisesti tämä;
Apostolien teot: 13:6 "Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

SILLÄ

Ja kristittyjen Herra Jumalana:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
"Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä ja kristittyjen Jumalaa."
....
Ja Jumalana:
Goglaa tieto: Kuinka Saatana on tämän maailman jumala
##
Kuinka Saatana on tämän maailman "jumala" (2. Kor. 4:4)?
##
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen toiminen on laittomuutta:
https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

Näyttöä laittomuuksista:
Näissä laittomuuksissa on pilkkauksen lisäksi "Älä tapa" Lain vastaisuudet rikoksina joita kristityt tekevät ja teettävät KRISTILISTEN Kaikkivaltiaan Jumala ja Kaikkivaltiaan Jeesuksen SEKÄ Heidän Pyhän Hengen Nimeen:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
.........
Kuten huomaatta niin teot todistavat Saatanan Jumaksi ja Barjeesuksen kristittyjen syntien=rikoksien sovittajaksi SILLÄ kristittyjen Kaikkivaltias Jeesus ei ole kristittyjen laittomuuden syntien ja rikoksien sovittaja:
1.Joh. 3:4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja laittomuus on rikos."
.........
JOTEN:
Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
..........
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee
(HUOM!Apostolien teot:13:6),
ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

7

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kopio koko yllä oleva teksti muuten ei linkki toimi!


    • "Kärsivä messias" nyt sattuu olemaan se juutalaisuuden haara, josta kristillisyys lähti liikkeelle.

    • Anonyymi

      Mutta kristityt ovat kristillistä eronneita lahkolaisia raamatun mukaan.
      Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      -
      Kristilliset = Kaikkivaltiaan Lait antaneen Jeesuksen sekä Hänen kristillisten opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
      Ilm. 2:1-29 Pergamos, Tyatira, Sardes, Smyrna, Filadelfia, Efeso, Laodikea.
      .
      Wikipedia vahvistaa raamatun tiedon:
      " Paavali (n. 3–64, lat. Paulus, kreik. Παύλος, Pávlos) oli Uuden Testamentin mukaan varhaiskristillinen teologi ja lähetyssaarnaaja. Häntä pidetään apostolina, vaikka hän ei koskaan tavannut Jeesusta henkilökohtaisesti."
      .
      Kristittyjen ja Paavalin Herrahan on tämä, josta Paavali ai eroa saanut vaikka rukoili kolme kertaa Saatanan enkeleiden seurassa, raamatun mukaan....
      Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html 2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

      Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus EI LÄHETTÄNYT raamatun mukaan kristittyjä maailmalle laittomuuksia tekemään vaan lähetti kristilliset opetuslapsensa:
      Matteuksen evankeliumi:
      10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
      10:6 vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö. "

      Ketä laittomuuden kristityt rakastavat:
      Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."

      Mm nämä kristittyjen teot rikkovat kahta Lakia kristillisten Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimiin esiintyen:
      "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
      Ja
      https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

    • Anonyymi
    • Liekehtivän maan valtiatar
      pelottavuuteen pukeutunut
      tulenpunaisella vallalla ratsastava

      Inanna
      pitelee puhdasta peistä
      kauhu sulkeutuu hänen viittaa saa

      tulvaan, myrskyyn ja hurrikaaniin koristautuneena
      hän ponnistaa taisteluun
      iskee kilven pystyyn maahan

      Suuri valtiatar Inanna
      taistelun suunnittelija
      vihollisen murskaaja

      (Enheduanna)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe