Eilen hyvinkääläinen kansanedustaja päästi suustaan melkoisen sammakon.Kun keskusteltiin Jan Vapaavuoren roolista Mika Lehtimäen erotapauksessa Kansanedustaja kertoi että:jos minä jäisin kiinni muunnetun totuuden puhumisestan niin tekisin henkilökohtaisia johtopäätöksiä. Tarkoittiko hän mahdollista eroamista edustajan tehtävistä.Kyseinen rouva voikin sitten lähteä heti pakkaamaan.
Johtopäätös.
Anonyymi
5
126
Vastaukset
- Anonyymi
Useassako ketjussa trolli jaksaa valittaa aivan samasta asiasta. Herää piiperö, nyt on päivä jo pitkällä.
- Anonyymi
Housuissas sinulla on sammakko 🐸
- Anonyymi
Trolli tai ei niin edustaja Meren kohdalla hän on täysin oikeassa. Täysi turhake. Osaisiko joku kertoa, mitä hän on saanut aikaiseksi.
- Anonyymi
Eikös tämä edustaja tehnyt sen esityksen, jonka pohjalta kaikille jaettiin ne torkkupeiton. Joten on hän jotain aikaansaanut.
- Anonyymi
Kyselytunti 28.04.2022. Hienoa edustaja Meri.Koko kyselytunnin ajan silmät taisivat pysyä auki.Puheenvuoroja ei toki tullut, mutta ehkä niin onkin parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna263120- 563074
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642720Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132