Olen tehnyt kiinteistöstä kauppaa paikallisen välittäjän kanssa. Myynnissä on kiinteistö jonka haluan järki hinnalla, joten tein tarjouksen jossa lupaan maksaa x€ enemmän kuin muut ovat tarjonneet. Tarjouskierroksia oli vain yksi. Välittäjä ilmoitti, että myyjät haluavat myydä tuttavalleen kohteen ja eivät hyväksy minun korkeinta tarjousta. Aattelin, että ok myyjä voi ostajan valita. Soitin kuitenkin myyjälle ja kysyin miksi minulle eivät haluaisi myydä, johon totesi myyvänsä korkeimman tarjouksen tekevälle ja heillä ei ole väliä kuka kiinteistön ostaa…. Eli kiinteistövälittäjä yrittää junailla kiinteistön kaverilleen. Kyseessä on paikallispankin välittäjä. Onkos muilla vastaavia kokemuksia?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mikä välittäjä? Onko Bo vai joku muu?
- Anonyymi
Kyseessä on maaseudulla toimiva paikallispankki välittäjänä.
- Anonyymi
Kyllä tältä ainakin ulkopuolisesta muutama vuosi haiskahti Kainuun Osuuspankin välityksessä Kajaanissa- hyville sijoituskohteille ostajat kaveripiiristä. VINK VINK . Sittemmin on henkilökuntaa vaihtunut.
- Anonyymi
Eikös noita ole vielä suohaudoissa ysärin jäljiltä 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2941199Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3051119Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559