Olen tehnyt kiinteistöstä kauppaa paikallisen välittäjän kanssa. Myynnissä on kiinteistö jonka haluan järki hinnalla, joten tein tarjouksen jossa lupaan maksaa x€ enemmän kuin muut ovat tarjonneet. Tarjouskierroksia oli vain yksi. Välittäjä ilmoitti, että myyjät haluavat myydä tuttavalleen kohteen ja eivät hyväksy minun korkeinta tarjousta. Aattelin, että ok myyjä voi ostajan valita. Soitin kuitenkin myyjälle ja kysyin miksi minulle eivät haluaisi myydä, johon totesi myyvänsä korkeimman tarjouksen tekevälle ja heillä ei ole väliä kuka kiinteistön ostaa…. Eli kiinteistövälittäjä yrittää junailla kiinteistön kaverilleen. Kyseessä on paikallispankin välittäjä. Onkos muilla vastaavia kokemuksia?
Kiinteistövälittäjä junailee kaverilleen
Anonyymi
5
1662
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä välittäjä? Onko Bo vai joku muu?
- Anonyymi
Kyseessä on maaseudulla toimiva paikallispankki välittäjänä.
- Anonyymi
Kyllä tältä ainakin ulkopuolisesta muutama vuosi haiskahti Kainuun Osuuspankin välityksessä Kajaanissa- hyville sijoituskohteille ostajat kaveripiiristä. VINK VINK . Sittemmin on henkilökuntaa vaihtunut.
- Anonyymi
Eikös noita ole vielä suohaudoissa ysärin jäljiltä 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080