Ryönän tuottajamaa Kiina kannattaa Venäjän sotaa Ukrainaa vastaan.
KIINA KIINA KIINA
11
185
Vastaukset
- Anonyymi
Kiina alustaa omia valloituksiaan. Törkimykset.
- Anonyymi
Pekasta tuulee seuraava presidentti.
- Anonyymi
Kiinassa siunataan Putin-hirviön toimet Ukrainssa, joten boikotti on paikallaan.
- Anonyymi
Meillä on omasta takaa yksi venäläisen ryönän tuottaja: Neste, joka haluaa jatkaa venäläisen öljyn ostoja ja rahoittaa Venäjän toteuttamaa kansanmurhaa Ukrainassa.
- Anonyymi
Mene hoitoon.
- Anonyymi
Kaikki jotka rahoittavat Putinin sotaa, ansaitsevat boikotoinnin. Kiina on mukana Putinin hirviöhankkeessa, joten älä osta kiinalaista!
- Anonyymi
Olen sama mieltä, älä osta Kiinakrääsää!
- Anonyymi
Englanti
- Anonyymi
Saksa mukaan boikottiin, Ukrainan siviilien raatokasat unohtuvat, kun kyse on leveästä rahasta. Se siitä muistista...
- Anonyymi
Kävin skruudaamassa talomme kivijalassa sijaitsevassa kiinalaisessa ravintolassa ja vein mukanani Ukrainan pienoislipun telineessään ja asetin sen pöydälle. Kiinalainen ravintolanpitäjä luimisteli, mutta ei sanonut mitään.
- Anonyymi
Saksa on tainnut unohtaa yhtäkkiä historian. Boikottiin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574