Ryönän tuottajamaa Kiina kannattaa Venäjän sotaa Ukrainaa vastaan.
KIINA KIINA KIINA
11
128
Vastaukset
- Anonyymi
Kiina alustaa omia valloituksiaan. Törkimykset.
- Anonyymi
Pekasta tuulee seuraava presidentti.
- Anonyymi
Kiinassa siunataan Putin-hirviön toimet Ukrainssa, joten boikotti on paikallaan.
- Anonyymi
Meillä on omasta takaa yksi venäläisen ryönän tuottaja: Neste, joka haluaa jatkaa venäläisen öljyn ostoja ja rahoittaa Venäjän toteuttamaa kansanmurhaa Ukrainassa.
- Anonyymi
Mene hoitoon.
- Anonyymi
Kaikki jotka rahoittavat Putinin sotaa, ansaitsevat boikotoinnin. Kiina on mukana Putinin hirviöhankkeessa, joten älä osta kiinalaista!
- Anonyymi
Olen sama mieltä, älä osta Kiinakrääsää!
- Anonyymi
Englanti
- Anonyymi
Saksa mukaan boikottiin, Ukrainan siviilien raatokasat unohtuvat, kun kyse on leveästä rahasta. Se siitä muistista...
- Anonyymi
Kävin skruudaamassa talomme kivijalassa sijaitsevassa kiinalaisessa ravintolassa ja vein mukanani Ukrainan pienoislipun telineessään ja asetin sen pöydälle. Kiinalainen ravintolanpitäjä luimisteli, mutta ei sanonut mitään.
- Anonyymi
Saksa on tainnut unohtaa yhtäkkiä historian. Boikottiin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392477
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529