Ryönän tuottajamaa Kiina kannattaa Venäjän sotaa Ukrainaa vastaan.
KIINA KIINA KIINA
11
397
Vastaukset
- Anonyymi
Kiina alustaa omia valloituksiaan. Törkimykset.
- Anonyymi
Pekasta tuulee seuraava presidentti.
- Anonyymi
Kiinassa siunataan Putin-hirviön toimet Ukrainssa, joten boikotti on paikallaan.
- Anonyymi
Meillä on omasta takaa yksi venäläisen ryönän tuottaja: Neste, joka haluaa jatkaa venäläisen öljyn ostoja ja rahoittaa Venäjän toteuttamaa kansanmurhaa Ukrainassa.
- Anonyymi
Mene hoitoon.
- Anonyymi
Kaikki jotka rahoittavat Putinin sotaa, ansaitsevat boikotoinnin. Kiina on mukana Putinin hirviöhankkeessa, joten älä osta kiinalaista!
- Anonyymi
Olen sama mieltä, älä osta Kiinakrääsää!
- Anonyymi
Englanti
- Anonyymi
Saksa mukaan boikottiin, Ukrainan siviilien raatokasat unohtuvat, kun kyse on leveästä rahasta. Se siitä muistista...
- Anonyymi
Kävin skruudaamassa talomme kivijalassa sijaitsevassa kiinalaisessa ravintolassa ja vein mukanani Ukrainan pienoislipun telineessään ja asetin sen pöydälle. Kiinalainen ravintolanpitäjä luimisteli, mutta ei sanonut mitään.
- Anonyymi
Saksa on tainnut unohtaa yhtäkkiä historian. Boikottiin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?
Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai1363748Stepuli itkee facessa
Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä1623393Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.
Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii7211926Minä menetän sinut kokonaan
Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.761531Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina
Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato811354Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571001082Surettaa sun vuoksesi
Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.99961Martina on niin nolo
Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj103938Oon päättänyt että palstailu loppuu kohta
Aion lähestyä sinua oikeasti ja ottaa selvää onko sulla tunteita. Loppuu nämä arpomiset, toivomiset ja kuvittelut.98910Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille
Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta226907