Toimivat niin typerästi monet, etteivät voi olla tosissaan. Pakko olla CIA:n, tai jonkun vastaavan, maksamia tekemään putinistit ihmisten silmissä todella typeriksi.
Ketkä noista julki-putinisteista on CIA:n leivissä?
13
124
Vastaukset
- Anonyymi
Mä voin kyllä kehuu Sanna Mariinia jos tarpeeksi maksetaan 100 miljoonaa, Putinia kehun koska se on äijä!
- Anonyymi
Ainakin Halonen on Cian agentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putiinilla on Halosen ruplat housuissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halonen, taitaa kyllä olla ihan toisen vallan palveluksessa, CIA:ssa ei ole vapaita siivoojan toimia joihin voisi hakeutua. Itämiehet ja naiset kyllä erottaa älyn perusteella heti kun suunsa avaavat
- Anonyymi
Tosi äijät onkin maailmasta vähissä, ainoat Putin sinksia ping
- Anonyymi
MV-lehden vetäjä on ilmeisin
- Anonyymi
Itse epäilen, että Dimitri Peskov ja Sergei Lavrov osoittautuvat CIA:n tiedonantajiksi. Yhdysvaltain tiedustelutiedot ovat sen verran hyvin pitäneet paikkansa, että tietoa vuotaa todella Putinin lähipiiristä, eikä miltään sihteeriköltä, joka kuuntelee korva ovessa, mitä Putin tuumailee.
veikkaan Lavrovin ottavan vallan kun sopiva hetki tulee.- Anonyymi
Höpö höpö. Halonen ottaa vallan venäjällä..... Ja hyökkää oitis Suomeen!!
- Anonyymi
Setä Sergei on epäilemättä porukan älykkäin. Voi ollakin syvä kurkku, kaukaa viisas Putinin jälkeiseen maailmaan. Pelastaa nahkansa, jos on todella.
- Anonyymi
Iso osa noista on elämänsä jatkuviin epäonnistumisiin katkeroituneita yksilöitä. Työttöminä aikaa on MV-lehteä lueskella, apukoulupohjalta sen artikkelit saa aina päivässä läpikäytyä. Niihin sitten uskotaan ja ympärille mesotaan. Armeijan käynyttä ei joukossa näy.
- Anonyymi
Jos ihminen on putinisti, se on jo sinänsä niin selkeä osoitus järkyttävästä vähä-älyisyydestä, täysin aivopestystä ääliöstä, että tietenkin sellaiset kirjoittavat aina täyttä tuubaa. Eihän Putlerin tekosia voi mitenkään järjellisesti perustella. Sama kuin yrittäisi järjellisesti perustella Kim Jong-unin tekosia.
- Anonyymi
Siis trollien trolleja? Ettei kuitenkin olis jopa trollien trollien trolleja?
- Anonyymi
Nykyään päästävät avohoitoon tuollaisia, ennen olivat laitoksissa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p3482641Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"
Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit522632- 1001353
Meidän Hanko
Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h911110Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät
Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t1201100Soffe on nähty ulkomaisia lätkänpelaajia vonkaamassa
Mahtaakohan joku huolia?55984Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä418725Tänään puhutaan loukkauksista
(En huomioi sua röllikkä tänään, koska päänsärkyisenä ei huvita vääntää sun kans riitaa) Ihmisetkokee erilailla asioita. Toiset loukkaantuu pienemmis118705- 23692
Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.
Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne217665