Pikkutyttöjen hallitus viue vauhdilla kohti tuhoa!

Anonyymi

14

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Mitä ihmettä, onko jotkin erikoiset lasit sinulla vai huono näkö, minä olen nähnyt ministereinä tavallisia keski-ikäisiä rouvia.
      Mutta itse asiasta, mitenhän nämä arvoteliat itse olisivat pärjänneet hallituksessa koronan, sodan ja muiden ongelmien aikana. Olen muutaman kerran ajatellut millaista olisi ollut jos muuan aikaisempi pääministeri olisi esim. Ollut änkyttämässä.

• Anonyymi

Mitä tulee ministerien kauniisiin silmiin niin olisiko aloittajalla asiaa optikolle, kiurun karu tyhjä katse, anderssonin pullottavat silmät ja sannan apposen auki toljottava katse ovat kaukana kauniista, sama koskee ulkonäköä ja ääntä. Aina kun kyseiset pöllähtää eetteriin vaihdan kanavaa.

• Anonyymi

Päättäjien nuoruus, kokemattomuus ja lapsellisuus merkitsee yhteiskunnalle vaaraa. Oli sitten kauniit tai vähemmän kauniit silmät.

• Anonyymi

Lapset ja vanhukset kärsivät feministisestä kiihkosta, lapsia ja vanhuksia on hengenvaarassa hoitojonoissa ja akuutissa hädässä, vain koska feministien luovat feministiset alat ovat "palkkojen altavastaajia". Taistoon siskot! Uhreista viis. Palkkaneuvotteluista prosentteja kuus.

• Anonyymi

Samaan aikaan feministien suurpuolue SDP käy asein taistoon rajojen ulkopuolella pahaa maskuliinista valtaa vastaan. Eurooppa seisoo lakkovapauden puolella,

• Anonyymi

Lapset joilla ei ole elämänkokemusta on hallituksessa. Tapahtua voi mitä tahansa.

• Anonyymi

Vuoden päästä kaikki on toisin, toivottovasti.

• Anonyymi

Jos tyttöjen hallitus jatkaa, niin kaikki on paljon huonommin.

• Anonyymi

Totuus on että tytot ovat aina vietävissä. Niin se on aina ollut ja on jatkossakin. Tarvitaan vaan oikea viejä niin.....

• Anonyymi

Onko alottajan mielestä STTK hallitus?
      Meillä on onneksi paras hallitus ikinä! Pitäkää typerykset mölyt mahassanne.

• Anonyymi

• Anonyymi

Paska hallitus ei muuta

• Anonyymi

Järkytyin,katoin Cabalin kaatuminen – osa 14 - Väestön vähentäminen

Vaikutti liian, selkeältä...

Tämä poistetaan varmaan ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe