Mitä se on kun maailma kehittyy vaille järkeä?
Tiedät kuinka sen pitäisi kehittyä, mutta tieto ei koskaan osuu sen kanssa kuinka maailma kehittyy, koska tapahtumilla ei todellakaan ole järkeä.
Eikö luonto pyri oikeaan?
Ikään kuin samaan aikaan kaikki järjetön olisi ottanut vallan järjen sijaan.
Ihmiset puhuvat pötyä, ihmiset tekevät pötyä ym.
Ehkä maailma on sellainen, järjetön ja...
..JÄRJELLISYYS ON ETUOIKEUTTA!!
Etuoikeutta olisi tietää mikä on totuus ja kenties jopa elää sitä.
-----------------------------------------------------------------------------
Muuttaako oikeudenmukaisuuden pyrkimys maailman?
Että yhden ihmisen halu oikeudenmukaisuuteen parantaisi maailman!
Tämä kaiken järjettömän jälkeenkin.
Mutta järjellä on pitkät ja kaukaiset vaikutukset avaruudessa, koska sinne järki katsoo.
Meitä pelottaa elää ja alamme miettimään, että mitä ollaan tehty elämälle.
Emme enää ole ihmisiäkään, mutta pelottavia avaruusolioita ja kun kaikki jatkuu samanlaisena, niin maailmasta tulee futuristinen avaruusplaneetta.
Teknologia tuhoaa planeetan ja ihmisen.
Ihmisen ei ole pakko elää täällä enää.
NEUVO: Hyväksy elämä sellaisena kuin se on, vaille järkeä, koska se on elämä sinänsä.
Jos elämä kulkisi järjen mukaan, niin ei se olisi enää elämääkään.
Maailma kehittyy järjettömästi
Anonyymi
2
256
Vastaukset
- Anonyymi
Puhutteleva video.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512