Kolmelle vankeutta

Anonyymi

Törkeästä vapaudenriistosta. 2 miestä ja nainen. 37-vuotias mies.. 34-vuotias nainen ja 40-vuotias mies. Yli 3 - vuotta vankeutta. Vahingonkorvauksia 11000 euroa. Tuskin löytyy.. Vaan onneksi on valtionkonttori. Onnea.

44

6240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistäs ne mitään maksaa. Sitä varten on valtionkonttori.

• Anonyymi

Sen näkee sitten miten käy kun vapautuu

• Anonyymi

tuskin selvii vapaaks asti ees

• Anonyymi

Ja sit ollaan ylimpiä ystäviä kuitenkin. Haloo.

• Anonyymi

Sama kai se millä ne korvattavat rahat tekee..

• Anonyymi

Jos on varaton ihminen niin valtionkonttori maksaa korvaukset. Ei niitä muilla tavoin makseta. Ja jos korvauksen saajalla on ulosotossa mitä niin korvaukset jotka valtionkonttori maksaa on lailla suojattu koska korvaukset ovat vapaudenriistosta sekä ruumiinvammoista. Eli ei voi edes ulosmitata.

• Anonyymi

se on se elämän kovakoulu mikää suoltaa näitä osaamattomia,jotka osaavat vain loistaa kuulumalla jengiin

• Anonyymi

Niin.. Ja Suomen laki joka mahdollistaa tämän kaiken.

• Anonyymi

Rikollisuus tuskin tästä vähenee Outokummussa

• Anonyymi

Lisääntyy kun %kerhot kiinnostuu halvoista kokoustiloista lähellä Jenssii vaikutus lisääntyy kouluissakin taatusti!!!

• Anonyymi

Saiko kaikki 3 vuoden tuomion?

• Anonyymi

Ketä lie?

• Anonyymi

eikö tuomiosta mukamas ole somessa mitään?kyllä paikalliset tietää kuka naisihminen kysessä

• Anonyymi

Mä en tiedä ketkä on tekijät.. Ja onko syylliset syyllisiä loppupelissä mihinkään.

• Anonyymi

Harmi, huumeet vei hyvän tytön

• Anonyymi

Ei vieny käyttö jatkuu erimuodoissa

• Anonyymi

Jokos se tyttönä käytti aineita.. Nyt ei mikään tyttö enää.

• Anonyymi

Ei riitä. Siirry muualle jos koskee.

• Anonyymi

ihme narkia ketjuja

• Anonyymi

Täähän on kaikkien ongelma. Yhteiskunnan ongelma. Outokummun ongelma.

• Anonyymi

Tämä ei saa unohtua🙏

• Anonyymi

Kyllä ne nimet netistä löytyy jos osaa hakea, ellei muualta niin toiselta keskustelupalstalta.

• Anonyymi

Hyvä hyvä tämä ei saa unohtua🙏

• Anonyymi

Onko näitä Outokummussa lisää?

• Anonyymi

Jos ei oo niin tulkaa Joensuusta hakemaan.

• Anonyymi

Tekijät sai ansaitun tuomionsa

• Anonyymi
      • Anonyymi

On juu. Liian pienet tuomiot. Varsin kun nainen on itse poliisikoulun käynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On juu. Liian pienet tuomiot. Varsin kun nainen on itse poliisikoulun käynyt.

Samaa mieltä. En ymmärrä meidän oikeuslaitosta, esim. jatkuvasti saa lukea "paljousalennuksista" yms. Lisäksi, vaikka ei tähän tapaukseen liitykään, niin rikossoikeudellista ikärajaa pitäisi laskea. Nyt tapahtuu liian paljon rikoksia, joissa käytetään hyväksi sitä, ettei ole vastuussa tekemästään rikoksesta, koska ikä "ei riitä vastaamaan" tekemisistä. Tai ainakin alaikäistenkin pitäisi saada jotain tuntuvia seurauksia vaikka eivät vankilaan joutuisikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. En ymmärrä meidän oikeuslaitosta, esim. jatkuvasti saa lukea "paljousalennuksista" yms. Lisäksi, vaikka ei tähän tapaukseen liitykään, niin rikossoikeudellista ikärajaa pitäisi laskea. Nyt tapahtuu liian paljon rikoksia, joissa käytetään hyväksi sitä, ettei ole vastuussa tekemästään rikoksesta, koska ikä "ei riitä vastaamaan" tekemisistä. Tai ainakin alaikäistenkin pitäisi saada jotain tuntuvia seurauksia vaikka eivät vankilaan joutuisikaan.

aivan totta.alle 15vuotiaat tekevät jo aikuisten rikoksia ja ovat tietoisia ettei tule isoja rangaistuksia.ruotsin malliin alkaa suomeenkin siirtyä raaat teot ja sitä myöten outokumpuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aivan totta.alle 15vuotiaat tekevät jo aikuisten rikoksia ja ovat tietoisia ettei tule isoja rangaistuksia.ruotsin malliin alkaa suomeenkin siirtyä raaat teot ja sitä myöten outokumpuun.

Totta. ulkomailla alle 15 vuotiaat palkkamurhaajat on jo arkipäivää.

• Anonyymi

Onko tämä tyttö ja äiti muutti kummusta joskus 1990 keskisuomehen?

• Anonyymi

Ihan Virpi Butt ja tytär ja todellakin keskisuomeen menny,, muutama paloteltu matkalla, hyvin menee ja rahaa riittää..

• Anonyymi

amerikan auto kolomas mies?

• Anonyymi

Oikee osote

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe