Nyt on tullut aika , kun veri punnitaan. ROTTA_politiikoille maksetaan hyvinvointialueiden """JOHTOTEHTÄVISSÄ"" lähes 20-tuhat euroa /kk/ kaikki muut edut/autot ym llisäksi, Näiden johtavien ROTTA-politiikkojen ELÄKE tulee olemaan lähes kymmen kertainen nyt PAKKOTYÖHÖN KÄSKYTETTÄVIEN HOITAJIEN PALKKOIHIN VERRATTUNA-. Turha valtion on rutista rahan puutetta. EU:niin syydettiin patonkivaltioille rapiat 6 miljardia , uusin avustus eu:iie oli 240 miljoonaa, ensi vuonna 260 miljoonaa ILMASTO VOUOTUKSIIN. Hoitajat, KUKAAN tai EI MIKÄÄN PYSTY TEITÄ TÖIHIN PAKOTTAMAAN.Nyt mitataan KUMMAN TYÖ ON ARVOKKAAMPAA .. "johtaja" rotta-politiikon vai AMMATTITAITOISEN SAIRAANHOITAJAN. AROSTETUSTUSTA TYÖSTÄ KULUU MAKSAA KUNNON PALKKA. Rotta-politiikot eivät ANSAITSE ARVOSTUSTA. SAIRAANHOITAJAT KYLLÄ.
HOITAJAT..pitäkää pintanne!!!!!!!!!!!!!!
3
95
Vastaukset
- Anonyymi
Kremlin rottapoliitikot surmaavat tuhansittain venäläisiä ja ukrainalaisia Ukrainassa. Onkohan syfilis sekoittanut Kremlin rottapoliitikon pään, kuten Lenininkin?
- Anonyymi
Älä huuda eli kirjoita isoilla kirjaimilla. Niitä ei viitsi lukea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294