Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra,

Anonyymi

KR 1933/-38, Ap.t. 17:24-28
ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä,
eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella,
ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi,
hän,
joka itse antaa kaikille elämän
ja hengen
ja kaiken.
Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä
ja on säätänyt heille määrätyt ajat
ja heidän asumisensa rajat,
että he etsisivät Jumalaa,
jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet,
joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
sillä hänessä me elämme
ja liikumme
ja olemme,
niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet:
'Sillä me olemme myös hänen sukuansa.'

10

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pastori Ocksoo Park on etelä-korealainen julistaja. Hän kasvoi köyhissä olosuhteissa ja alkoi käydä nuorella iällä kirkossa leskeksi jääneen äitinsä kanssa. Synti vaivasi pastori Parkia koko hänen nuoruutensa, kunnes lokakuussa 1962 Jumalan armo aukaisi hänen silmänsä tajuamaan, että Jeesus on pessyt hänen syntinsä valkeammiksi kuin lumi.
      https://www.tv7.fi/arkki/pastori-ock-soo-parkin-raamattuseminaari/sokean-siunaus_p84971/

    • Anonyymi

      Paljonko olet tehnyt rahaa jumalallasi ? se on loppu nyt

      • Anonyymi

        KR 1933/-38, Ap.t. 8:20-23
        Mutta Pietari sanoi hänelle:
        "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen,
        koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.
        Ei sinulla ole osaa eikä arpaa tähän sanaan,
        sillä sinun sydämesi ei ole oikea Jumalan edessä.
        Tee siis parannus
        ja käänny tästä pahuudestasi
        ja rukoile Herraa - jos ehkä vielä sinun sydämesi ajatus sinulle anteeksi annetaan.
        Sillä minä näen sinun olevan täynnä katkeruuden sappea
        ja kiinni vääryyden siteissä."


    • Anonyymi

      Matt.12:46-50 Hänen vitlä puhuessaan kansalle, katso, häne äitinsä ja veljensä sesoivst ulkona, tahtoen häntä puhutella. Niin joku sanoi hänelle: Katso, sinun äitisi ja veljesi seisovat ulkona ja tahtovt sinua puhutella. Mutta hän vastasi ja sanoi sille, joka sen hänelle ilmoitti: Kuka on minun äitini, ja ketkä ovat minun veljeni? Ja hän ojensi kätensä opetuslastensa puoleen ja sanoi: Katso, minun äitini ja veljeni. Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini.

    • Anonyymi

      Ap.t.4:24 Sen kuutuansa he yksimielisesti korottivat äänensä Jumalan puoleen ja sanoivat: Herra, sinä, joka olet tehnyt taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä siinä on! Ap.t.7:47-49 Mutta Salomo hänelle huoneen rakensi. Korkein ei kuitenkaa asu käsillä tehdyissä huoneissa; sillä näin sano profeetta: Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni astinlauta; minkäkaltaisen huoneen te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai mikä paikka olisi minun lepopaikkani? Matt.5:34-37

    • Anonyymi

      1Kun.8:12-13 Silloin Salomo sanoi: Herra on sanonut tahovansa asua pimeässä. Minä olen raketanut huoneen sinulle asunnoksi, asuinsijan, asuksesi siinä iäti. 2Aikak.6:1-2 Silloin Salomo sanoi: Herra on sanonut tahtovansa asua pimeässä. Mutta minä olen rakentanut huoneen sinulle asunnoksi, asuinsijan, asuaksesi siinä iäti.

    • Anonyymi

      2Aikak.2:5-6 Ja temppeli, jonka minä rakennan, on oleva suuri; sillä meidän Jumalamme on suurin kaikista jumalista. Kuka kykenisi rakentamaan hänelle huoneen? Taivaisiin ja taivasten taivaisiin hän ei mahdu. Mikä siis olen minä rakentamaan hänelle temppeliä muuta varten kuin uhratakseni hänen edessänsä? Jes.66:1 Näin sanoo Herra: Tivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun jalkojeni astinlauta. Mikä olisi huone, jonka te minulle rakentaisitte, minä paikka olisi minun teposijani? Ap.t.7:47-50 Mutta Salomo hänelle kuoneen rakensi. Korkein ei kuitenkaan asu käsillä tehdyissä huoneissa; sillä näi sanoo profeetta: Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni astinlauta; minkäkaltaisen huoneen te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai mikä paikka olisi minun leposijani? Eikö minun käteni ole tätä kaikkea tehnyt? Apt.17:24-25 Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, minä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä, eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.

    • Anonyymi

      En ole aikoihin käynyt sivustolla, vaan hiljentynyt oman, pienen seurakuntamme yhteisössä. Olemme rukoilleet Jumalaa rankaisemaan Putinia vakavalla sairaudella. Nyt Putin näyttäisi todella sairastuneen. Tämän tulin kertomaan, Jumala on suuri.

    • Anonyymi

      Neh.9:6 Sinä yksin olet Herra. Sinä ole tehnyt taivaat ja taivasten taivaat kakkine joukkoinensa, maan ja kaikki, mitä siissä on. Sinä annat elämän niille kaikille, ja taivaan joukot kumartavat sinua. Jes.37:16 Herra Sebaot, Israelin Jumala, jonka valtaistuinta kerubit kannattavat, sinä yksin olet maan kaikkien valtakuntain Jumala; sinä olet tehnyt taivaan ja maan. Ap.t.4:24

    • Anonyymi

      Jes.44:23-25 Iloitkaa, te taivaat, sillä Herra sen tekee; riemuitkaa, te maan syvyydet, puhjetkaa riemuun, te vuoret, ynnä metsä ja kaikki sen puut; sillä Herra lunastaa Jaakobin, kirkastaa itsensä Israelissa. Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, joka on valmistanut sinut hamasta äidin kohdusta: Minä olen Herra, joka teen kaiken, joka yksinäni jännitin taivaan, joka levitin maan - kuka oli minun kanssani? joka teen tyhjäksi valhettelijain merkit, teen taikurit tyhmiksi, joka panen tietäjät peräytymään ja muutan heidän tietonsa typeryydeksi. Jer.32:17-19 Oi Herra, Herra! Katso, sinä olet tehnyt taivaat ja maan suurella voimallasi ja ojennetulla käsivarrellasi: ei mikään ole sinulle mahdotonta; sinä, joka teet laupeuden tuhansille, mutta kostat isäin pahat teot heidän jälkeensä heidän lastensa helmaan; sinä suuri, voimallinen Jumala, jonka nimi on Herra Sebaot, suuri neuvossa ja väkevä teoissa, sinä, jonka silmät ovat avoimet tarkkaamaan kaikkia ihmisten teitä, antaaksesi itsekullekin hänen vaelluksensa ja hänen töittensä hedelmän mukaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe