Ajatko lasten verellä tahratulla bensalla?
Tankkaatko Teboililla?
21
353
Vastaukset
- Anonyymi
Vain hinta ratkaisee
- Anonyymi
Sama, muulla ei väliä. En maksa enempää kuin on tarvis.
- Anonyymi
En tankkaa vaikka olisi halvempaa TUI matkatoimisto BOIKOTTIA!!!! niitä kohtaa on venäläisomisteinen.
- Anonyymi
Ok, minä otan halvinta😇👍
- Anonyymi
Teboililla tankkaa vai suvakit.
- Anonyymi
Sinun mielipide, ei muiden.
- Anonyymi
Samaa venäläistä öljyä se on Nesteenkin myymä tisle.
Suo siellä vetelä täällä. - Anonyymi
Tietenkin tankkaan Teboililla, kuten kaikki yrittämistä kannattavat porvarit.
- Anonyymi
Jokainen kahvikuppi, jokainen litra polttoainetta, jonka ostatte Teboililta, on ukrainalaisia siviilejä kohti ammuttu luoti.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17380257/vetoomus-suomen-kansalle-erityisesti-uusimaa- Anonyymi
Olet sekasin, sitä se mediaan uskominen teettää🤣🤣🤣🤭
Lakkasin tankkaamasta Koskenkorvan Teboililla jo lähes 10 vuotta sitten.
Se suljettiin ja purettiin, nykyään vain tyhjä tontti jäljellä.- Anonyymi
Sitä suuremalla syyllä tankkaan teboililla saispa sieltä vaikka putinin kuvan mukaan
- Anonyymi
Siellä tankataan mistä halvimmalla saadaan.
- Anonyymi
Siis Keskiseltä
- Anonyymi
Tankkasn missä lystään. Niin ole tankannut muidenkin sotien aikoina.Tämä ei ole poikkeus.
Puolueettomana EN lahjoita rahaa sotiville , se vain lisää kärsimystä.
Aloittajan oma valinta. En lähde toisten juttuja peesaamaan, enkä siksi omaa rahaa haaskaamaan.
Ongelmat ne on joka puolella.- Anonyymi
Niin, kauhiaa, kun jotkut auttoivat Suomeakin talvisodassa - lisäsivät meitin kärsimyksiä.
- Anonyymi
Tottakai. Olen aina tankannut ja tankkaan aina jatkossakin.
- Anonyymi
Jokainen litra minkä tankkaatte menee maapallon tuhonneelle öljyteollisuudelle.
Vain lataamalla kotimaista tuulisähköä autoihinne voitte nukkua yönne rauhassa. - Anonyymi
Syötkö Burger Kingissä? Ajatko Nokian Renkailla? Syötkö Nestleen suklaata makeannälkään?
- Anonyymi
En tankkaa. Niin köyhää minusta ei ikinä tule että venäjän öljyä käyttäisin. En käytä Tui:ta, Nestettä enkä muitakaan rikollisten yrityksiä.
Käyttäköön nämä tietämättömät välinpitämättömät köyhät - Anonyymi
Ajan pyörällä, mun Tesla on ollu jo pitkään tekakalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511