Putin on noussut nopeasti maailman vihatuinpien ihmisten listalla karkeen.
Putin, Uuden polven Setä Aurinkoinen
6
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ja halveksuruimpien kärkeen. Kukaan ei arvosta putleria.
- Anonyymi
Putinia arvostavat vain venäläiset galluppien tekijät, hekin Kremlin voimakkaasta suosituksesta.
Siinä vaiheessa kun koko maailma on eri mieltä, niin hätäisempi ajattelisi, että omassa toiminnassa saattaa olla jotain mikä ei muita miellytä. Putinilla tämä ajatus ei ole vielä juolahtanut mieleen ja papparainen koettaa valtansa pitimiksi myydä päivän tilannetta venäläisille edelleen sillä, että muut tahtovat "pahaa" venäjälle.
Ostettu / paikalle pakotettu yleisö stadionilla ja tilaisuuden televisiointi antaa toki asioista tietämättömille kuvan, että Putin olisi jotenkin suosittu maan väestön keskuudessa, mutta valehtelu ei toimi pidemmän päälle. Putin one seonnut valheidensa verkkoon eikä löydä enää tietä kuiville. Venäjän kansa pistää papparaisen sivuun.- Anonyymi
Kremlin teurastaja, natsirikollinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kremlin teurastaja, natsirikollinen
Ja kätyrinä patriarkka Kirill, joka siunaa Venäjän brutaalit siviilien kidittamiset.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008689732.html
Onko Kirill Ilmestyskirjan peto? Väärä profeetta. - Anonyymi
Jos gallupissa vastaa väärin, niin häkki heilahtaa. Siinähän sitä miettii kieli keskellä suuta vastausta.
Näkyykö se, että Putin on "uutta sukupolvea" J. Staliniin verrattuna missään muussa kuin syntymävuodessa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762