Olen epäonnen Onni Ylermi. Jokainen kuukausi on huonompi kuin edellinen. Eli fyysinen terveyteni on häviämässä.
Duunarieläkkeeni ei riitä jatkuvasti lisääntyvien kremppojen hoitamiseen. Kun tilaan vasta viimetipassa ajan lääkärille, en ole vielä liian iso rasite kunnan terveydenhoitosektorille. Niitäkin näyttää olevan.
- jokinen -
Ehkä viimeinen kevät...
2
265
Vastaukset
- Anonyymi
Asenne sen ratkasee.Helsinki alueet ei ihmiselle itselle terveyskeskus labrat maksa mitään. Meiltä otetaan nekin kulut kokonaisverotuksessa kuin koko kansalta. Joten säästelemättä käytä niitä.Huonomaksi olosi tulee jos roikut vaan koti et menen ihmisten ilmoille.Pääkaupunki setu on paljon ilasia kerhoja, asukastalot,kuin talotimikunan kerhot ymm.Katsomaan niitää vaan omalta alueltasi.Jos olet ikään katsomatta eläkellä on palvelutalolla vaikka mitä,talon ulkopuolisillekin.Joten kaikki lähtee sinusta ka korbiesi välistä.Astu siis ovestasi ulos maailma ihmiset odotaa sinua ja aktiviteetit.Muiden seurassa kivut,säryt rempatkin kestää Eivätkä hallitse päätäsi ja elämä,terv. itä_ Helsingistä!
- Anonyymi
On jo aikaa kun aiheesta kirjoitit rempoistasi ymm.Kun eläkelle jäädädn ,iskee usein vaivatkin.Vaikeahan sinne terveyskeskus on mennä kuin vasta pää kainalossa. Jos kuitenkin joskus luet tätä enää.Voit yritää hakea toimentulotukea.Huomioidaan SV _lääket,kaikki julkisen puolen sairaalamaksut,plk,maksut vähenyksinä.Voi edes kokeilla,eikä sanoa en saa. Mitä Kelalla on kyllä lääke katokin.Tarkistas ihan oikeuksia kelaltasi mitä saisit.On nillä aulassa lehtisiäkin kaikista oikeuksista sada tukea eläkeläiset.Kuin asiointi siellä puhua kelan virkailijan kanssa kerto,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058737
- 936700
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636469Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345241Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634437- 553491
- 503355
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886