Tämä ärsyttää !

ARGH!

Mua ärsyttää se ,kun jotkut artistit bändit tuppaavat toiselle puoliskolle sitä lavaa häsläämään ja kolistelemaan jo siinä vaiheessa, kun toisilla esiintyjillä on vielä oma esiintymisensä kesken.

10

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duunailee

hekin...

• juippi

Tapsa Kansahan kerran vähän hermostui siitä, kun Taina Kokkonen tuli sine lavalle vaikka Tapsan setti oli vielä kesken.
      Tapsa sanoi orkesterilleen, että: " Eiköhän pojat soiteta yhdet jenkat vielä ?"
      Sitten Tapsa alkoi laulamaan, että :" Elo ihmisen huolineen ja murheineen..." ja kohta oltiin kohdassa, jonka sanoja Tapsa oli hieman muuttanut tähän tyyliin :" ..ja rinnoissa roikkuva rakkaus...". Samalla hän osoitteli kädellään Taina Kokkosen aika muhkean rintavarustuksen suuntaan.

• leksa

Jos en väärin muista,niin kyseisessä paikassa oli kummallekkin oma lavansa ja Tapsa oli venyttänyt settiään.Tottakai tämmöisissä tilanteessa sinne toiselle lavalle tullaan ajallaan,ettei orkesterin vaihdoksen yhteydessä tule pitkiä viiveitä.

• leksa kirjoitti:

Jos en väärin muista,niin kyseisessä paikassa oli kummallekkin oma lavansa ja Tapsa oli venyttänyt settiään.Tottakai tämmöisissä tilanteessa sinne toiselle lavalle tullaan ajallaan,ettei orkesterin vaihdoksen yhteydessä tule pitkiä viiveitä.

Onko Tapsa muka tehnyt noin ? En usko.

• mä vaan
        Justiinax kirjoitti:

Onko Tapsa muka tehnyt noin ? En usko.

Usko pois!

• Haikkonen

Tosi lapsellista touhua ! Kasva aikuiseksi Tapsa !

• mä vaan kirjoitti:

Usko pois!

Kai se sitten on uskottava. Se ei ollut kyllä kovin kohteliaasti tehty Taina Kokkosen kannalta.

• ha!
        Haikkonen kirjoitti:

Tosi lapsellista touhua ! Kasva aikuiseksi Tapsa !

Kyllä Kansalta tosi lapsellista, mut eihän Tapsa kasva koskaan aikuiseksi ikuinen äidin pikkupoika se on.

• Kikka
        ha! kirjoitti:

Kyllä Kansalta tosi lapsellista, mut eihän Tapsa kasva koskaan aikuiseksi ikuinen äidin pikkupoika se on.

Kari Tapio se on varsinainen mammanpoika. Yhtä avuttoman ja reppanan oloinen, kuin eksynyt pikkupoika.

• Skipadoveinau
        Justiinax kirjoitti:

Kai se sitten on uskottava. Se ei ollut kyllä kovin kohteliaasti tehty Taina Kokkosen kannalta.

Joku bändin kavereista yllätti aikoinaan Tainan suutelevan kiihkeästi jonkun miehen (ei omansa) kanssa savuke kädessään.Tyttö parka säikähti pahan päiväisesti,ja tokaisi:"Älkää vaan kertoko miehelleni,että mä poltin tupakkaa..."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3583
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3342
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2046
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1972
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      43
      1790
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1686
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1645
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe