Minne tekisin ilmoituksen...

Anonyymi

Kävin parisen vuotta sitten työhaastattelussa iäkkäällä muistisairaalla rouvalla. Henkilökohtaisen avustajan töitä. Silloin en tullut valituksi ja oli jo haastattelun yhteydessä puhe että tietoni hävitetään sitten kun selviää tulenko valituksi. Mitä ilmeisimmin ei sitten hävittänyt tietojani kun viimeksi eilen oli soittanut useita kertoja ja tätä ennenkin soitellut. Tammikuussa eräs päivä soittoja peräti 11. Jouduin laittamaan hänet estoon jatkuvan häiriköinnin takia. Olen tehnyt selväksi että en käytettävissä jos vaikka tarjoaa minulle töitä. Koen erityisen ahdistavaksi tuon häiriköinnin ja mietin minne ilmoittaa asiasta...

4

187

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sinun tarvitse mihinkään ilmoittaa. Numeron olet siis laittanut estoon, sillähän se on ratkaistu.

• Anonyymi

Ei se iäkäs rouva välttämättä edes tiedä mihin soittelee. Numero on jäänyt puhelimen muistiin ja rouva soittaa siihen.

Voit tehdä huoli-ilmoa kaupungin netissä lomakkeella tai poliisille häirintäilmoa, muttei se varmaan ole tarpeen, kun estit jo.

• Anonyymi

Hae avustajaksi mieshenkilölle.
        Puolituttu mies etsi yötä päivää facebookista naista, joka palvelisi häntä kaikin puolin.
        Niinpä hän sai avustajan ja avustaja sattuikin olevan OK.
        Aluksi nainen pistäytyi työpaikallaan kuten pitääkin.
        Mies henkilö on lipevä naistennaurattaja ja niinpä "hoito"venhätikin useampiiintunteihin.
        Voiko avustaja sotkeutua asiakkaaseen ja kuka maksaa viulut?
        Eiköö avustajilla ole työvaatteita,ainoastaan puku. Aatamin ja vähän Evankin,kuten sanonta on?
        Se on viuhahdus käytävillä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hae avustajaksi mieshenkilölle.
        Puolituttu mies etsi yötä päivää facebookista naista, joka palvelisi häntä kaikin puolin.
        Niinpä hän sai avustajan ja avustaja sattuikin olevan OK.
        Aluksi nainen pistäytyi työpaikallaan kuten pitääkin.
        Mies henkilö on lipevä naistennaurattaja ja niinpä "hoito"venhätikin useampiiintunteihin.
        Voiko avustaja sotkeutua asiakkaaseen ja kuka maksaa viulut?
        Eiköö avustajilla ole työvaatteita,ainoastaan puku. Aatamin ja vähän Evankin,kuten sanonta on?
        Se on viuhahdus käytävillä!

Avustajalla ei tarvitse olla koulutusta, joten omanonnensaongijat ovat mahdollista saada pesti ja pitää kimppakivaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      46
      892
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      763
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      488
      761
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      164
      503
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe