nuori nainen, mutta perse iso
kuinka sellainen naine kehittyy vanhetessaan
Osta kaupasta nyt!
ISO LANTIOISEN NAISEN ELÄMÄKERTA
kuinka yleensä asiat menevät
miten käy nuorten naisten isolla pilvisellä tulevaisuudessa?
5
165
Vastaukset 5
- Anonyymi
Aivan outo komentti. kyllä kaikille vartaloille löyty sopivat vaateet netistä tilaamalla maailman ympäri!Afrikalaisilla ja latinoilla on kaunit isot perät.Kuin muokatuilla trenaatuilla naisilla.Kaikki kulkevat ihan sopivissa vateissa perästä ripumatta tai lantion leveydestä ihan tällä Suomessakin!Posti katsos kulkee ,lentorahti ymm.Unohtamatta laivaliikenne.Maailmahan tulle netin kautta tavaroinen vaateinen ;Tv lähetyksinen ymm.Ihan netti ruutusi tai älylaite puhelin.
- Anonyymi
kyse on tieteestä
kirjassa seurataan kuinka evoluutiossa pelvis eikä pilvis siis kasvoi ja kuinka se tulee kehittymään tästä eteenpäin - Anonyymi
lisäksi kuinka iso takamus vaikuttaa naisen sisimpään
lisäksi fysiologia
että miten iso lantio liikkuu - Anonyymi
vaatteita voi kyllä ostaa mutta ennen kaikkea vaatteita voi ommella!!!
- Anonyymi
(haen tissi äitiä itselleni, vastaa pian)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751749- 241226
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77642
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 17417
- 82398