nuori nainen, mutta perse iso
kuinka sellainen naine kehittyy vanhetessaan
Osta kaupasta nyt!
ISO LANTIOISEN NAISEN ELÄMÄKERTA
kuinka yleensä asiat menevät
miten käy nuorten naisten isolla pilvisellä tulevaisuudessa?
5
98
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan outo komentti. kyllä kaikille vartaloille löyty sopivat vaateet netistä tilaamalla maailman ympäri!Afrikalaisilla ja latinoilla on kaunit isot perät.Kuin muokatuilla trenaatuilla naisilla.Kaikki kulkevat ihan sopivissa vateissa perästä ripumatta tai lantion leveydestä ihan tällä Suomessakin!Posti katsos kulkee ,lentorahti ymm.Unohtamatta laivaliikenne.Maailmahan tulle netin kautta tavaroinen vaateinen ;Tv lähetyksinen ymm.Ihan netti ruutusi tai älylaite puhelin.
- Anonyymi
kyse on tieteestä
kirjassa seurataan kuinka evoluutiossa pelvis eikä pilvis siis kasvoi ja kuinka se tulee kehittymään tästä eteenpäin - Anonyymi
lisäksi kuinka iso takamus vaikuttaa naisen sisimpään
lisäksi fysiologia
että miten iso lantio liikkuu - Anonyymi
vaatteita voi kyllä ostaa mutta ennen kaikkea vaatteita voi ommella!!!
- Anonyymi
(haen tissi äitiä itselleni, vastaa pian)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706624
- 594502
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283178- 613007
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341369
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471293