Eikö olekin ihanaa ?! Jere on maailman paras isä ! vai. . . .
Jere Karalahti ja Nanna, Vauva tulossa !!
59
2853
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Martina toivottanut onnea uuden tulokkaan vanhemmille? Moni muu julkkis on toivottanut.
- Anonyymi
Mutta kun heti taas.! MARTINA. etkö voi elää hetkeäkään ettekö huutaisi 😵 MARTINA 🌹
- Anonyymi
Jere tykkää ottaa keittoa.
Jere tykkää myös haastaa kanssaihmisiä painiin - Jere on omassa lajissaan yksi parhaista.
Haluaisin olla kuten hän.
Mutta kissan viikset, olen heikko ja pelkään riitoja. Missä voisi opiskella "ole kuin Jere" - kurssin? Aika moni haluaisi äijäillä kuten hän.
(no ei kai, kunhan kirjoittelen höpö-höpöjä) - Anonyymi
Se on varmaan onnitellut vähän isommin kuin somen kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jere tykkää ottaa keittoa.
Jere tykkää myös haastaa kanssaihmisiä painiin - Jere on omassa lajissaan yksi parhaista.
Haluaisin olla kuten hän.
Mutta kissan viikset, olen heikko ja pelkään riitoja. Missä voisi opiskella "ole kuin Jere" - kurssin? Aika moni haluaisi äijäillä kuten hän.
(no ei kai, kunhan kirjoittelen höpö-höpöjä)Jere on 47v lapsellinen teinikovis. Nolo uhoaja. Ei tule ikinä siitä aikuista.
- Anonyymi
Sääliksi käy tulevaa lasta... Isä on huumeiden käyttäjä.
- Anonyymi
Onko kellään tietoa tulevan lapsen isästä?
- Anonyymi
Mitäs se kellekään toisille kuuluu et kuka on kenenkin lapsen isä.?Vai kuinka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs se kellekään toisille kuuluu et kuka on kenenkin lapsen isä.?Vai kuinka.
Niin, eihän edes lapsen tarvitse tietää kuka hänen isänsä on !!!
- Anonyymi
Ei se näille palsta pirkoille kuulu.kyllä ne itse hoitaa asiansa..
- Anonyymi
Entisetkin kakarat jäivät elatusmaksujaan vaille kun tää urho paineli uuden akan syliin. Typeristä typerin teko alkaa lisää sikiämään vielä lisää, eikös toi ole jo 50 vuotias, minimituloilla elävä juntti!
- Anonyymi
Mistä teitä katkeria oikein sikiää?
- Anonyymi
Ja iso Audi pitää olla, mutta asiaa tunteva huomaa heti, että on vanhaa mallia, vuosien takaa.
Halutaan vain luoda mielikuvaa, että "isolla audilla ajetaan" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai totuuden kertominen ole katkeruutta, se tosin satuttaa teitä valheellisessa yltäkylläisyydessä eläviä. Velkaa velan jälkeen, ulosottovelkaakin enemmän kuin meitin koko kylällä yhteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen. Ei ole kaikki kotona näillä seiskan lukijoilla.
- Anonyymi
Älkää nyt heti alkako huutaa ja raivota ja mustamaalata kaikkea Nannan ympäriltä, vaan kertokaa, että oletteko somessa nähneet Martinan onnittelevan. Martina ja Nanna olivat jonkin aikaa liikekumppaneita ja taisivat olla ihan ystäviäkin.
- Anonyymi
Kuules nyt, Martina ja Nanna varmasti viestittelevät päivittäin ja näkevät usein.Miksi siis pitäisi onnitella Mediassa, kun on sen tehnyt jo heti kun Nanna on asiasta kertonut hänelle.♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuules nyt, Martina ja Nanna varmasti viestittelevät päivittäin ja näkevät usein.Miksi siis pitäisi onnitella Mediassa, kun on sen tehnyt jo heti kun Nanna on asiasta kertonut hänelle.♥️
♥️🌹♥️🌹♥️🌹👍.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki kannattaa somessa onnitella, olisi saanut nimensä lehteen. Ainakin pari julkkista oli Ilta-Sanomien jutussa saanut nimensä ja onnittelunsa sinne. Martsukin olisi saanut vähän myönteistä pöhinää ohimennen-maininnasta.
- Anonyymi
Ovatko nykyään riidoissa, suorastaan tukkanuottasilla?
(naiset usein tapellessaan tuppaavat repimään hiuksista toisiaan, siinä on pidennykset kovilla) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko nykyään riidoissa, suorastaan tukkanuottasilla?
(naiset usein tapellessaan tuppaavat repimään hiuksista toisiaan, siinä on pidennykset kovilla)Onko Marbellan leiriä enää?
- Anonyymi
Eivät ole enää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Marbellan leiriä enää?
On siellä Mike's Gym , sinne pääsee kuka tahansa , ei siihen tarvitse mitään Nannaa ja Martinaa välirahastukseen.
- Anonyymi
Kumpi on isä ja kumpi äiti, samanlaisia mörköjä.
- Anonyymi
Millern märköjä! Hyväkroppaisia treenattuka ihmisiä. Lihaksikkuus on seksikästä niin miehessä kuin maisessa. Sellanen ohuet tai höllyvät käsivarret kuvottavat ainakin itseäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millern märköjä! Hyväkroppaisia treenattuka ihmisiä. Lihaksikkuus on seksikästä niin miehessä kuin maisessa. Sellanen ohuet tai höllyvät käsivarret kuvottavat ainakin itseäni.
Läskimahat ei kiinnosta.
- Anonyymi
Jere on kiistatta suomen Huonoin isä.
- Anonyymi
Ei ole totta. Minä olen todennäköisesti vielä huonompi!
- olen käyttänyt huimausaineita
- paljon vinettoa myös
- riehun baareissa herkästi
- haastan silloin tällöin riitaa järjestystä ylläpitävän henkilöstön kanssa.
Että kyllä minä taidan olla se kaikkein huonoin.
Yhyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole totta. Minä olen todennäköisesti vielä huonompi!
- olen käyttänyt huimausaineita
- paljon vinettoa myös
- riehun baareissa herkästi
- haastan silloin tällöin riitaa järjestystä ylläpitävän henkilöstön kanssa.
Että kyllä minä taidan olla se kaikkein huonoin.
Yhyy.Ethän ole maksanut elatusmaksuja,jos olet olet jereä parempi.Tiukaksi menee
- Anonyymi
Koska Jere maksaa entiset elatusmaksut ? ?
- Anonyymi
Täysin kusipää mies, kuka hullu tuollaisen kanssa lapsia tekee, ulkonäkökin kuin petolinnun perse.
- Anonyymi
On tää outoa!
Joku ihan aiheesta mainitsee,että Jerestä ei oikein ole isäksi kaikille siittämilleen ja saa niskaansa heti katkeruus syytöksiä.
Jerehän on julkisuudessa monasti todistanut olevansa elatusmaksut ulosotossa kierrättävä, juoppoputkiin jatkuvasti altistuva, idioottimaisuuksia koronasta ja maailmanmenosta laukova ääliö-ei siis mitään parasta materiaalia isäksi.
Nannan lavastamissa perhepotreteissa perhe näyttää kovin ”onnelliselta”ja puhtoiselta, totuus taitaa kyllä olla aivan toinen.
Kyllä ihmetellä pitää Nannankin älynlahjoja, kun monien erossa asumisten jälkeenkin suostuu tämän kanssa lisääntymään.- Anonyymi
16:34 kirjoitti asiaa, oikeudenmukainen isä Jere ei ole, kyllä kaikkia lapsia pitää kohdella tasavertaisesti, kun on kerran maailmaan siittänyt. Lapsi on viaton ja kärsii, aiheuttaa varmasti traumoja, miksi isä ei halua tavata minua? Mutta tämä kaikki todistaa vain millaisia nämä ko. vanhemmat ovat, isä, jokainen voi tehdä oman arvionsa heidän lahjoistaan.
- Anonyymi
Totta puhut. Nämä kaksi sopivat jostain syystä yhten, eihän tuota Jereä kukaan täysillä käyvä nainen katselisi. Lapsia vain käy sääliksi, instakuvien kiiltokuvamaailma on satua vain, todellisuus toista.
- Anonyymi
Jere oli sammuneena Lapissa kun tulokas laitettiin alulle.
- Anonyymi
Pelaako Jere Järvenpään haukoissa,kuinka pitkällä sopimuksella ja paljonko joutuu maksamaan
- Anonyymi
Normaalia saada lapsia tulla isäksi tai äidiksi! Mitä ihmelistä tai eriarvoista on Karalahden perheen lisäys?Toki lapsinlisät kasvaa ja tulee kotihoidon tuet.Tekvätkö yleensä työtä vai tulot vain lööpeistä?
- Anonyymi
Perästä kuuluu!
- Anonyymi
No voihan v..tu. Mikä pistää ihmisiä lisääntymään älyttömästi? Olis luullu nuo tähän asti n....tut riittävän...
- Anonyymi
Kommentoiko Martina? Jos on onnitellut jo nähdessään tai whatsappissa, mutta niinkai Eskoakin tai muita, joille jättää myös IG:ssa sydämiä tai onnittelee. Outoa, jossei Nannalle. Eivätkö ole enää missään väleissä ?
- Anonyymi
Kyllä media tekee jutun aina kun Martina kommentoi. Martina oli Nannan kanssa saunomassa uuden vuoden päivänä joten taatusti tiesi jo tuolloin että on raskaana. Joten ei kovin huonolta vaikuta välit. Älkää te menkö Seiskan juttuihin ja valeisiin mukaan että ketkä on riidoissa tai että ketkä on palanneet yhteen jos nyt syömässä on nähty. Ne on niitä juoruja joissa ei ole päätä eikä häntää mutta leviävät kuin kulovalkea.
- Anonyymi
PERKELE!
- Anonyymi
Ihana juttu ❤️ Onnea koko perheelle!
- Anonyymi
Jere on paras isä, kyllä.
- Anonyymi
Lapsen isä??
- Anonyymi
4.4.2022 klo 22.23 oletko varma, että Seikan tiedot eivät pitäisi paikkaansa. Te Martina-fanit olette niin tyhmiä, että Martina pyörittää ja manipuloi teitä mennen tullen. Ilmeisesti Nanna ja Martinan välit katkesivat aikoja sitten ja nyt Martina saattaa syöttää teille vihjailuja olemattomista saunailloista, mitä ei ole koskaan tapahtunut. Te uskotte noihin satuihin, koska Martina haluaa teidän uskovan. Mitään julkista onnittelua Martina ei kuitenkaan ole julkaissut. Martina ei sellaista julkisuuden muruakaan jättäisi käyttämättä.
- Anonyymi
Kunhan Jere ei nyt läträisi viinan kanssa itseään hengiltä.
Eikös tuo ole sen takia jo kolkutellut kuoleman portteja? - Anonyymi
eikö vieläkään tiedetä ekäisystä idiootit russo fobia.
- Anonyymi
Jaahas siellä on taas Jere meinannut lähteä lätkimään...
- Anonyymi
Kuka on on lapsen isä?
- Anonyymi
Apua, kuka tekee Jerelle lapsia ja lisää vielä näiden kokemusten jälkeen?????
- Anonyymi
No kuvissa ei ainakaan isäehdokas näytellyt onnellista. Kannattaako tuotakaan lasta tehdä avioliiton paikkaukseen kun ukko kuitenkin häippäsee kuvioista ennen joulua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuvissa ei ainakaan isäehdokas näytellyt onnellista. Kannattaako tuotakaan lasta tehdä avioliiton paikkaukseen kun ukko kuitenkin häippäsee kuvioista ennen joulua.
Näinpä. Ei oo ymmärrystä Nannalla, kohta 3:n lapsen yksinhuoltaja.
- Anonyymi
Aikuisvauva Jere saa sisaruksen.
- Anonyymi
Soutaa huopaa ja huopaa.
- Anonyymi
Ihanaa. Aikuisvauva Jere saa sisaruksen ja leikkikaverin.
- Anonyymi
Vauvat ovat suloisia ,hän joka saa lapsia saa olla onnellinen.En ymmärrä tuota kateuden määrää.
- Anonyymi
Nanna julkaisee vaan videoita kun treenaa.. Mites nyt raskauden aikana noin paljon treenataan kun ihan hiljaista ollut ennen sitä.. Eikä mitään kuvia raskauteen liittyen tai vauvan odotukseen. Onko kaikki hyvin heillä?
- Anonyymi
Eipä tuota tiedä.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985