Maa on litteä

Minä tiedän sen tosiasian jo täällä alhaalla taivaankannen alla eläessäni.

Te maapallo uskovaiset, minua säälittävä asemanne.. olette kulkeneen tiedon valtatiellä harhaan, ja Jumala tulee rankaisemaan teitä typerästä pallomaa epäjumala palvonnastanne.

Minä tiedostan maan litteyden jo nyt täällä ajassa. Joudutte palvomaan ja ylistämään minua profeettana kun tiedostatte totuuden.

5

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipas typerä aloitus taas sinulta, oletko trolli vai tyhjäpää?

      • Olipas typerä vastaus taas sinulta; olet taatusti tyhjäpää.

        Jos haluaa osallistua litteä- Maa / maapallo- väittelyyn niin pitäisi olla joitain muitakin argumentteja kuin trolliksi haukkuminen. Se alkaa olla jo aika kulunut sanonta kuten homoksi, natsiksi ja putinistiksi kutsuminen muissakin yhteyksissä.

        Aloittaja viittasi litteään maahan liittyen myös hieman uskonnollisuutta. Se ei ole kaukaa haettua.
        Toivon että Raamattua teidän ei tarvitse hakea kaukaa sillä jo sen ensi sivulla kerrotaan että maan ylle kaartuu taivaan kansi ja siten Maa on litteä:
        Genesis 1:6 - 1:9.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Olipas typerä vastaus taas sinulta; olet taatusti tyhjäpää.

        Jos haluaa osallistua litteä- Maa / maapallo- väittelyyn niin pitäisi olla joitain muitakin argumentteja kuin trolliksi haukkuminen. Se alkaa olla jo aika kulunut sanonta kuten homoksi, natsiksi ja putinistiksi kutsuminen muissakin yhteyksissä.

        Aloittaja viittasi litteään maahan liittyen myös hieman uskonnollisuutta. Se ei ole kaukaa haettua.
        Toivon että Raamattua teidän ei tarvitse hakea kaukaa sillä jo sen ensi sivulla kerrotaan että maan ylle kaartuu taivaan kansi ja siten Maa on litteä:
        Genesis 1:6 - 1:9.

        Kyllähän sinä omissa kirjoituksissasi kerrot omasta typeryydestä, itse olen monesti antanut argumentit ja faktat maapallosta.
        Sinä uskot muinaisiin satuihin jotka todistettu sellaisiksi.
        Ja pitää muistaa että itse olet palstojen pahin haukkuja kylläkin 😐😊
        Toistelet samoja lapsellisia mantroja kuten: Australiassa kuljetaan pää alaspäin, dinosaurukset ovat huijausta, ohiolainen mummo ottaa parempia kuvia kuin avaruusjärjestöt jne.
        Hävettäisi olla noin lapsellinen ja tietämätön.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Olipas typerä vastaus taas sinulta; olet taatusti tyhjäpää.

        Jos haluaa osallistua litteä- Maa / maapallo- väittelyyn niin pitäisi olla joitain muitakin argumentteja kuin trolliksi haukkuminen. Se alkaa olla jo aika kulunut sanonta kuten homoksi, natsiksi ja putinistiksi kutsuminen muissakin yhteyksissä.

        Aloittaja viittasi litteään maahan liittyen myös hieman uskonnollisuutta. Se ei ole kaukaa haettua.
        Toivon että Raamattua teidän ei tarvitse hakea kaukaa sillä jo sen ensi sivulla kerrotaan että maan ylle kaartuu taivaan kansi ja siten Maa on litteä:
        Genesis 1:6 - 1:9.

        Litteä maa nyt on vain täysin maalaisjärjen vastainen ideologia. Pelkästään yö/päivä vaihtelun ja vuodenaikojen vaihtelun yhteensopimattomuus litteän maan teorian kanssa kumoaa litteän maan. Esimerkiksi kun tiettynä vuodenaikana eteläisellä vyöhykkeellä aurinko ei laske koskaan ja pohjoisessa taas ei nouse koskaan pitäisi valon paistaa aivan oudolla tavalla maalitulle. Valo ei toimi sillä tavoin, joten maa ei voi olla litteä.


    • Anonyymi

      Ymmärräthän, trolli, ettei kukaan PALVO pallomaata, hän TIETÄÄ vain totuuden maapallon ja aurinkokunnan rakenteesta.

      Tuo profeetaksi julistautuminen todisti sinut trolliksi, muuten olisin luullut sinua tavalliseksi säälittäväksi littu-uskovaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe