Yhteislöllisyys kuuluu voimakkaasti kristillisyyteen, josta kertoo sekin, kuinka kristityt rakentavat seurakuntakoteja, joilla kokoontua. Ateistit taas purrittavat itsekseen hammasta purren, äkäisinä ja vihaisina niin ettei kukaan uskalla sanoa niille edes hyvää päivää.
Pohjoismaiden lipuissa on kaikissa risti, kristillisyyden symboli, kertomassa yhteisestä luterilaisesta peritneestä. Sen perinteen siivittäminä on mukava tehdä yhteistyötä myös nykyään rauhanomaisissa merkeissä, käymättä jatkuvaa henkistä sotaa toisinajattelijoita vastaan kuten aktiiviset ateistit tekevät.
https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/4327d5a8-bea9-467e-b377-ddd7a2718e33
Kristityn ja uskonnottoman ero
11
60
Vastaukset
- Anonyymi
Jeps, hienoa että olemme jo päässeet pääosin eroon tuosta alkeellisesta aateromusta. Siksi kuulummekin maailman kehittyneimpiin kansoihin.
Jee: Down Goes Kirkko!- Anonyymi
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/vladimir-putin-sai-ristin-aidiltaan-se-sopii-hyvin-tarinaansa-venalaisyyden-ja-ortodoksisen-uskon-puolustajana
"Vladimir Putin pitää kaulassaan äidiltä saamaansa ristiä – se sopii hyvin tarinaan Putinista venäläisyyden ja uskon puolustajana"
Kyllä, edes Luterilainen omahyväisyyden tunnustus. Mulla menee hyvin
(on Palli Hikee nenänpäässä, ja olut jäässä)
ALF MIÄ MIÄMÄ MIÄ -huudot eivät karkota tätä sotaa maailmasta
Jumala on ahdas ps.. joka pv..
Toivoen Avaaja
Petri "peritneestä" RInteen ystävä
- Anonyymi
Kristillisyyteen kuuluu yhteisöllisyys, kuten entisenä viidesläisenä pietistinä hyvin tiedän.
Nykyään olen ateisti, ja mielestäni kuvailusi ei osu kohdallani lähellekään totuutta. Olen melkoisen leppoisa ihminen ja koen tulevani toimeen lähes kaikkien kanssa. Uskovana olin selvästi äkkiväärempi ja jaottelin ihmisiä meihin ja muihin.
Maalailet sinulle vastenmielisestä ateismista olkiukkoa, johon voit omaa uskoasi verrata samalla sädekehääsi kiiloittaen. Voin sanoa, että kuvasi on useimpien ateistien kohdalla väärä. Molemmilta puolilta kokemusta omaavana pidän sinua varsin tekopyhänä ihmisenä.- Anonyymi
peritneestä Petri Rinne.
- Anonyymi
Mistä voit tietää olevasi leppoisampi? Saatat olla saatanan vallassa ja elää harhassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voit tietää olevasi leppoisampi? Saatat olla saatanan vallassa ja elää harhassa!
Jumalan alla siis. peritneestä Petri Rinne.
Jumala on paha, saita ja katala
Raamatun omvaavat tosian lahtaa
Urainassa.
- Anonyymi
Ja KristiKretket ovat taas syynä siihen, että Namä ristinrattona olevat kristiyt eivät auta Ukrainaa koska pelkäävän Kristeiyohjusta peritneestä tai SamiA:stakaan eole miestä mennä panemaan Kristiä kaulassaan kantava Puutin Jeesuksen luo Missä olet Petri Rinne - peritneestä
- Anonyymi
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/vladimir-putin-sai-ristin-aidiltaan-se-sopii-hyvin-tarinaansa-venalaisyyden-ja-ortodoksisen-uskon-puolustajana
"Vladimir Putin pitää kaulassaan äidiltä saamaansa ristiä – se sopii hyvin tarinaan Putinista venäläisyyden ja uskon puolustajana"
Miksi Uskovat sotivat sitten keskenään kun avauksessani mainittu Kristinmerkki mainitaan -aina siitä soditaan, jopa Petri Rinne suuttuisi uskovaisen kolminaamaisuudesta!!!- Anonyymi
sotaa: kuten aktiiviset teistit tekevät.
- Anonyymi
sotaa: kuten aktiiviset teistit tekevät.
teistit taas purrittavat hammasta purren, äkäisinä ja vihaisina niin ettei kukaan uskalla sanoa niille edes hyvää päivää. - Anonyymi
Taas teisti luulee, että ateismi on kristinuskon vastakohta. Säälittävää, ja osoitus teistin täydellisestä vieraantumisesta oikeasta elämästä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1756453- 1481774
- 1131558
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96897Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan235797- 41789