Meidän autoissa se on kielletty. Ei kuljettajilla ole syytä kuunnella dorkien lässytystä. Duunissa pitää olla työrauha.
Annatko dorkien pamlata
12
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kuorman pitää olla hiljaa.
- Anonyymi
Sovittaisko, ettei junttieinarit yrittäis käyttää Stadin slangia?
- Anonyymi
No kun mua harmittaa kun et osaa kirjoittaa. Ei se ole "dorka" vaan " torka" ! Ponjaatkos vai vedetääkö köniin.
- Anonyymi
Älä sitten käytä, dorka.
- Anonyymi
Siis käyttääkö joku urpo vielä perinteistä taksia? Se on sama kun maksaisi pirkka-tuotteista laatu brändin hinnan. Jos haluaa rahalleen vastinetta ja laadukkaan kyydin niin ottakaa Kovanen. Sieltä tulee aina puhdas musta Mersu ja kohtelias kuljettaja. TH:lta tulee pelkkiä likasia Skodia kiiltävineen housuineen ja autossa on tarroja enemmän kuin busseissa. Kovasella hienoja uusia mustia Mersuja.
- Anonyymi
Kuorma voi puhua ainoastaan kuljettajan luvalla. Kuljettaja on kapteeni, joka päättää kaikesta.
- Anonyymi
Taksikuskit ovatkin niin vähä-älyisiä, ettei kukaan halua kommunikoida heidän kanssaan.
- Anonyymi
Päinvastoin taksikuskin oltava sekä pappi, tuomari, psykologi ymm. Ei tuohon hommaan kaikista ole. Ennen ainakin täälläpäin taksikurssilla 80% lopetti työt kun ne sitten alkoi hyvinkin nopeasti.
- Anonyymi
Pakko antaa. Asiakkaat muuten ihmettelee miksi kuski ei puhu mitään. Onko mykkä vai kuuro
- Anonyymi
Ei kuski jaksa puhua joidenkin kyydissä olevien idioottien kanssa.
- Anonyymi
Jakotaksin kyydissä asiakkaat saavat puhua. Paras palvelu ja parhaat kuskit. Laatujuomaakin saa nauttia ja Ramin tekemiä sillivoileipiä.
- Anonyymi
Briteissä on lasi etu ja takamatkustamon välissä . Kuski ei kuule asiakkaiden vammasta lässytystä. Briteissä ammatti onkin arvostettu ja haluttu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903376Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3412969Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421384Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934