Älkää uskoko kaikkea lukemaanne ja kuulemaanne ja näkemäänne.

Anonyymi

Vain Raamatun profetiat ovat tosia, ei mitkään hurmoshenkisten lahkolaisten profetiat, joita he tänne syytävät jatkuvasti. Oikeita profeettoja oli vain yksi tai muutama kerrallaan.

Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat on tapattu jo aikoja sitten.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Hurmoslahkoista ei totuutta ole.

Hes. 13:17

"Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan."

3

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Oikeita profeettoja oli vain yksi tai muutama kerrallaan."

Totta USEIN oli kaksi tahi useampi.
      joten se ei ole harvinaista vaan "normaalia".

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksitoista_profeettaa
      Tässä on "tunnetuimmat" ja "kuuluisimmat".
      esim Kuka oli se väärä profeetta, joka kuoli Jeremian aikana ja "sanoilla".
      harva muistaa

entäs, "suurin" Profeetta, Mooses. oliko silloin joku toinen jossain toimimassa ellei sitten useita, jotka kuitenkaan eivät, vaikuttaneet suoraan, Israelin kansaa tahi sen alueeseen.
      No olihan toki, eikö Bileam ole tuttu.

Tässä on laiha, otus mutta siitä voi jatkaa:

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https://tse3.mm.bing.net/th?id=OIP.5XYfod90GYqH7NeL_m-lcwHaJ_&pid=Api&f=1

"2Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat on tapattu jo aikoja sitten."

Eikö Vanha Testamentti eli sen opetukset ja esikuvat, puhu?
      ja Paavali sanoo, että eräs virka, Seurakunnassa on profeetta.
      ja sitten
      Lopunakana tulee sekä vääriö että oikeita, mutta
      itse en usko että Suomen maassa on nyt virassa olevaa profeettaa ja saattaa olla ettei koko maailmassa.

eräs, normaali toimi on että, Jumalan Voima on voimakkaasti esillä, jopa siiihen että kuolleet nousevat ja sairaat paranavat eskä paljon muuta, Voima tkoja sekä Uskon Lahjan vaikutusta.

Mutta
      samase.

• Anonyymi

Lukekaa ihmeessä laajemmin Raamattua, eikä anneta jonkun sanojen eksyttää.

Profeettoja tulee lopunaikana enenevässä määrin: Ap. t. 2:17
      'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.

Jeesuskin sanoi näin:
      Johannes 14:12-13 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö, ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.

Ja Paavali varoittaa halveksumasta MITÄÄN profetiaa:
      1. Tess. 5:19-22 Henkeä älkää sammuttako, profetoimista älkää halveksuko, mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on; karttakaa kaikenkaltaista pahaa.

• Anonyymi

Kaikki Raamatun profetiat tulee toteutumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8546
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3672
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe