Mitä hienoa ateismissa muka on?

Anonyymi

Täällä hehkutetaan sitä, miten ateismi olisi parasta mitä voi olla, mutta mitä hienoa siinä muka on?

Typerää pään aukomista ihmisille, jotka uskovat saunatonttuun ja haltioihin.

Ei kiinnosta pätkääkään tuollainen rehvastelu: amispojut luulevat olevansa kristittyjä älykkäämpiä sen perusteella, että ateistit ovat keskimäärin teistejä älykkäämpiä

mutta eihän se tee typerästä amispojusta yhtään älykkäämpää, jos vaikka teistit olisivatkin keskimäärin vähemmän älykkäitä kuin ateistit?

41

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä pidätte tästä? Mielestäni on nerokasta raapaista päivän aikana hieman pallihikeä
      sormenpäähän ja nuuskia sitä. niin päivä sujuu rattoisammin kun turhaahan siellä on istua kuitenkin.
      Netissä surffaaminen on niin out.


      Minä en ole Jehova, minä olen ekumeeninen katekumenisoitu kristitty. Ja tietysti myös luteriaani.
      Minussa elää alkuseurakunnan henki. Minussa on Aabrahamin, Mooseksen ja Lootin elinvoima.
      Minussa on Metusalemin viisaus. Tämän kaiken olen saanut itseeni lukemalla Raamattua. Joka päivä.
      t. Avaaja

      • Anonyymi

        Olisihan se pitänyt arvata, että olet avaaja. Eihän täällä ole kuin yksi ainoa kirjoittaja ja lukija: sinä - siis minä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se pitänyt arvata, että olet avaaja. Eihän täällä ole kuin yksi ainoa kirjoittaja ja lukija: sinä - siis minä. :)

        En ymmärrä mistä puhut, en en en ole
        G4G en tiedä kuka hän pn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se pitänyt arvata, että olet avaaja. Eihän täällä ole kuin yksi ainoa kirjoittaja ja lukija: sinä - siis minä. :)

        Hessu näkee minut joka paikassa Nyt olen Hessun mielestä myös hiennuuskija ;-)

        Ei saatana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hessu näkee minut joka paikassa Nyt olen Hessun mielestä myös hiennuuskija ;-)

        Ei saatana.

        Jeesus kertoi sen minulle äänet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus kertoi sen minulle äänet

        Pallista on raapuutettava viikoittain karstoja jotta pääsee kusi paineella roiskahtaa.

        Päivittäin on hoonattava myös lapsentekokanavisto, ettei tuu kusipäitä.


    • Anonyymi

      Mitä hienoa on siinä, ettei usko vesihiisin olemassaoloon? Ei tietenkään mitään.
      Kerro meille, mitä hienoa on vesihiisin olemassaoloon uskomisessa.

    • Anonyymi

      Viidesläisten lahkosta eli räsäsläisistä ei ole kuin haittaa KD:n kannatukselle. Siinä nyt ei ainakaan ole mitään hienoa!

      • Anonyymi

        Räsänen on kirkon ja aidon uskon pahin vihollinen, oikea desantti.


    • Anonyymi

      Jokainen saa olla mitä haluaa. Uskonnoton ihminen ei rehvastele eikä kiistä. Hän on sinut itsensä ja maailman kanssa. Täälläkään hän ei tarvitse jatkuvasti härnäytyä lapsellisen aloittajan tavoin.

      • Anonyymi

        Olen vetänyt alta kölin ja kyykyttänyt itseäni vuosikausia. En ole lapsellinen. Olen palstan älykkäin kirjoittaja G4G:n ohella. Syntyperäinen juutalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vetänyt alta kölin ja kyykyttänyt itseäni vuosikausia. En ole lapsellinen. Olen palstan älykkäin kirjoittaja G4G:n ohella. Syntyperäinen juutalainen.

        Oletko nyt Hessu tyytyväinen kun ajoit pois viimeisen älykkään kirjoittajan Moses Sukkerkandin? Nyt yksin typerehdit ja möllötät tunkiolla.


    • Anonyymi

      Se nyt vaan on niin,että uskikset kuuluvat siihen pöljempään kansanosaan!
      Eihän niitä muuten kirkkoinstituution kaltainen hölynpölynlevittämislaitos leipäpappeineen pystyisi hönöttämään!
      Meillä ateisteilla on selkeä järki ja nopea ymmärrys,eikä taikauskoon perustuva maailmanselitys siksi kiinnosta pätkääkään!

      • Anonyymi

        Oletteko vähän ylpeitä kun albuumissanne on kuvia talitinteistä, eestä sivulta ja takaa häh!!?

        hauska se on perimänne, kyllä siitä vähän pitää mahtailla.


    • Anonyymi

      Ateismi on ihmisen älykkyyden huippusuoritus.

    • Anonyymi

      ateismissa on se hyvä puoli että ateistit uskovat yleensä evoluutioon ja osaavat tehdä sen pohjalta oikeat valinnat elämässään , toisin kun uskovaisten valheeseen perustuvaan valintaan 🙂

    • Anonyymi

      Ainakin ateistit uskovat tieteeseen ja ovat siinä johdonmukaisia. Sen sijaan uskovaisten moraalikäsitykset ovat hyvin erilaisia eri yhteiskunnissa, ja ajassa Hyvä esimerkki on nykyinen sota Ukrainassa. Suomessa ortodoksipapit ovat sotaa vastaan, samalla kun Venäjällä ortodoksipapit siunaavat sotaan lähteviä sotilaita, ja hautaavat heitä sankareina. Luulisin ortodoksina olevani hukassa, mutta uskontojen osaltahan aina on tärkeintä ollut valta ja raha...

    • Anonyymi

      Murhaajat odottavat aikaansa?

      • Anonyymi

        Murhaajilla on aikaa opetella Luukkaan tarinat ulkoa uudesta testamentista, jos istunto kestää vähintään kuusi vuotta


    • Anonyymi

      Ilmoitan:

      teismi on täysi päistäelämää!
      Viinaa, nam ,päheitetit, pum. Uskottomuuta imurin kansas zuuuuum!


      Vain tyhmä loise.läjä sortuu Heterouteen !
      Varokaa sitä siksi koska helposti tartuvaa!!

      Vihia siis hiviä

      Äänestä

    • Anonyymi

      Ai mitä hienoa ateismissa on?

      No ainakin se, että on päästy yli uskonnollisista saduista...

      • Anonyymi

        Ilmoitan:

        teismi on täysi päistäelämää!
        Viinaa, nam ,päheitetit, pum. Uskottomuuta imurin kansas zuuuuum!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitan:

        teismi on täysi päistäelämää!
        Viinaa, nam ,päheitetit, pum. Uskottomuuta imurin kansas zuuuuum!

        Ja olisi myös kiva, jos uskikset osaisivat myös kirjoittaa järjellistä suomea. Kännissäkö nämä on?


    • Anonyymi

      Jos joku haluaa olla kuolemaansa asti ateisti, niin siitä vaan, se on hänen asiansa.
      Ei haittaa tahtia.

      • Anonyymi

        Moni rytmittää koko elonsa 2/3 tahdilla

        Ei käy katteeksi


    • Anonyymi

      Ateismihan on jumaliin uskomisen puutetta - ei muuta.
      Kummasti siitä silti vain syntyy ateisteilla kovaa kommentointia ja parran pärinää.

      Eikös se ateisti ajattele, että sittenhän sen kuoleman jälkeen näkee, onko siellä tulossa niitä viimeisiä tuomioita, vai eikö ole.

      - No ei tietenkään! Ateisti pelkää kuolemaa ja viimeistä tuomiota.

      • Anonyymi

        Se johtuu siitä, että uskovaisten "kommentoinnissa" on aina niin paljon korjattavaa.

        Eiköhän ateisti lähinnä ajattele, että kuolemansa jälkeen ei vain näe olleensa oikeassa, valitettavasti. Ja siksi ei tarvitse pelätä viimeistä tuomiotakaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jeesus oli mielisairas skitsofreenikko, joka uskoi kuvitelmiinsa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli mielisairas skitsofreenikko, joka uskoi kuvitelmiinsa !!!

        Jeesuskin nuuhki PH:ä!Siksi hän olikin,Voideltu!!Nuusk nuusk iihaanaaa!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus oli mielisairas skitsofreenikko, joka uskoi kuvitelmiinsa !!!

        Johanneksen evankeliumi:
        14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
        14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?


        Jeesusta on sanottu hyväksi opettajaksi.
        Mutta kun henkilö puhuu noin kuin on kirjoitettu Johanneksen evankeliumin 14:1-2, niin onko hän opettaja?
        Puhuuko opettaja noin?

        Eikö paremminkin Jeesus anna tuon sanomansa perusteella vain kaksi mahdollisuutta:

        1. Hän on se minkä hän sanookin olevansa:
        Jumalan Poika.
        "Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
        Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa"

        2. Tai hän on joku hullu tms.


        Mutta hyvä opettaja ei puhu noin.

        Sinä, joka luulet että Jeesus oli vain hyvä Opettaja:
        Älä yritä värisevin äänenpainoin sanoa että Jeesus oli vain hyvä Opettaja.
        Sitä mahdollisuutta Jeesus ei sinulle anna.


      • Anonyymi
        Öteisti kirjoitti:

        Johanneksen evankeliumi:
        14:1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
        14:2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?


        Jeesusta on sanottu hyväksi opettajaksi.
        Mutta kun henkilö puhuu noin kuin on kirjoitettu Johanneksen evankeliumin 14:1-2, niin onko hän opettaja?
        Puhuuko opettaja noin?

        Eikö paremminkin Jeesus anna tuon sanomansa perusteella vain kaksi mahdollisuutta:

        1. Hän on se minkä hän sanookin olevansa:
        Jumalan Poika.
        "Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
        Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa"

        2. Tai hän on joku hullu tms.


        Mutta hyvä opettaja ei puhu noin.

        Sinä, joka luulet että Jeesus oli vain hyvä Opettaja:
        Älä yritä värisevin äänenpainoin sanoa että Jeesus oli vain hyvä Opettaja.
        Sitä mahdollisuutta Jeesus ei sinulle anna.

        Kirkon kupolissa soi korkialt konekiväärin leppoisa rytke kilvan kappalaisen ulvonnan


    • Anonyymi

      Toimintaa vain enemmän omaan elämään, niin jää se ulkopuolisten ihmisten elämän kiinnostavuus vähemmälle ja itsensä ylentäminen. Täällä puhutaan yleisesti meistä uskovista vajakkeina ja vähäjärkisinä ym ym.

      Kuuluuko tämä sankarityyli materialismin perusartikloihin, niin että voidaan puhua tieteellisestä älykkyydestä ja suvereenisuudesta uskoviin nähden. Me osaamme.
      Ainakin osa meistä uskovista myös koodata ja käyttää Ai. Artificial Intellegence keinoälyä, niin että saamme sen avulla lisäansioita ja myös koko elannon perheelle.

      Mitään syytä ei ole rehvastella ja ylentää itseään sen vuoksi. Raamatussa sanotaan
      "Se joka itsensä ylentää, Se alennetaan". Tämä vaikuttaa jopa karman lain kaltaiselta säännöltä. Maailma on vielä tutkimaton paikka monessa suhteessa, siksi nöyryys on
      iso valttikortti, instrumentti jokaisen elämän pakassa, jonka avulla saavutetaan paljon enmmän sekä tietoa, että ystäviä ja menestystä. Tässä asiassa auttaa usko Jumalaan.

      • Anonyymi

        jA Viinankäyttö turvaa sen,että kuulee Jumalan äänen.


    • Anonyymi

      Me olemme kaikki satuolentoja, kun oikein silmiin katsotaan..

    • Anonyymi

      On hienoa elää reaali todellisuudessa, nauttia elämästä ja olla rehellinen ihmisenä. Jumalaa ei ole.

    • Anonyymi

      Snif snif nuuskin sun p*******

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe