Eli siis näin joskus 8 vuotiaana enkelin.mä tiiän kuulostaa oudolta mutta uskoo ken tahtoo. En oo aiemmin muistanut sen enkelin kasvoja mut nyt kun katoin mun omia kuvia mitä olen ottanut äskettäin niin tajusin että se mun enkeli minkä näin näyttää ihan samalle kun minä nyt mutta ehkä 3 vuotta vanhempana ja pidemmät hiukset. Haluaisin vastauksia tähän ihmisiltä jotka näihin uskoo että voisiko tämä tarkoittaa jotain?
Paranormaali kokemus
7
624
Vastaukset
- Anonyymi
> Haluaisin vastauksia tähän ihmisiltä jotka näihin uskoo että voisiko tämä tarkoittaa jotain?
Uskon tuon tarkoittavan, että haluat nähdä itsesi enkelinä.- Anonyymi
Okei, ja kiva kun vastasit
- Anonyymi
Näitkö unessa vai?
Enkelit on totta mutta ihmettelen,että oman näköisesi.
Yleensä he tulevat auttaamaan tai varoittamaan.- Anonyymi
Olin tosiaan kipeä silloin ja sen jälkeen kun hänet näin kuume laski yhtäkkiä 39 asteesta normiin ja tiedän mitä näin ja olen varma ettei se ollut unta eikä harhaa vaikka kipeä olin
- Anonyymi
Myös ufosieppauksia on tapahtunut.
https://www.youtube.com/watch?v=xXEiCmaRUcc- Anonyymi
Kylläpä oli miehellä voimakas ufokokemus,UUH!!!
- Anonyymi
Näin pari vuotta myöhemmin vastaan, mutta olen itsekin nähnyt lapsena enkeleitä. Asenteeni on aina sama ”uskoo ken tahtoo, mutta itse olen varma ettei se ollut unta.”
Tilannetta ei koskaan unohda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä552904340% kansasta pitää Yleä selkeästi vasemmistolaisena
Vähän kylmä suihku epäilijöille. "Yle Uutiset sijoitettiin kyselyssä suurista medioista selvästi eniten vasemmistolaise2701767Hokki on konkurssissa!
Aivan uskomattoman hienosti on lähtenyt rahoituskierros käyntiin! ❤️ https://hokki.fi/ajankohtaista/hokki-kainuu-oy-hak561568- 1241566
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai1881526- 3351231
Vasuri ehdokas pilaa koko puolamgan.
On siinä vasureilla Kova riita pukari ehdokkaana vaaleissa. Jos "pääsisi" ei yhtään kokousta ettei tule valituksia. Eikö621196- 921186
Olet kaikella todennäköisyydellä
Ainut ihminen tällä pallolla, josta menen täysin hämilleni ja tuntuu että ÄO laskee samantien neandertalin tasolle. Kaik391105Kyllä on paha mieli
Olen niin luottavainen kaikesta huolimatta ollut sinuun. Luottanut että välität ihan oikeasti etkä halua minua satuttaa.251033