Eli siis näin joskus 8 vuotiaana enkelin.mä tiiän kuulostaa oudolta mutta uskoo ken tahtoo. En oo aiemmin muistanut sen enkelin kasvoja mut nyt kun katoin mun omia kuvia mitä olen ottanut äskettäin niin tajusin että se mun enkeli minkä näin näyttää ihan samalle kun minä nyt mutta ehkä 3 vuotta vanhempana ja pidemmät hiukset. Haluaisin vastauksia tähän ihmisiltä jotka näihin uskoo että voisiko tämä tarkoittaa jotain?
Paranormaali kokemus
7
609
Vastaukset
- Anonyymi
> Haluaisin vastauksia tähän ihmisiltä jotka näihin uskoo että voisiko tämä tarkoittaa jotain?
Uskon tuon tarkoittavan, että haluat nähdä itsesi enkelinä.- Anonyymi
Okei, ja kiva kun vastasit
- Anonyymi
Näitkö unessa vai?
Enkelit on totta mutta ihmettelen,että oman näköisesi.
Yleensä he tulevat auttaamaan tai varoittamaan.- Anonyymi
Olin tosiaan kipeä silloin ja sen jälkeen kun hänet näin kuume laski yhtäkkiä 39 asteesta normiin ja tiedän mitä näin ja olen varma ettei se ollut unta eikä harhaa vaikka kipeä olin
- Anonyymi
Myös ufosieppauksia on tapahtunut.
https://www.youtube.com/watch?v=xXEiCmaRUcc- Anonyymi
Kylläpä oli miehellä voimakas ufokokemus,UUH!!!
- Anonyymi
Näin pari vuotta myöhemmin vastaan, mutta olen itsekin nähnyt lapsena enkeleitä. Asenteeni on aina sama ”uskoo ken tahtoo, mutta itse olen varma ettei se ollut unta.”
Tilannetta ei koskaan unohda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392095Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1861545- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151118
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70894
- 250886