Eli siis näin joskus 8 vuotiaana enkelin.mä tiiän kuulostaa oudolta mutta uskoo ken tahtoo. En oo aiemmin muistanut sen enkelin kasvoja mut nyt kun katoin mun omia kuvia mitä olen ottanut äskettäin niin tajusin että se mun enkeli minkä näin näyttää ihan samalle kun minä nyt mutta ehkä 3 vuotta vanhempana ja pidemmät hiukset. Haluaisin vastauksia tähän ihmisiltä jotka näihin uskoo että voisiko tämä tarkoittaa jotain?
Paranormaali kokemus
7
536
Vastaukset
- Anonyymi
> Haluaisin vastauksia tähän ihmisiltä jotka näihin uskoo että voisiko tämä tarkoittaa jotain?
Uskon tuon tarkoittavan, että haluat nähdä itsesi enkelinä.- Anonyymi
Okei, ja kiva kun vastasit
- Anonyymi
Näitkö unessa vai?
Enkelit on totta mutta ihmettelen,että oman näköisesi.
Yleensä he tulevat auttaamaan tai varoittamaan.- Anonyymi
Olin tosiaan kipeä silloin ja sen jälkeen kun hänet näin kuume laski yhtäkkiä 39 asteesta normiin ja tiedän mitä näin ja olen varma ettei se ollut unta eikä harhaa vaikka kipeä olin
- Anonyymi
Myös ufosieppauksia on tapahtunut.
https://www.youtube.com/watch?v=xXEiCmaRUcc- Anonyymi
Kylläpä oli miehellä voimakas ufokokemus,UUH!!!
- Anonyymi
Näin pari vuotta myöhemmin vastaan, mutta olen itsekin nähnyt lapsena enkeleitä. Asenteeni on aina sama ”uskoo ken tahtoo, mutta itse olen varma ettei se ollut unta.”
Tilannetta ei koskaan unohda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959