Ilves vs Kärpät

Voitot 3-3, jatkoaikaa pelataan ratkaisevassa ottelussa 1-1 tasatilanteessa.

Exäni on kova Ilves fani, joten toivon Kärppien voittavan ja tuottavan Ilveksen kesälomille, pääsen ainakin nauramaan Ilveksen kauden katkeamiselle, ja pudotuspeli haaveiden sortumiselle 😅

21

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kävin naperona katsomassa lätkämatseja. Stadilaisena olin toki HIFK-fani.

        Nyt on saatanan samantekevää kuka pelaa missäkin ketä hyvänsä vastaan ei voisi enää vähempää kiinnostaa.
        Joskus oli stadin jäähalli tupatäynnä mutta nyt siellä ei ole enää ketään ja nakitkin jäävät syömättä....


    • Anonyymi

      Se sun exäsi taisi kuitenkin vetää pidemmän korren, sekä parisuhteessa että kiekossa :). Tamperelaiset neljän sakissa.

      • Kiitoksia toki arvioistasi, exiäni on toki enemmän kuin sormia ja varpaita vaikka sitten heittäisin vielä kullinkin pinon päälle.
        Ei minulla ole koskaan ollut mitään tamperelaisia vastaan. Turusta olen aina pitänyt ja muutin sinne Stadista ollessani 4- vuotias. Kävin siellä ekan ja tokan luokan kunnes muutimme takaisin Stadiin.

        Nyt minulla ei ole enää sinne menemistä koska olen nazi:
        https://www.youtube.com/watch?v=B-S5oFshILc


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Kiitoksia toki arvioistasi, exiäni on toki enemmän kuin sormia ja varpaita vaikka sitten heittäisin vielä kullinkin pinon päälle.
        Ei minulla ole koskaan ollut mitään tamperelaisia vastaan. Turusta olen aina pitänyt ja muutin sinne Stadista ollessani 4- vuotias. Kävin siellä ekan ja tokan luokan kunnes muutimme takaisin Stadiin.

        Nyt minulla ei ole enää sinne menemistä koska olen nazi:
        https://www.youtube.com/watch?v=B-S5oFshILc

        Eiköhän tuo kommentti eksästä ollut Delfinelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo kommentti eksästä ollut Delfinelle?

        Eli tässä paljastui kuka molemmilla nimimerkeillä kirjoittaa. Ei ollut eka kerta kun Viktor unohti nikkinsä päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tässä paljastui kuka molemmilla nimimerkeillä kirjoittaa. Ei ollut eka kerta kun Viktor unohti nikkinsä päälle.

        Samaa mietin, mutta sanoin sen hienovaraisemmin.

        Kyllähän se jo aiemmin vakuutti että Delfine on aivan varmasti elossa, ja joka kerta kun kyselen Delfineltä miten se välillä kertoo asuvansa Lapissa, välillä Pietarissa nimenomaan Viki ilmestyy paikalle sumentamaan vesiä.

        Kaikille on ollut selvää jo kuukausia että jokin yhteys noilla kahdella on; joko se on sama jätkä, tai toinen niistä on Vikin lapsi tmv.

        Ei, ette pysty vakuuttamaan mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mietin, mutta sanoin sen hienovaraisemmin.

        Kyllähän se jo aiemmin vakuutti että Delfine on aivan varmasti elossa, ja joka kerta kun kyselen Delfineltä miten se välillä kertoo asuvansa Lapissa, välillä Pietarissa nimenomaan Viki ilmestyy paikalle sumentamaan vesiä.

        Kaikille on ollut selvää jo kuukausia että jokin yhteys noilla kahdella on; joko se on sama jätkä, tai toinen niistä on Vikin lapsi tmv.

        Ei, ette pysty vakuuttamaan mitään muuta.

        Miekkonen taitaa välillä pyörittää koko foorumia yksin kirjoitellen itsensä kanssa ja odotellessaan että joku muu erehtyy kirjoittamaan sekaan jotain.


    • Anonyymi

      Anteeksi, en ymmärtänyt, missä tässä on se salaliitto?

      • Anonyymi

        Se, että tuomarit venyttivät tahallaan 7. otteluun.

        Ilveshän olisi muuten voittanuit sarjan 4-0

        HYVÄ IPAAAAAAAAAAA!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että tuomarit venyttivät tahallaan 7. otteluun.

        Ilveshän olisi muuten voittanuit sarjan 4-0

        HYVÄ IPAAAAAAAAAAA!!!!!!!

        Olen nähnyt ja myös ymmärtänyt että matsit venytetään tahallisesti viimeiseen mahdolliseen otteluun. Näin kerätään kaikki mahdolliset massit tyhmiltä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, että tuomarit venyttivät tahallaan 7. otteluun.

        Ilveshän olisi muuten voittanuit sarjan 4-0

        HYVÄ IPAAAAAAAAAAA!!!!!!!

        Eikös ne pelaajat ratkaise pelin, eikä tuomarit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ne pelaajat ratkaise pelin, eikä tuomarit?

        Et sitten seuraa lätkää isommin ilmeisesti?

        Monesti viemäri juomari tuomari tekee päätöksiä joilla toinen joukkue saa etua.

        Suomi aikanaan tästä kärsi usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten seuraa lätkää isommin ilmeisesti?

        Monesti viemäri juomari tuomari tekee päätöksiä joilla toinen joukkue saa etua.

        Suomi aikanaan tästä kärsi usein.

        Enpä viitsi ainoaa elämääni tuhlata lätkän katseluun, mutta olen ymmärtänyt, että joukkuepeleissäkin pelaajat pelaavat, tuomarit katselevat, että peli tapahtuu sääntöjen puitteissa. Jos tuomari tekee virheen, se käsitellään jossain ao. elimissä ja annetaan tuomio, kuka on oikeassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä viitsi ainoaa elämääni tuhlata lätkän katseluun, mutta olen ymmärtänyt, että joukkuepeleissäkin pelaajat pelaavat, tuomarit katselevat, että peli tapahtuu sääntöjen puitteissa. Jos tuomari tekee virheen, se käsitellään jossain ao. elimissä ja annetaan tuomio, kuka on oikeassa?

        Eli kommentoit asiaa josta et tiedä mitään?


    • Anonyymi

      Tuuri osumalla menivät jatkoon, nyt kissa joukkueen lento loppuu kun toi tuuri ei voi kestää loputtomiin.

    • Anonyymi

      On se hyvä ettei Tärpät aina voita.

    • Anonyymi

      Tässä on nyt kyllä salaliiton ainekset kasassa.

      Turussa ei voi olla Palloseuraa koska Turkia ei ole todistettu olemassaolevaksi.

    • Anonyymi

      Kärpät voitti 3-0.
      Risto jalolle pitää antaa potkut!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe