Voitot 3-3, jatkoaikaa pelataan ratkaisevassa ottelussa 1-1 tasatilanteessa.
Exäni on kova Ilves fani, joten toivon Kärppien voittavan ja tuottavan Ilveksen kesälomille, pääsen ainakin nauramaan Ilveksen kauden katkeamiselle, ja pudotuspeli haaveiden sortumiselle 😅
Ilves vs Kärpät
21
157
Vastaukset
Peliaikaa pelattu 62.24 ja tilanne yhä 1-1. Seuraava maali ratkaisee, nauraako exä minulle, vaiko minä exälle? :D
https://www.livetulokset.com/ottelu/QPpAzqEt/#/ottelun-yhteenveto/ottelun-yhteenvetoKävin naperona katsomassa lätkämatseja. Stadilaisena olin toki HIFK-fani.
Nyt on saatanan samantekevää kuka pelaa missäkin ketä hyvänsä vastaan ei voisi enää vähempää kiinnostaa.
Joskus oli stadin jäähalli tupatäynnä mutta nyt siellä ei ole enää ketään ja nakitkin jäävät syömättä....
- Anonyymi
Se sun exäsi taisi kuitenkin vetää pidemmän korren, sekä parisuhteessa että kiekossa :). Tamperelaiset neljän sakissa.
Kiitoksia toki arvioistasi, exiäni on toki enemmän kuin sormia ja varpaita vaikka sitten heittäisin vielä kullinkin pinon päälle.
Ei minulla ole koskaan ollut mitään tamperelaisia vastaan. Turusta olen aina pitänyt ja muutin sinne Stadista ollessani 4- vuotias. Kävin siellä ekan ja tokan luokan kunnes muutimme takaisin Stadiin.
Nyt minulla ei ole enää sinne menemistä koska olen nazi:
https://www.youtube.com/watch?v=B-S5oFshILc- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Kiitoksia toki arvioistasi, exiäni on toki enemmän kuin sormia ja varpaita vaikka sitten heittäisin vielä kullinkin pinon päälle.
Ei minulla ole koskaan ollut mitään tamperelaisia vastaan. Turusta olen aina pitänyt ja muutin sinne Stadista ollessani 4- vuotias. Kävin siellä ekan ja tokan luokan kunnes muutimme takaisin Stadiin.
Nyt minulla ei ole enää sinne menemistä koska olen nazi:
https://www.youtube.com/watch?v=B-S5oFshILcEiköhän tuo kommentti eksästä ollut Delfinelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo kommentti eksästä ollut Delfinelle?
Eli tässä paljastui kuka molemmilla nimimerkeillä kirjoittaa. Ei ollut eka kerta kun Viktor unohti nikkinsä päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tässä paljastui kuka molemmilla nimimerkeillä kirjoittaa. Ei ollut eka kerta kun Viktor unohti nikkinsä päälle.
Samaa mietin, mutta sanoin sen hienovaraisemmin.
Kyllähän se jo aiemmin vakuutti että Delfine on aivan varmasti elossa, ja joka kerta kun kyselen Delfineltä miten se välillä kertoo asuvansa Lapissa, välillä Pietarissa nimenomaan Viki ilmestyy paikalle sumentamaan vesiä.
Kaikille on ollut selvää jo kuukausia että jokin yhteys noilla kahdella on; joko se on sama jätkä, tai toinen niistä on Vikin lapsi tmv.
Ei, ette pysty vakuuttamaan mitään muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, mutta sanoin sen hienovaraisemmin.
Kyllähän se jo aiemmin vakuutti että Delfine on aivan varmasti elossa, ja joka kerta kun kyselen Delfineltä miten se välillä kertoo asuvansa Lapissa, välillä Pietarissa nimenomaan Viki ilmestyy paikalle sumentamaan vesiä.
Kaikille on ollut selvää jo kuukausia että jokin yhteys noilla kahdella on; joko se on sama jätkä, tai toinen niistä on Vikin lapsi tmv.
Ei, ette pysty vakuuttamaan mitään muuta.Miekkonen taitaa välillä pyörittää koko foorumia yksin kirjoitellen itsensä kanssa ja odotellessaan että joku muu erehtyy kirjoittamaan sekaan jotain.
- Anonyymi
Anteeksi, en ymmärtänyt, missä tässä on se salaliitto?
- Anonyymi
Se, että tuomarit venyttivät tahallaan 7. otteluun.
Ilveshän olisi muuten voittanuit sarjan 4-0
HYVÄ IPAAAAAAAAAAA!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että tuomarit venyttivät tahallaan 7. otteluun.
Ilveshän olisi muuten voittanuit sarjan 4-0
HYVÄ IPAAAAAAAAAAA!!!!!!!Olen nähnyt ja myös ymmärtänyt että matsit venytetään tahallisesti viimeiseen mahdolliseen otteluun. Näin kerätään kaikki mahdolliset massit tyhmiltä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että tuomarit venyttivät tahallaan 7. otteluun.
Ilveshän olisi muuten voittanuit sarjan 4-0
HYVÄ IPAAAAAAAAAAA!!!!!!!Eikös ne pelaajat ratkaise pelin, eikä tuomarit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne pelaajat ratkaise pelin, eikä tuomarit?
Et sitten seuraa lätkää isommin ilmeisesti?
Monesti viemäri juomari tuomari tekee päätöksiä joilla toinen joukkue saa etua.
Suomi aikanaan tästä kärsi usein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten seuraa lätkää isommin ilmeisesti?
Monesti viemäri juomari tuomari tekee päätöksiä joilla toinen joukkue saa etua.
Suomi aikanaan tästä kärsi usein.Enpä viitsi ainoaa elämääni tuhlata lätkän katseluun, mutta olen ymmärtänyt, että joukkuepeleissäkin pelaajat pelaavat, tuomarit katselevat, että peli tapahtuu sääntöjen puitteissa. Jos tuomari tekee virheen, se käsitellään jossain ao. elimissä ja annetaan tuomio, kuka on oikeassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä viitsi ainoaa elämääni tuhlata lätkän katseluun, mutta olen ymmärtänyt, että joukkuepeleissäkin pelaajat pelaavat, tuomarit katselevat, että peli tapahtuu sääntöjen puitteissa. Jos tuomari tekee virheen, se käsitellään jossain ao. elimissä ja annetaan tuomio, kuka on oikeassa?
Eli kommentoit asiaa josta et tiedä mitään?
- Anonyymi
Tuuri osumalla menivät jatkoon, nyt kissa joukkueen lento loppuu kun toi tuuri ei voi kestää loputtomiin.
- Anonyymi
On se hyvä ettei Tärpät aina voita.
Tamperse vs TPS tänään Turku voitti 6-0. Siinä on Tamperseläisille mietittävää
https://www.livetulokset.com/ottelu/SUARkjwJ/#/ottelun-yhteenveto/ottelun-yhteenvetoTamperseen Ilves nolattiin tänään :)
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17390465/tamperseen-ilves-ei-parjaa-tepsia-vastaan- Anonyymi
Tässä on nyt kyllä salaliiton ainekset kasassa.
Turussa ei voi olla Palloseuraa koska Turkia ei ole todistettu olemassaolevaksi. - Anonyymi
Kärpät voitti 3-0.
Risto jalolle pitää antaa potkut!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
