Ilves vs Kärpät

Voitot 3-3, jatkoaikaa pelataan ratkaisevassa ottelussa 1-1 tasatilanteessa.

Exäni on kova Ilves fani, joten toivon Kärppien voittavan ja tuottavan Ilveksen kesälomille, pääsen ainakin nauramaan Ilveksen kauden katkeamiselle, ja pudotuspeli haaveiden sortumiselle 😅

21

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kävin naperona katsomassa lätkämatseja. Stadilaisena olin toki HIFK-fani.

Nyt on saatanan samantekevää kuka pelaa missäkin ketä hyvänsä vastaan ei voisi enää vähempää kiinnostaa.
        Joskus oli stadin jäähalli tupatäynnä mutta nyt siellä ei ole enää ketään ja nakitkin jäävät syömättä....

• Anonyymi

Se sun exäsi taisi kuitenkin vetää pidemmän korren, sekä parisuhteessa että kiekossa :). Tamperelaiset neljän sakissa.

• Kiitoksia toki arvioistasi, exiäni on toki enemmän kuin sormia ja varpaita vaikka sitten heittäisin vielä kullinkin pinon päälle.
        Ei minulla ole koskaan ollut mitään tamperelaisia vastaan. Turusta olen aina pitänyt ja muutin sinne Stadista ollessani 4- vuotias. Kävin siellä ekan ja tokan luokan kunnes muutimme takaisin Stadiin.

Nyt minulla ei ole enää sinne menemistä koska olen nazi:
        https://www.youtube.com/watch?v=B-S5oFshILc

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Kiitoksia toki arvioistasi, exiäni on toki enemmän kuin sormia ja varpaita vaikka sitten heittäisin vielä kullinkin pinon päälle.
        Ei minulla ole koskaan ollut mitään tamperelaisia vastaan. Turusta olen aina pitänyt ja muutin sinne Stadista ollessani 4- vuotias. Kävin siellä ekan ja tokan luokan kunnes muutimme takaisin Stadiin.

Nyt minulla ei ole enää sinne menemistä koska olen nazi:
        https://www.youtube.com/watch?v=B-S5oFshILc

Eiköhän tuo kommentti eksästä ollut Delfinelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän tuo kommentti eksästä ollut Delfinelle?

Eli tässä paljastui kuka molemmilla nimimerkeillä kirjoittaa. Ei ollut eka kerta kun Viktor unohti nikkinsä päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tässä paljastui kuka molemmilla nimimerkeillä kirjoittaa. Ei ollut eka kerta kun Viktor unohti nikkinsä päälle.

Samaa mietin, mutta sanoin sen hienovaraisemmin.

Kyllähän se jo aiemmin vakuutti että Delfine on aivan varmasti elossa, ja joka kerta kun kyselen Delfineltä miten se välillä kertoo asuvansa Lapissa, välillä Pietarissa nimenomaan Viki ilmestyy paikalle sumentamaan vesiä.

Kaikille on ollut selvää jo kuukausia että jokin yhteys noilla kahdella on; joko se on sama jätkä, tai toinen niistä on Vikin lapsi tmv.

Ei, ette pysty vakuuttamaan mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin, mutta sanoin sen hienovaraisemmin.

Kyllähän se jo aiemmin vakuutti että Delfine on aivan varmasti elossa, ja joka kerta kun kyselen Delfineltä miten se välillä kertoo asuvansa Lapissa, välillä Pietarissa nimenomaan Viki ilmestyy paikalle sumentamaan vesiä.

Kaikille on ollut selvää jo kuukausia että jokin yhteys noilla kahdella on; joko se on sama jätkä, tai toinen niistä on Vikin lapsi tmv.

Ei, ette pysty vakuuttamaan mitään muuta.

Miekkonen taitaa välillä pyörittää koko foorumia yksin kirjoitellen itsensä kanssa ja odotellessaan että joku muu erehtyy kirjoittamaan sekaan jotain.

• Anonyymi

Anteeksi, en ymmärtänyt, missä tässä on se salaliitto?

• Anonyymi

Se, että tuomarit venyttivät tahallaan 7. otteluun.

Ilveshän olisi muuten voittanuit sarjan 4-0

HYVÄ IPAAAAAAAAAAA!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt ja myös ymmärtänyt että matsit venytetään tahallisesti viimeiseen mahdolliseen otteluun. Näin kerätään kaikki mahdolliset massit tyhmiltä pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne pelaajat ratkaise pelin, eikä tuomarit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne pelaajat ratkaise pelin, eikä tuomarit?

Et sitten seuraa lätkää isommin ilmeisesti?

Monesti viemäri juomari tuomari tekee päätöksiä joilla toinen joukkue saa etua.

Suomi aikanaan tästä kärsi usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten seuraa lätkää isommin ilmeisesti?

Monesti viemäri juomari tuomari tekee päätöksiä joilla toinen joukkue saa etua.

Suomi aikanaan tästä kärsi usein.

Enpä viitsi ainoaa elämääni tuhlata lätkän katseluun, mutta olen ymmärtänyt, että joukkuepeleissäkin pelaajat pelaavat, tuomarit katselevat, että peli tapahtuu sääntöjen puitteissa. Jos tuomari tekee virheen, se käsitellään jossain ao. elimissä ja annetaan tuomio, kuka on oikeassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä viitsi ainoaa elämääni tuhlata lätkän katseluun, mutta olen ymmärtänyt, että joukkuepeleissäkin pelaajat pelaavat, tuomarit katselevat, että peli tapahtuu sääntöjen puitteissa. Jos tuomari tekee virheen, se käsitellään jossain ao. elimissä ja annetaan tuomio, kuka on oikeassa?

Eli kommentoit asiaa josta et tiedä mitään?

• Anonyymi

Tuuri osumalla menivät jatkoon, nyt kissa joukkueen lento loppuu kun toi tuuri ei voi kestää loputtomiin.

• Anonyymi

On se hyvä ettei Tärpät aina voita.

• Anonyymi

Tässä on nyt kyllä salaliiton ainekset kasassa.

Turussa ei voi olla Palloseuraa koska Turkia ei ole todistettu olemassaolevaksi.

• Anonyymi

Kärpät voitti 3-0.
      Risto jalolle pitää antaa potkut!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      142
      8018
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2091
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2020
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1673
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1617
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      970
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    10. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      24
      838
    Aihe