Täälkä sekoilee joku nettipastori ja postaa vihaviestejä!
Tämä profeeetaksin itsensä nostanut ex-kriminaali - taitaa ITSE olla täynnä vihaa? Ja ehkä kokenut kovia kiven sisällä istuessaan.
Hänen profetiansa ovat hänen omien korvisensa välistä ja häiriintyneestä mielestä nousseita.
Karttakaa tuollaisia demonisia profetioita.
JUmala vihaa Raamatun mukaan syntiä. mutta ei IHMISIÄ!
Ihmisiä Hän rakasti niin paljon, että antoi ainoan Poikansa uhriksi puolestamme.
Jeesus kärsi syntien tuomion, ja voi armahtaa ja vapauttaa!
Tämän nettiprofeetan homma on paholaisen kirjeopiston tuotteita!
Jumala ei vihaa erityisesti Suomea!
6
63
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ex-kriminaali leikkii "profeettaa" pitäisi jokaisella normi-ihmisellä jo hälytyskellot soida? Jumalalla ei ole MITÄÄN tekemistä ja yhteistyötä tuon Pas.... sen kanssa.
Omia harhojaan ja paholaisen vihaa hän kylvää kuin myrkkyä! - Anonyymi
Väärä profeetta pa-sa-nen on tyrannimaisten voimien ja henkien sitoma.
Ei Jumalan asialla! Sen ny näkee jokainen, jolla VÄHÄNKIN on tervettä linjaa ja hengellistä tasoa! - Anonyymi
Se on totta...
- Anonyymi
Joka itse vihaa ja on vihan vallassa, se tunkee vihaansa toisiin ihmisiin!
Jumala rakastaa ihmisiä, vaikka kyllä vihaa syntiä, pahuutta, vääryyttä! - Anonyymi
Jumala ei vihaa siis Ihmisiä, luotujaan
mutta kyllä vihaa syntiä ja pahuutta... - Anonyymi
Todellakin.
Raamatun Jumala vihaa syntiä ja pahuutta,
mutta tahtoo kutsua pahoja ihmisiä parannukseen!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815410Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151412- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773