Täälkä sekoilee joku nettipastori ja postaa vihaviestejä!
Tämä profeeetaksin itsensä nostanut ex-kriminaali - taitaa ITSE olla täynnä vihaa? Ja ehkä kokenut kovia kiven sisällä istuessaan.
Hänen profetiansa ovat hänen omien korvisensa välistä ja häiriintyneestä mielestä nousseita.
Karttakaa tuollaisia demonisia profetioita.
JUmala vihaa Raamatun mukaan syntiä. mutta ei IHMISIÄ!
Ihmisiä Hän rakasti niin paljon, että antoi ainoan Poikansa uhriksi puolestamme.
Jeesus kärsi syntien tuomion, ja voi armahtaa ja vapauttaa!
Tämän nettiprofeetan homma on paholaisen kirjeopiston tuotteita!
Jumala ei vihaa erityisesti Suomea!
6
67
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ex-kriminaali leikkii "profeettaa" pitäisi jokaisella normi-ihmisellä jo hälytyskellot soida? Jumalalla ei ole MITÄÄN tekemistä ja yhteistyötä tuon Pas.... sen kanssa.
Omia harhojaan ja paholaisen vihaa hän kylvää kuin myrkkyä! - Anonyymi
Väärä profeetta pa-sa-nen on tyrannimaisten voimien ja henkien sitoma.
Ei Jumalan asialla! Sen ny näkee jokainen, jolla VÄHÄNKIN on tervettä linjaa ja hengellistä tasoa! - Anonyymi
Se on totta...
- Anonyymi
Joka itse vihaa ja on vihan vallassa, se tunkee vihaansa toisiin ihmisiin!
Jumala rakastaa ihmisiä, vaikka kyllä vihaa syntiä, pahuutta, vääryyttä! - Anonyymi
Jumala ei vihaa siis Ihmisiä, luotujaan
mutta kyllä vihaa syntiä ja pahuutta... - Anonyymi
Todellakin.
Raamatun Jumala vihaa syntiä ja pahuutta,
mutta tahtoo kutsua pahoja ihmisiä parannukseen!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813212Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen853675Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1162966Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791410Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?371393Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151284Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141214- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989