Kohta on taas pääsiäisen aika

Anonyymi

Ja se tarkoittaa että on aika mainostaa paikallisesti kirkosta eroamista ja muistuttaa ihmisiä sen mahdollisuudesta. Sekä tietty myös siitä, että samalla kun eroaa itse kirkosta, kannattaa erottaa siinä samalla myös lapset. Itse aion viettää pääsiäisen jakamalla kadulla flaijereita ohikulkijoille ja jututtamalla ihmisiä siitä, että ovatko he miettineet kirkosta eroamista ja miksi heidän heidän kannattaisi erota kirkosta. Lapsille luvassa kettukatkkeja ja aikuisille ilmaista kahvia.

15

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Va-liitto voisi keksiä bisneksen
      kirjoittaa maksua vastaan
      5 euroa kappale
      todistuksen

      pyynnöstä todistetaan, että xxx ei ole vapariliiton jäsen
      tämä todistus on voimassa yyy vuoden loppuun ja uusittava
      5 euroa kpl
      ikuistodistus 50 e jolla todistus lähetetään automaattisesti
      jokaisen vuoden alussa

      kunnoittaen
      va-liiton keskuskomitea

      nimittäin hakijalle voi olla meriittiä ettei ole va-liiton jäsen
      ja näin ei myöskään va-liiton tarvitse kertoa paljastaa kuka on jäsen
      ja hyöty on molemmin puolinen ja kertautuva

    • Anonyymi

      Erotkaa kirkosta iloisesti! Ei ole pakko liittyä vapareihin mutta kirkosta eroaminen kannattaa aina, arkena ja lauantaina!

    • Anonyymi

      Kyllä, tälläkin Pääsiäispupulla on munaa tarjolla kauniille naisille. Tulethan rairuohomatolla olevaan pesäkolooni, niin saat etsiä yllärimunaa. Voi löytyä yllättäen sittenkin sinun pesästäsi...

    • Anonyymi

      Kohta on taas pääsiäisen aika......

      ...ja ateisteilla ja vapareilla pitkät pääsiäisenpyhät edessä.
      Ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän.

      Ant´vapari

    • Anonyymi

      Lapsille luvassa kettukatkkeja,,,,

      Kettukatkkeja?

      Onko vaparilla ketunhäntä kainalossa?

    • Anonyymi

      Irtisanomisilmoitus vapareista pääsiäisviikolla, ja voit ajatella itsenäisesti ja vapaasti ilman vapaa-ajattelijoiden raskasta sielunmaisemaa.
      Voit ajatella vapaasti - ei niin kuin vapaa-ajattelijoiden
      🇲🇪POLITBYROO🇲🇪
      haluaa sinun ajattelevan.

      Voit käydä pääsiäiskirkossa "hyvällä omallatunnolla" ilman vapaa-ajattelun synkkää ajatusmaailmaa. Sinun ei tarvitse välittää enää siitä jos entiset vaparitoverisi nuhtelevat sinua siitä että kävit pääsiäiskirkossa.
      Kirkossa voit käydä maksamatta senttiäkään jotain jäsenmaksua tai kirkollisveroa.

      Ilosta pääsiäistä !

    • Anonyymi

      Vaparisetä tuulessa ja tuiskussa.

      Jakamassa kettukarkkeja lapsille pääsiäisenä.

    • Anonyymi

      Älä ihmettele jos näet jonkun jakavan pääsiäisenä karkkeja kaduilla.
      Se on vain vaparisetä jakamassa kettukarkkeja lapsille.

    • Hei, hei, hei, vapari !

      Pääsiäisen aikaan kaupoissa on myytävänä isoissa pusseissa pieniä suklaamunia.
      On fiksumpaa, että jakelet kaduilla lapsille kauniiseen tinapaperiin käärittyjä suklaamunia, kuin että houkuttelet lapsia eroamaan kirkosta jakamalla jotain "kettukatkkeja"

      Pyydä yhdistykseltäsi rahaa suklaamunien ja kahvin ostoon.
      Jos änkyröivät vastaan, niin sano että kyllä Liiton valtiolta saamasta
      50 000 € potista pitää irrota 100 € tällaiseen toimintaa, jossa vapari jalkautuu kadulle julistamaan suklaamunien ja kahvin voimalla vapaa-ajattelun
      eroa-kirkosta evankeliumia.

      .

    • Anonyymi

      Älä viitsi jaella lapsille kadulla mitään kettukarkkeja.
      Joku voi ajatella että namusetä vapari on taas liikkeellä.
      🍬🍬🍬

      Vaparius ei tee ihmiselle hyvää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe