Itse kannatan natoon liittymistä. Ja tiedättekö että sotilaiden keskuudessa tehtiin asiasta kysely. Tulos oli : 91% sotilaista kannattaa Suomen Natoon liittymistä.
Natoon vai ei ? Mitä sanoo kihniöläiset ?
11
1923
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus on "ominut" Naton. Siitä johtuu tän hetken heidän suosio. No vaaleihin on vuosi. Ja kerkiää tulla vielä 101 uutta Galluppia... mut joo natoon vaan.
- Anonyymi
Siis vielä on 9 % vakoojia......hmmmm. Täytyypä tutkia tarkemmin.
- Anonyymi
Meillä ei ole mitään hätää. Me olemme ruotsin kanssa puolustusliitossa mistä tuloo ruatsin leiffi pualustaan meidän sissiryhmää missä suamalaiset eerot ovat.
- Anonyymi
Ruotsi o täys 0%. Mut juu, Natoon ja heti. EI me yksin pärjätä venäjää vastaan. Fakta.
- Anonyymi
kyllä suamalainen eero ja ruatsin leiffi tämän asian hoitaa. Muut vaan mellastaa
- Anonyymi
En paljasta kantaani sillä en halua kalsareitani myrkytetyiksi. Tähän ei sitten saa kommentoida että "Hei kuule, ne ovat jo sikamyrkylliset!"
- Anonyymi
Natoon tietenkin, yksin ei pärjätä veli venäläistä vastaan.
- Anonyymi
Ei ole vaihtoehtoja, Natoon on mentävä.
- Anonyymi
Miksi ei? Onko hyviä syitä olla menemättä?
- Anonyymi
Jos Kihniöllä on paljon sivareita, niin heti Natoon...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.771295- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48933- 63931
- 48824
- 41772
- 47772
- 39708