Tuomioja oikeassa ,perussettiä.

Anonyymi

Turha siitä mitään somekohua on saada aikaiseksi.

17

137

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuomioja on ain ollut suurrealisti.
      Krimin miehitystä edeltävänä päivänä 2014 ministeri Tuomioja sanoi telkkarissa, että ei Venäjä Krimille hyökkää, se vain painostaa Ukrainaa uhkailemalla.
      Onneksi Tarja Halonen,sd, Tuomiojan, sd, avustamana esti Suomen liittymisen Natoon ja vesitti EU:n turvatakuut.
      Näin Suomi on turvallisesti suurvaltojen välisten ristiriitojen ulkopuolella ja etsii ystävät läheltä ja viholliset kaukaa.

• Anonyymi

Suomen kansalla on oikeus saada SuPon turvaselvitykset Havosesta, Ekistä ja kaikista Paavoista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen kansalla on oikeus saada SuPon turvaselvitykset Havosesta, Ekistä ja kaikista Paavoista

Perussettierkki piti normina aamun puheen 30 siviilin surmaa. Järkyttävä äijä.

• Anonyymi

Tuomioja on toivoton rikollinen punikki joka ei ole koskaan ajanut Suomen asioita. Punikit ovat pettureita kuten marin.

• Anonyymi

Vassarit ovat tuhonneet suomen ja velkaannuttaneet tulevat sukupolvet!

• Anonyymi

Ja mitä ihmeen somekohua? Sinähän täällä siitä kohiset.

• Anonyymi

Housuissasi sulla pörisee. Ihan perussettiä paskahousulle.

• Anonyymi

Pesunkestävä kommunisti kuten muutkin sossut.

• Anonyymi

Natsikomukka. Tyypillinen sadankomitean yksisilmäinen vasemmistoaktiivi ja Suomen puolustuksen järsijä.

• Anonyymi

En ymmärrä aloitusta.

• Anonyymi

Ei mulla ole pidempää rautalankaa...
        Erkki twistaa ja puntti väpättää... perussettiä sanoisi napatanssi Haloska.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mitä helvettiä se puusta pudonneen näköinen turjakeoja tekee vielä ulkoasianvaliokunnan varapuheenjohtaja, puolustusvaliokunnan jäsenenä ja kansanedustajana!! Stasi-listan mies!! Hei haloo, siellä on maanpetturi! Myyrät pois viroista! Tuomioja avainpaikoilla vuosikymmenet jo nakertanut!

https://suomensotilas.fi/2022/03/24/stasi-lista/

https://www.beta.demokraatti.fi/erkki-tuomioja-havittajahankinnasta-saattaa-osoittautua-myos-turvallisuuspoliittiseksi-virheeksi-paljastaa-demokraatille-mika-olisi-ollut-oma-ykkosvaihtoehto

• Anonyymi

"Tuomioja on monella tapaa heikentänyt Suomen asemaa suhteessa Venäjään, toiminut hyödyllisenä idioottina Venäjän eduksi. Maamiinojen kiellon ajaminen yksi aiemmista hölmöilyistä, viimeaikaiset Nato puheet taas nykyisistä. Siihen väliin, puhumattakaan vanhemmasta historiasta, mahtuu paljon vasstaavaa idiotismia."

• Anonyymi

Kävisi edes parturissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävisi edes parturissa!

Miksi tällaiset vanhukset roikkuvat eduskunnassa vuosikymmenestä toiseen, vaikka hoippuvalta jo näyttää habitus.
        Tällaiset elinikäiset poliitikot vievät kiinnostuksen politiikasta.

• Anonyymi

Miinanpoistaja-Tavjan kanssa rajalla rullaa punaista mattoa venäjän joukoille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe