Vaaleilla naisilla ei ole yhtään sen enempää estrogeeniä kuin

Anonyymi

Tummillakaan. Kyllä, vaaleilla naisilla hiukset tummuvat estrogeenin vähetessä iän myötä, mutta tämä pitääkin paikkaansa vain niillä, jotka ovat syntyneet vaaleilla hiuksilla. Eli siis syntymästään tummahiuksisella tumma väri ei tietenkään kerro vähenneestä/alhaisemmasta estrogeenitasosta, koska se on hänen LUONNOLLINEN värinsä. Vaaleat hiukset kertovat siis korkeammaata estrogeenitasosta vain VAALEILLA NAISILLA ITSELLÄÄN. Tummahiuksisilla saatika luonnostaan mustahiuksisilla hiukset eivät koskaan tummu mihinkään, vaan ovat samanlaiset koko ajan, ei siis päde heihin että tummat hiukset kertoisivat alhaisemmasta estrogeenitasosta. Jos esim. kaksostytöistä toinen on vaalea ja toinen tumma, niin ei, sillä tummahiuksisella ei ole yhtään sen vähempää estrogeenia kuin vaalealla siskollaan, vain siksi että sattuu olemaan tummahiuksinen.

64

1410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aha. Miksi vaaleat hiukset muuttuu punertaviksi sitten? Tiettävästi vaihdevuosissa naisten estrogeenitaso tippuu ja androgeenit taas kohoaa. Miehet naisistuu ja naiset miehistyy. Entäpä hiukset?

• Anonyymi

Sitä en kyllä osaa sanoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä en kyllä osaa sanoa.

Se on jännä ilmiö, vaaleasta punapääksi ilman värjäyksiä ja sävytteitä.

• Anonyymi

Vaihtaa hivauttaa aina erivärisen peruukin, niin vaihtuuhan se väri!

• Anonyymi kirjoitti:

Vaihtaa hivauttaa aina erivärisen peruukin, niin vaihtuuhan se väri!

En omista peruukkeja.

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Se on jännä ilmiö, vaaleasta punapääksi ilman värjäyksiä ja sävytteitä.

Ja kun mulla on joku fiksaatio punapäihin, etenkin aitoihin, niin pakko sanoa, etten todellakaan voi valittaa 😂

• randombypasser kirjoitti:

Ja kun mulla on joku fiksaatio punapäihin, etenkin aitoihin, niin pakko sanoa, etten todellakaan voi valittaa 😂

Hmph. Niin mullakin ja brunetteihin. Blondit ei niinkään säväytä, vaikka heissäkin 💥 on. :)

Oon vaan ollut hölmistynyt, kun tummanvaalea hiukseni on ruvennut vaihtamaan sävyä ittekseen punertavaksi. Olihan mun muksuillakin vauvana porkkanan sävyiset hiukset, neuvolassa punapääksi sanoivat kumpaakin. Mutta ei ne nyt ole kumpikaan punapäitä, vaikka punapigmentti kyllä näkyy kummankin hiuksissa.

Mulla sen sijaan on kampaamossakin tuota punaisuutta ihmetelty. Vanhana muuttuu gingeriksi. :)

Hmph. Niin mullakin ja brunetteihin. Blondit ei niinkään säväytä, vaikka heissäkin 💥 on. :)

Oon vaan ollut hölmistynyt, kun tummanvaalea hiukseni on ruvennut vaihtamaan sävyä ittekseen punertavaksi. Olihan mun muksuillakin vauvana porkkanan sävyiset hiukset, neuvolassa punapääksi sanoivat kumpaakin. Mutta ei ne nyt ole kumpikaan punapäitä, vaikka punapigmentti kyllä näkyy kummankin hiuksissa.

Mulla sen sijaan on kampaamossakin tuota punaisuutta ihmetelty. Vanhana muuttuu gingeriksi. :)

Helkkari, tulee vanhana Ed Sheeran. :"D

Tuokaa mikrofoni, kokeillaan taipuuko Perfect miten hyvin, jos vaikuttas ääneenkin. ;D

Toi oli mulle ihan uus juttu, että joillain hiukset lähtee vaihtaan punaiselle vanhemmiten, mutta tosiaan taitaakin olla vain lottovoitto 😁

Mä taisin langeta punapäihin ensirakkauteni myötä sillooon kauan sitten, taisi olla -86. Eli suomeksi en vissiin ole toipunut siitä ikinä 😂

Helkkari, tulee vanhana Ed Sheeran. :"D

Tuokaa mikrofoni, kokeillaan taipuuko Perfect miten hyvin, jos vaikuttas ääneenkin. ;D

Voi olla, että tarttee joku muki tinttaa viskiä että saat riittävän matalalle äänen tarvittavissa kohdin, mut hei sehän on vaan treenaamista 🤣

Toi oli mulle ihan uus juttu, että joillain hiukset lähtee vaihtaan punaiselle vanhemmiten, mutta tosiaan taitaakin olla vain lottovoitto 😁

Mä taisin langeta punapäihin ensirakkauteni myötä sillooon kauan sitten, taisi olla -86. Eli suomeksi en vissiin ole toipunut siitä ikinä 😂

On yllättävää itsellekin. En siitä nyt pahoillani ole. Nuorena olinkin jatkuvasti punapää, värjätty sellainen. Sopi niin hyvin ihoon ja sinivihreisiin silmiin silloin mukamas sävynä.

Pisamat nokalla ikään kuin kruunas kakun.

Joo, nämä kummia juttuja. 🤷🏼‍♂️

Voi olla, että tarttee joku muki tinttaa viskiä että saat riittävän matalalle äänen tarvittavissa kohdin, mut hei sehän on vaan treenaamista 🤣

Saan kyllä hyvin mataliakin ääniä laulettua. Ja puhuttua. Mulla ei kimeimmästä päästä ääni ole. Äänenmurroskin oli yläasteella ollessa ja se ei ollu kiva. Kyllä kuulin vitsiä eräänkin kerran.

Saan kyllä hyvin mataliakin ääniä laulettua. Ja puhuttua. Mulla ei kimeimmästä päästä ääni ole. Äänenmurroskin oli yläasteella ollessa ja se ei ollu kiva. Kyllä kuulin vitsiä eräänkin kerran.

Testosteronikuuri ja jop voin tuurata Sheerania. :"D

Nyt lähden kurkkii uni-Masaa. Öitä.

On yllättävää itsellekin. En siitä nyt pahoillani ole. Nuorena olinkin jatkuvasti punapää, värjätty sellainen. Sopi niin hyvin ihoon ja sinivihreisiin silmiin silloin mukamas sävynä.

Pisamat nokalla ikään kuin kruunas kakun.

Joo, nämä kummia juttuja. 🤷🏼‍♂️

Klassikko, vihreät tai sinivihreät silmät, punainen latva ja pisamat 👍😁

Öitä 🙏😊

Elina Sheeran? 😉

Klassikko, vihreät tai sinivihreät silmät, punainen latva ja pisamat 👍😁

Niin en tiedä sanotaanko silmiä sinivihreiksi, jos muuten on silmä vaaleansininen ja mustuaisen ympärillä on vaaleanvihreä rinkula? Kaiketi kaksiväriset silmät kuitenkin. :)

• Anonyymi

puoliksi oikein, naiset kyllä miehistyvät, mutta miehet eivät naisistu vaan miehistyvät myös.

• Anonyymi kirjoitti:

puoliksi oikein, naiset kyllä miehistyvät, mutta miehet eivät naisistu vaan miehistyvät myös.

Okei. Gynekologi väitti miehilläkin tapahtuvan mieshormoonin laskua. Naishormoonin lisääntymistä. Lihomista ja tissikkyyttä.

Okei. Gynekologi väitti miehilläkin tapahtuvan mieshormoonin laskua. Naishormoonin lisääntymistä. Lihomista ja tissikkyyttä.

Kyllä se gynis ihan oikeassa on, tota tapahtuu ukkeleille ikääntyessä. Ja jos tarkkoja ollaan, tota on tapahtunut vallitsevana muutoksena länsimaissa ikään katsomatta jostain 60- tai 70-luvulta lähtien. Eli siitä alkaen ukkelit akkamaistuneet (fyysisesti) hissuksiin, asia jonka syytä ei ihan tunneta, mutta johon oletetaan pääosin vaikuttaneen yhetiskunnan modernisoituminen. Efekti on mielenkiintoinen ja siitä on aika paljon netsassa tutkimusaineistoa, jos huvittaa lueksia. Käytännössä testosteroni on tuhoon tuomittu 😂

Kyllä se gynis ihan oikeassa on, tota tapahtuu ukkeleille ikääntyessä. Ja jos tarkkoja ollaan, tota on tapahtunut vallitsevana muutoksena länsimaissa ikään katsomatta jostain 60- tai 70-luvulta lähtien. Eli siitä alkaen ukkelit akkamaistuneet (fyysisesti) hissuksiin, asia jonka syytä ei ihan tunneta, mutta johon oletetaan pääosin vaikuttaneen yhetiskunnan modernisoituminen. Efekti on mielenkiintoinen ja siitä on aika paljon netsassa tutkimusaineistoa, jos huvittaa lueksia. Käytännössä testosteroni on tuhoon tuomittu 😂

Eli oomme kohta kaikki akkoja. Akkoja oomme kaikki oomme kaikki ja silleen. :)

No hitsi, sittenhän valinnanvara vaan lisääntyy. ;D

Eli oomme kohta kaikki akkoja. Akkoja oomme kaikki oomme kaikki ja silleen. :)

No hitsi, sittenhän valinnanvara vaan lisääntyy. ;D

Niin, asian voi tosiaan nähdä positiivisestikin 😂

Niin, asian voi tosiaan nähdä positiivisestikin 😂

Sitten on tinsamiehetkin mielissään. :)

Sitten on tinsamiehetkin mielissään. :)

Kaikkihan siinä voittaa, kaikki peräkammarin pojatkin riehaantuu tissien vallankumouksesta 😂

Kaikkihan siinä voittaa, kaikki peräkammarin pojatkin riehaantuu tissien vallankumouksesta 😂

Heh, jokaiselle jotain. :)

https://youtu.be/wj0OowzVmNQ

• Anonyymi

Eli väität pikkulapsilla olevan korkeammat estrogenitasot, kuin aikuisilla naisilla (lapsissahan noita pellavapäitä on paljon).

• Anonyymi

Niinhän väitetään, että naisten vaaleat hiukaet tummuvat estrogeenin vähenemisen myötä aikuisena. En tiedä itse tarkalleen milloin, kun en ole vaalea. Otin vain kantaa siihen, kun on väitetty vaaleilla naisilla olevan estrogeenia enemmän kuin tummilla, en muuta väittänyt kuin ettei se pidä paikkaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän väitetään, että naisten vaaleat hiukaet tummuvat estrogeenin vähenemisen myötä aikuisena. En tiedä itse tarkalleen milloin, kun en ole vaalea. Otin vain kantaa siihen, kun on väitetty vaaleilla naisilla olevan estrogeenia enemmän kuin tummilla, en muuta väittänyt kuin ettei se pidä paikkaansa.

En sitten tiedä että voiko se hiusten tummeneminen johtua jostain muustakin kuin estrogeenin vähenemisestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei väitetä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos etsii vaikka englanninkielisiä lähteitä niin lukee että blondeilla on enemmän estrogeenia kuin bruneteilla. Mutta eihän noita tutkimuksia ole pakko uskoa. Toisille vaikka laittaisi mustaa valkoisella niin ne yrittää väittää mustaa valkoiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos etsii vaikka englanninkielisiä lähteitä niin lukee että blondeilla on enemmän estrogeenia kuin bruneteilla. Mutta eihän noita tutkimuksia ole pakko uskoa. Toisille vaikka laittaisi mustaa valkoisella niin ne yrittää väittää mustaa valkoiseksi.

Kuulostaa vähän samalta kuin että jäätelön syönti lisää hukkumiskuolemia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä se tummuminen alkaa murrosiässä, myös pojilla.

• Anonyymi

Kaikkea hölmöä sitä saakin lukea...

• Anonyymi

Samaa ajattelin että 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ajattelin että 😅

??

• Jaa?

Minä olen sitä mieltä, että estrogeeni saa naisesta vähän tuitukkaan tapauksen. Joten jos diggaan vähän enempi tummista, voisiko syy olla siinä? 🤔

Siis että heillä ei ois niin estrogeeninen pölläkkä päällä? 😁

• Anonyymi

Ne kyllä väittää että estrogeeni tekee tyttömäisemmäksi. Sellainen kikattelija.

• Anonyymi kirjoitti:

Ne kyllä väittää että estrogeeni tekee tyttömäisemmäksi. Sellainen kikattelija.

Niinhän ne slkuun kikattelee, ennenkuin alkaa lentämään astiat, kun asiat ei mene kuin pitää....

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Niinhän ne slkuun kikattelee, ennenkuin alkaa lentämään astiat, kun asiat ei mene kuin pitää....

Estrogeenin väheneminen kyllä tekee tuota ärtyisyyttä. Sillon voi astiat lentää.

• Anonyymi kirjoitti:

Estrogeenin väheneminen kyllä tekee tuota ärtyisyyttä. Sillon voi astiat lentää.

No mä olrn kokenut jotenkin toisin...

Estrogeeni on naisten hormooni ja keillä sitä esiintyy paljon, ovat nirppanokkaisia kälättäjiä, jotka kilahtelee ihme asioista.

Sama miehillä. Mutta testosteroiinin kanssa.. ihan hiton öyhöttäjiä ne, ketkä pursuaa sitä.

Ääripäät on äätipäitä...=vouhoja.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Estrogeeni on naisten hormooni ja keillä sitä esiintyy paljon, ovat nirppanokkaisia kälättäjiä, jotka kilahtelee ihme asioista.

Sama miehillä. Mutta testosteroiinin kanssa.. ihan hiton öyhöttäjiä ne, ketkä pursuaa sitä.

Onko ne kilahtelijat/kälättäjät sanoneet sulle että niillä on paljon estrogeenia, mitattu?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko ne kilahtelijat/kälättäjät sanoneet sulle että niillä on paljon estrogeenia, mitattu?

No mietin vaan tätä aloituksen pohjaa...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Keski-ikäisillä miehillä on tutkittu olevan enemmän estrogeeniä kuin samanikäisillä naisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski-ikäisillä miehillä on tutkittu olevan enemmän estrogeeniä kuin samanikäisillä naisilla.

Eli keski-ikäisillä miehillä on vähintään kaksi kertaa enemmän estrogeeniä kuin samanikäisillä naisilla.

"Both men and women make estrogen out of testosterone, and men make so much that they end up with at least twice as much estrogen as postmenopausal women. As levels of both hormones decline with age, the body changes. But until now, researchers have focused almost exclusively on how estrogen affects women and how testosterone affects men."

https://www.nytimes.com/2013/09/12/science/middle-aged-men-can-blame-estrogen-too.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli keski-ikäisillä miehillä on vähintään kaksi kertaa enemmän estrogeeniä kuin samanikäisillä naisilla.

"Both men and women make estrogen out of testosterone, and men make so much that they end up with at least twice as much estrogen as postmenopausal women. As levels of both hormones decline with age, the body changes. But until now, researchers have focused almost exclusively on how estrogen affects women and how testosterone affects men."

https://www.nytimes.com/2013/09/12/science/middle-aged-men-can-blame-estrogen-too.html

På finska

"Aiemmin on toki tiedetty, että miehillä testosteronin määrä vähenee ikääntyessä. Nyt tutkijat ovat kuitenkin löytäneet myös estrogeenitasoilla olevan merkitystä etenkin ikääntyvien miesten seksuaaliseen suorituskykyyn.

Tutkijat antoivat tutkimusryhmään kuuluville miehille lääkkeitä, jotka pysäyttivät heidän lisääntymiskykyyn vaikuttavien hormonien tuotannon, niin testosteronin kuin estrogeenin. Lisääntymishormonien tuhoamisen jälkeen osa miehistä sai sekä testosteronia että estrogeenia ja toinen osa miehistä sai pelkkää testosteronia.

Miehillä, jotka eivät saaneet estrogeenia, rasvakertymät olivat huomattavasti suurempia kuin naishormonia saaneilla miehillä. Lisäksi estrogeenitta jääneiden miesten seksuaaliset halut ja erektion voimakkuus kärsivät.

Miehet tarvitsevat sekä testosteronia että estrogeenia pysyäkseen fyysisesti hyvässä kunnossa ja terveinä, tutkimus summaa. Lisäksi tutkimustulokset naishormonin tärkeydestä miehille auttaa lääkäreitä kehittämään uusia hoitoja, joilla voidaan vaikuttaa ikääntyvien miesten fyysisiin muutoksiin ja viriiliyteen."
        https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-60046

• Anonyymi kirjoitti:

Sitäkään en ihmettele. 😁

• Anonyymi

Trolli, pigmentti ja estrogeenit sekä perintötekijöiden vaikutus ovat ihan eriasioita. Alottaja yrittää levittää disinformaatiota.

• Tämmönen löytyi.

https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/kauneus/miksi_blondi_on_miesten_mieleen

"Hiukset ja karvat ovat ihmisellä sekä sukupuolihormonien että geenien temmellyskenttää. Hiusten ja karvojen väri määräytyy perittyjen ominaisuuksien mukaan, mutta siinä, missä mieshormoni tutkimusten mukaan tummentaa, naishormoni oletettavasti vaalentaa. Hormonit voivatkin olla yksi selitys sille, miksi vaalean lapsen tukka alkaa murrosiässä tummua."

Punahiuksisuus.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Punahiuksisuus

Punertavat hiukset saa aikaan pigmentti nimeltään feomelaniini, jonka tuotantoon vaikuttavat MC1R-geenin tietyt muunnokset. Punahiuksisuuden esiintymiseen fenotyyppisesti tarvitaan yksi punahiuksisuuden alleeli kummaltakin vanhemmilta.

Punahiuksisilla ihmisillä on usein vaalea iho ja pisamia.

Punahiuksisten ihmisten riski sairastua Parkinsonin tautiin on lähes kaksi kertaa suurempi kuin mustahiuksisten. Punahiuksisilla naisilla on muita 30 prosenttia suurempi todennäköisyys sairastua endometrioosiin.[12]

Mjlla on vaalea iho, joka palaa herkästi, myös pisamia ja endometrioosi.

Jaaha, jännää.

• "Punahiuksisten ihmisten kipukynnyksen on havaittu olevan matalampi kuin muiden. Ilmiö on havaittu myös niillä ihmisillä, joilla on vain yksi muunnos punahiuksisuutta aiheuttavasta MC1R-geenistä. Matalamman kipukynnyksen on arveltu voivan johtua siitä, että eräät aivojen hermosoluista reagoivat sekä MC1R-geeniin että kipuun.[11]"

Selittäskö tuo fibromyalgiaakin?

• Anonyymi

"Hiusten ja karvojen väri määräytyy perittyjen ominaisuuksien mukaan, mutta siinä, missä mieshormoni tutkimusten mukaan tummentaa, naishormoni oletettavasti vaalentaa. Hormonit voivatkin olla yksi selitys sille, miksi vaalean lapsen tukka alkaa murrosiässä tummua."

Eikö sitten tyttöjen hiusten pitäisi murrosiässä vaalentua, eikä tummua?

• Anonyymi kirjoitti:

"Hiusten ja karvojen väri määräytyy perittyjen ominaisuuksien mukaan, mutta siinä, missä mieshormoni tutkimusten mukaan tummentaa, naishormoni oletettavasti vaalentaa. Hormonit voivatkin olla yksi selitys sille, miksi vaalean lapsen tukka alkaa murrosiässä tummua."

Eikö sitten tyttöjen hiusten pitäisi murrosiässä vaalentua, eikä tummua?

Jaa-a, ehkäpä androgeenienkin määrä lisääntyy? Kun nyt pinnistellen muistelen taaksepäin aikaa, niin kyllä minunkin oljenkeltaiset hiukset tummui melkoisesti ihan tummanvaaleiksi, vaaleanruskeiksi samoihin aikoihin, kun mun verestä mitattiin sukuhormonien määrää. Ja mulla oli mieshormoonien määrä rutkasti koholla.

Lapsettomuustutkimuksiin liittyen tehty.

Jaa-a, ehkäpä androgeenienkin määrä lisääntyy? Kun nyt pinnistellen muistelen taaksepäin aikaa, niin kyllä minunkin oljenkeltaiset hiukset tummui melkoisesti ihan tummanvaaleiksi, vaaleanruskeiksi samoihin aikoihin, kun mun verestä mitattiin sukuhormonien määrää. Ja mulla oli mieshormoonien määrä rutkasti koholla.

Lapsettomuustutkimuksiin liittyen tehty.

Siihen aikaan myös kasvoin reippaasti isommaksi, vaikka olin ollut hintelä. Niin levisin paitsi lihaksien ja rasvan myötä myös luusto kasvoi ja olin tulitikkutytöstä muuttunut leveäharteisemmaksi ja rintakehäiseksi pötköksi.

Mieshormoonit varmaan vaikutti?

• Anonyymi

Huomasit varmaan sanan OLETETTAVASTI. Asia ei ole ollenkaan yksiselitteinen. Ja tosiaan, niillä tummilla naisilla se tumma väri ei kerro mistään kohonneesta testosteronista, koska väri on ollut sama syntymästä asti, toisin kuin sellaisella joka on ollut syntymästä asti vaalea ja hiukset tummuneet ruskeiksi myöhemmin..

• Anonyymi kirjoitti:

Huomasit varmaan sanan OLETETTAVASTI. Asia ei ole ollenkaan yksiselitteinen. Ja tosiaan, niillä tummilla naisilla se tumma väri ei kerro mistään kohonneesta testosteronista, koska väri on ollut sama syntymästä asti, toisin kuin sellaisella joka on ollut syntymästä asti vaalea ja hiukset tummuneet ruskeiksi myöhemmin..

Huomasin toki, kuin?

• Anonyymi

Mitä se sitten on kun tummatukkaisilla ja vaaleatukkaisilla tulee harmaita hapsuja tai tulee harmaa tukka

• Serkkutyttöni on punapäinen, kovasti kaunis punapäiseksi värjättyihin verrattuna. Myös hänen kauneimpansa karvoitus on punainen ja niin kaunis, että sitä ei pidä poistaa, vaikka muuten arvostankin enemmän täyttä posliinia.

Suloinen vaimoni on jo 80, mutta ei ole tukka harmaantunut. Edelleen on niin kuin nuorena, koskaan värjäämätön ja perussuomalainen. 🌹👀

• Anonyymi

Entäs mikä väri on alapäässä?

• Anonyymi

Hyväksykää ihmiset vanhenemisenne on paljon helpompaa. Kaikki vanhenee se onNORMAALIA.

• Anonyymi

Hiustenväri ja estrogeeni ei liity mitenkään toisiinsa.Ihan eri asioita.

- Sheena

• Anonyymi

Suosittelen perehtymään asiaan vähän tarkemmin, lukemaan tutkimuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiustenväri periytyy kyllä geneettisesti.

Miehilläkin on hiukset, mitä tutkimusten sanovat estrogeenin vaikutuksesta miesten hiusten väriin?

• Anonyymi

Joo mutta kun niin aina väitetään, etkö muka ole kuullut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä uskot kaiken paikan mitä suolletaan? Vähän kriittisyyttä kehiin.

• Anonyymi

Höpöhöpö sentään taas.

Minulla syntyesssä mustat hiukset, josta ne vaaleni aivan valkoblondiksi kunnes kouluikäisenä tummeni. Kolmenkympin jälkeen taas alkoivat vaalenemaan. Nyt aivan sekaväriset, ei tummat ei vaaleat, mutta edestä enemmän vaaleat kuin takaa. Yksittäisiä hiuksia tarkastelemalla löytyy aivan blondeja, pikimustia, siltä väliltä ja myös punertavia. Harmaitakin löytyy jo.

Iän myötä ihmisiltä lähtee paljon hiuksia. Ihan sama minkäväriset hiukset on ja onko estrogeenia ja muita hormoneita miten paljon, pääasia että saataisiin jonkun värisiä hiuksia jäämään päähän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      493
      1869
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      380
      1576
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1357
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      113
      962
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      929
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      916
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      771
    9. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      763
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      10
      751
    Aihe