Miksi Jeesus haluaa meidän

Anonyymi

jakamattoman rakkautemme? Meillä on elämässämme tärkeitä ja rakkaita ihmisiä. Mutta Jumala on meidät luonut ja Kristus on meidän vuoksemme maistanut Jumalan vihaa. Vanhempamme tai aviopuolisomme tai sisaruksemme eivät voi ottaa meidän paikkaamme Jumalan vihan iankaikkisessa ja sammumattomassa tulessa.

2 Timoteus 1:9-10
“… hän, joka on meidät pelastanut, ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja, mutta nyt ilmisaatettu meidän Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen ilmestymisen kautta, joka kukisti kuoleman ja toi valoon elämän ja katoamattomuuden evankeliumin kautta ...”

Ennen ikuisia aikoja Jeesus, Jumala, on meidän edestämme kuollut, ja tämä on nyt ajallisessa ihmisessä, Jeesuksessa Kristuksessa ilmisaatettu ja Jumala on Jeesuksessa ilmestynyt meille Vapahtajaksi synneistämme.

1 Pietari 1:3-5
“Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta, turmeltumattomaan ja saastumattomaan ja katoamattomaan perintöön, joka taivassa on säilytettynä teitä varten, jotka Jumalan voimasta uskon kautta varjellutte pelastukseen, joka on valmis ilmoitettavaksi viimeisenä aikana.”

Pelastus on ilmoitettu viimeisenä aikana, mutta tämä salaisuus on ollut Jumalassa kätkettynä maailman perustamisesta:

Matteus 13:35 ja Psalmi 78:2
“Minä avaan suuni vertauksiin, minä tuon ilmi sen, mikä on ollut salassa maailman perustamisesta asti.”

Roomalaiskirje16:25-27
“Mutta hänen, joka voi teitä vahvistaa minun evankeliumini, mukaan, sen ilmoitetun salaisuuden mukaan, joka kautta ikuisten aikojen on ollut ilmoittamatta, mutta joka nyt on julki saatettu ja profeetallisten kirjoitusten kautta iankaikkisen Jumalan käskystä tiettäväksi tehty kaikille kansoille uskon kuuliaisuuden aikaansaamiseksi, Jumalan, ainoan viisaan,olkoon kunnia Jeesuksen Kristuksen kautta, aina ja iankaikkisesti. Aamen.”

Salaisuus on jokin mikä on jo olemassa, mutta on kätkettynä. Jeesus Kristus oli siis kätkettynä iankaikkisuudessa, ja ilmoitettiin meille ajallisille ihmisille kun Jumala pukeutui lihaan.

1 Pietari 1:18-20
“… tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne, vaan Kristuksen kalliilla verellä, niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan, hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista, mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten ...”

Jumala Poika tahtoi olla iankaikkinen rakkauden uhri ystäviensä edestä (niiden jotka häneen uskovat ja turvaavat):

Johannes 15:13-14
"Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä. Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä."

Joka uskoo Jeesukseen pelastuu Jumalan vihalta syntisiin ja saa anteeksi syntinsä.
Tämä ilosanoma on iankaikkinen koska Kristus on iankaikkinen:

Johanneksen ilmestys 14:6
"Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille."

10

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiesus on pahimman luokan narsisti, tullut ihan isäänsä.

      • Anonyymi

        Sinä se vasta oletkin tullut isääsi perkeleeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se vasta oletkin tullut isääsi perkeleeseen.

        jeesus oli äpärä ja isäänsä tullut , vai luuletko ettei perinyt isänsä kusettajan ominaisuuksia ?


    • Uskovat elävät tässä maailmassa mutta eivät ole tästä maailmasta meillä on toinen maailma johon pääsemme täältä lähtetyämme, uuteen maailmaan Jossa Jeesus on.

      • Anonyymi

        jos annat rahasi meille niin sinäkin pääset 🤣


    • Anonyymi

      jeesus on homo , en rakasta miehiä !

      • Anonyymi

        Ei käsky rakastaa koske sinua kun olet helvettiin menossa. Se on vain uskoville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käsky rakastaa koske sinua kun olet helvettiin menossa. Se on vain uskoville.

        Ei ole olemassa taivasta tai helvettiä! Ja jos on niin Jeesuksen kuuluu mennä jälkimmäiseen!


    • Anonyymi

      Ei meidän tule Raamatun mukaan elää siten, että katsomme vain Jeesukseen ja unohdamme muut ihmiset ja inhimillisen elämän. Vaikka Jeesus tosin sanoi että joka rakastaa jotain enemmän kuin minua ei ole sovelias taivasten valtakuntaan, mutta se ei tarkoita sitä että kuljemme elämän keskellä kuin haamut katsoen vain Jeesuksen kuitenkaan näkemättä Häntä.

      Kaikki Raamatun ohjeet itseasiassa ohjaavat meitä rakkauteen lähimmäisiä kohtaan, eikä mihinkään muuhun outoon toimintaan. Ei edes seurakunta ole tärkeämpi tai mikään virka, koska Paavali kirjoittaa, niin joka ei osaa hoitaa perhekuntalaisiaan, ei ole sovelias johtamaan seurakuntaa.

      Usko nimenomaan tekee meidät kykeneväksi rakastamaan eikä levottomiksi hörhöiksi, jotka eivät pysty sulautumaan toisten ihmisten elämään, vaan elävät omassa sekavassa maailmoissaan.

    • Anonyymi

      Jumala on täydellisen puhdas ja Pyhä. Jumalan Pyhyys tuhoaa kaiken epäpyhyyden, joten kaikki on puhdistettava ja sovitettava täydellisesti ja sen teki Jeesus ristillä.

      Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa. Tämä kaikki otetaan vastaan ilmaiseksi ilman asioita armossa uskon kautta, joka muuttaa sydämen empatiaan ja rakkauteen.

      Jumala astuu sydämeen ja jää sinne asumaan Pyhän Hengen kanssa ja vapauttaa oikealle tielle, totuuteen ja elämään.

      Johanneksen evankeliumi: 1:12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä.

      Kaikki synnit anteeksi Kristuksen Jeesuksen nimessä ja veressä synnit anteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe