jumalalta ei vastausta

Anonyymi

taaskaa siihe miksi se on minua kohtaa epäoikeudenmukainen

6

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhan sanonnan mukaan tyhjästä on paha nyhjäistä.

• Anonyymi

Eikö riitä että voisit saada vastauksen täältä Suomelta, täällä kun ei ole epäoikeuden mukaisuutta ??

• Anonyymi

epäoikeudenmukaisuus jota koet on mielesi kuvitelmaa ja se kuuluu uskovaisuuteen 🤣

• Anonyymi

Jumala ei ole epäoikeudenmukainen, sinä vain loukkaannut kun asiat eivät tapahdu kuten haluaisit tai et saa mitä haluat. Ongelma on siis sinun sydämesi, ei Jumala. Ota vastaan se elämä jonka Kaikkivaltiaalta saat ja usko häneen Jeesuksessa, niin pelastut.

• Anonyymi

...
        Ja pelastut nimenomaan Jumalan vihasta, koska hän vihaa napisijoita. Jumala vihaa sitä että me valitamme turhia asioita. On oikeita valittamisen aiheita kuten perheenjäsenen tai ystävän kuolema, mutta nekin ovat asioita jotka eivät ole moraalisia. Ne ovat surullisia ja ikäviä tapahtumia. Me kaikki kärsimme enemmän tai vähemmän. Moraali sisältyy siihen mitä me ihmiset teemme tässä elämässä ja niiden tapahtumien keskellä jotka elämissämme tapahtuvat.

• Anonyymi

Viisaus koskien oikeutta oli edellisen aionin 1470-1960 ihaninpia siunauksia ja asioita. Mutta profeetta Daniel kertoo että Jehova antaa aikojen vaihdella viisauden ja voiman välillä.
      Nyt on alkanut VOIMAN aioni jossa viisaus ei enää auta. Sillä ei enää ole painoarvoa.

Nyt pitäisi tuntea voiman salaisuudet. Yksi on että saatanaa Jobin kirjassa kuvataan Jumalan voimalliseksi oikeaksi kädeksi. Jobin kirjaa ehkä kantsii miettiä kun alkaa voiman herrat riistää viisaudella koottuja aarteita. Ja aiheuttaa ahdingoja. Saatanalle Isä antoi voiman 1998 kolmen ja puolen vuoden hallitsemiseen.

Tarkoitan rakkaus ja usko ovat voimat. Rooma ja Venäjä. Mutta toivo ja oikeus ovat viisautta eli Luterilaiset ja Jehovan todistajat.

Armo on Voima eli Helluntailaiset. Totuus on viisautta eli Adventistit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 538
      8868
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3782
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      176
      1355
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      1016
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      60
      840
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      827
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      682
    Aihe