Näin oikeistolaisena, tämä kyllä huvittaa. Marinkin on täysi selvästi Naton kannalla, vaikka ei sitä suoraan vielä sano.
"Ei käy kateeksi punavihreitä näinä aikoina. Lyhyessä ajassa kaksi vihervasemmiston poliittisen ideologian peruskiveä on murentunut palasiksi: ydinvoiman ja Naton vastustaminen. Nämä teemat eivät ole olleet vihreille ja vasemmistoliitolle tavanomaisia poliittisia kysymyksiä, vaan ryhmäidentiteetin väkevintä ydintä. Ne ovat olleet toteemeja, joiden ympärille on kokoonnuttu, yhdessä inhoaminen on pitänyt omat rivit suorina."
Siinä on mannerlaatat liikkuneet, kun sosialistit alkoivat kannattaan Natoa
Anonyymi
4
57
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan ottaa koville kääntää takkia...heheheeee.
- Anonyymi
Tuossa tapauksessa varmaan.
- Anonyymi
Pakko myöntää, vaikka vaikeata onkin, että käsitys Sannasta on minulla muuttunut. Päätös huippu-hävittäjäkoneiden hankinnasta USA:sta ja myönteinen Nato-kanta ovat niin painavia argumentteja Suomen kannalta että niitä ei varjosta edes silmitön rahan lappaminen ulkomaille. Vanhan liiton YYA-saurukset, puoluekannasta riippumatta, eivät olisi näihin päätöksiin kyenneet.
- Anonyymi
Sanna on selvästi pelästynyt Puttea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749