Olin hetken Oulun vanhushoitolaitoksissa töissä...

Anonyymi

Huomasin merkillisen asian. Miehet olivat reiluja, naiset ei! Naiset, vain ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta olivat erittäin inhottavia työntekijöitä. Kaikki miehet ( yksi taisi olla toisenlainen) olivat erittäin hyviä, empaattisia, reiluja yms.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmettelen tätä. Mistäköhän tulee joku mielikuva, että nainen on parempi hoitaja. Ainakin oululaiset naispuoliset hoitajat olivat todella ilkeitä. Joku varasti yms.
      Päätin kertoa puhtaasti sen todellisen totuuden joka perustuu havaintoihin.

    • Anonyymi

      Naispuolinen hoitaja on kiittämätön, hänen puolestaan kun kampanjoi.
      Miespuoliset hoitajat taas olivat lempeitä.
      Aiemmin minulla oli ennäkkoluulo miespuolisia hoitajia kohtaan, mutta todellisuus osoitti, että ne miehet olivat avoimempia ja lempeämpiä!

    • Anonyymi

      Ja tähän ei liity mitään ennakko käsitystä siitä, että naishoutaja olisi huono. Joudun vaan olemaan rehellinen nyt. En voi kehua tavanneeni hyvää naispuolista hoitajaa!
      Ihmettelin, tämä oli korostuneesti nimenomaan Oululainen piirre!
      Ihan ns. ammattiihmisistä siis kyse, nuoremmista ja vanhemmista naisista.

      Oululaisissa naisissa on todella inhottavaa porukkaa!

    • Anonyymi

      Mieshoitajan kanssa normaalikeskustelu on mahdollista, naispuolisten hoitajien kanssa ei.
      On jatkuva piikittely yms. Heidän kanssaan ei voi olla mitenkään normaalisti, he eivät osaa normaalia kanssakäymistä!

    • Anonyymi

      Miespuoliset hoitajat jotka hakeutuvat alalle ovat usein lempeämpiä. Tämä oli korostuneesti Näin!

    • Anonyymi

      Minä palkkaisin miespuolisia hoitajia, en naisia!!!!!

      • Anonyymi

        Näin on! Ei nämä piipittävät naiset mitään palkkoja saa nostettua, keskenään puukottavat toisiansa selkään ja puhuvat paskaa. Miesten pitää tämäkin hoitaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! Ei nämä piipittävät naiset mitään palkkoja saa nostettua, keskenään puukottavat toisiansa selkään ja puhuvat paskaa. Miesten pitää tämäkin hoitaa!

        Ei näille korvaan hoitajille mitään lisäpalkkaa tarvita .


    • Anonyymi

      En halua, että vääränlainen mielikuva leviää.

    • Anonyymi

      Se estää näkemästä naispuolisten hoitajien huonompaa käytöstä, että on mielikuva hyvästä, lempeästä hoitajasta, sisar hento....

    • Anonyymi

      Olen nähnyt muilla aloilla lempeämpiä naisia. Omituinen juttu. Myyjät esim. Myyjistä on paljon empaattisempia naisia.

    • Anonyymi

      Hoitolaitos 1. Harjoittelijana erittäin mukava nuorehko miespuolinen harjoittelija, hänen harjoitteluaan valvova sairaanhoutaja (nainen kiusasi häntä, mustamaalasi jatkuvasti.

      Sairaanhoitaja nainen, se palkkaa nauttiva, ei tehnyt muuta kuin valitti jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Petyin kuinka inhottavia ja alarvoisia naiset sillä alalla olivat. Olin elänyt aivan toisenlaisessa ilmapiirissä, toisenlaisten naisten ympäröimänä.
      En tiedä onko tämä Oulu vaiko kaikki hoitoalan työpaikat. Epäilen tätä. Nurinkurista hoitoala vetää väärää porukkaa.

      Oululaiset miespuoliset hoitajat olivat kuin toisesta maailmasta!

      • Anonyymi

        Luonnevikaisia ja kieroutuneita ämmiä on tosiaan paljon tuolla alalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnevikaisia ja kieroutuneita ämmiä on tosiaan paljon tuolla alalla.

        Totta. Ja siihen päihteet lisäksi... tiedän monta kaappijuoppoa naista, jotka krapuloissaan ovat töissä. Voi vaan kuvitella päihteitä käyttävän naishoitajan, jolla on lääkekaapin avaimet...


    • Anonyymi

      Mikkelin Keskus sairaalassa sama meininki. T. Ex-hoitaja

      • Anonyymi

        Aha, kummallista Miten he palkkaavat pahimmat naiset alalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, kummallista Miten he palkkaavat pahimmat naiset alalle!

        Sinne hakeutuu tietynlaisia luonnevikaisia.


    • Anonyymi

      Oulussa on monenlaista kummaa töllääjää ja härppijää.

    • Anonyymi

      En halua koskaan alalle! Vaikka olin itse mielestäni lempeämpi, en koe alaa omakseni. En missään nimessä koskaan halua hoitoalalle.

    • Anonyymi

      Eihän tuossa mitään ihmettelemistä ole.
      Naiset ovat muutenkin n, 80% inhottavia ja tärkeilijöitä myös työn ulkopuolella.

      • Anonyymi

        Totta. Saivartelijoita. Hoitoalalla on myös rumimmat naiset töissä. Katsokaapa vaikka kun marssivat, niin ovat kuin petolinnut perseitä. Ilme naamalla kuin koko maailma haisisi paskalle ja pilussa olisi sitruuna.


    • Anonyymi

      Ei tarvi hoitajille palkkoja nostaa, nyt tulee ukrainasta innokasta nuorta työväkeä,niistä kouluttamaan hoitajia. Eivät nurise palkoista ja ovat ystävällisiä. Voisivat jo heti alkaa auttamaan laitoksissa syöttämisessä ja pesuissa niihen ei tarvi kielitaitoa, varmasti oppivat nopeasti Suomea.

      • Anonyymi

        Ei kannata ryssiä ottaa enää. Ennemmin Aasiasta . Ovat iloisempia ja ahkerampia .


    • Anonyymi

      Naisvaltaiset työyhteisöt on mielisairaita. Hoitoalalla korostuneesti.

    • Anonyymi

      Asiat on harvoin yksiselitteisiä ja niihin vaikuttaa monenlaiset tekijät. Ennen kun huutelee netissä asioita on fiksua miettiä mitä asioita on hyvä selvittää ja ottaa puheeksi työpaikalla ja henkilökohtaisissa ihmissuhteissa. On myös tärkeä ymmärtää että jokaisella on haasteensa, vaikeutensa ja varjonsa. Toivottavasti parempi tiimihenki löytää sinne missä sitä ei ole.

      • Anonyymi

        Kyllä suomalaisten naisten ongelma on kateus ja vaihdevuodet. Nuoremmat myös persiistä olevia pätemisen tarpeisia. Hoitoalalle hakeutuu sellaisia joilla omia käsittelemättömiä ongelmia.


    • Anonyymi

      Viisas kohtaa itsensä. Paha olosi eikä asiasi korjaannu toisia haukkumalla ja arvostelemalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe