Facebook ahistaako?

Anonyymi

Kertokaa minulle voiko facebookkia laittaa sellaseks etten hae kavereita, kun oikeesti alkaa jo v....aa ja helvetisti kun jatkuvalla syötöllä tulee aikaajoin kaveri pyyntöjä. Sielä on vaan niin hauskoja ryhmiä joitten takia olen siellä ja sen fb tilin tein koska tarvin sitä opiskelussa.

4

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse en suostunut litymään F.B / insta. Joiss kaikki ovat. Ymärän on nuret ja työelämässä.Mutta en enää nitä joilla elämä käytänössä ohi.Sairaseläkee tai eläkellä naiset.Päivitävät kuvia ja matkoja ja kaikki kuvat muokattu!Pulkat naiset laita profilinsa kasvokuvan muokatun sentän reali aika vieren kuvan teininä kun normi painosina.Usein takana avio ero ja uusi aviolitto.Miten esim. Koulukaverit löytää jos listassa ei tyttö nimeä? Vetovat teini kuvan tunistaa vanhat kaverit.Tuskin ovat selvän näkiöitä ja tietävät uuden sukunimen? Lisäksi siellä vaan hehkutetan kuin hyvin menee.Yksinän valvovat syövät ja itkevät itsensä uneen salaa.kun elämä ei olekan se mitä esittävät somessa.

• Anonyymi

Heheeeeee, tarkkaanpa tiedät mitä siellä facessa julkaistaan vaikka et muka itse ole siellä. Mistä sinä muuten tietäisit avioerot ja kaikki muunkin elämän ja muokatut kuvat? Jos taas huhupuheita uskot niin aika tyhmä olet. Hyvin on taas Itähelsingissä asiat kun niiiiin hyvin tietää toisten tekemiset. Voi voi

• Anonyymi

Voit tylysti hylätä kaveri pyynnöt. Mikä estää?Karsi nyt jo pois likaa hyväksymät henkilöt sieltä pois.ELI ESTÄT HEIDÄT!.Monille on vain tärkeää näkyy on 100 kaveria tai 300 profiilin henkilöllä.Siksi ottavat niitä kaveriksi !Kuin itse haluavat kaiken maailman ihmiset jotka vain tietä,ei tunne edes kaveriksi: Kaveri luku kasvaa on ydin!

• Anonyymi

Voit estää asetuksista ainakin yhteydenotot, en ole katsonut voiko myös kaveripyynnöt estää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3700
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      96
      3333
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      95
      3231
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3118
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      3023
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2765
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2550
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2463
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2362
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2090
    Aihe