Kertokaa minulle voiko facebookkia laittaa sellaseks etten hae kavereita, kun oikeesti alkaa jo v....aa ja helvetisti kun jatkuvalla syötöllä tulee aikaajoin kaveri pyyntöjä. Sielä on vaan niin hauskoja ryhmiä joitten takia olen siellä ja sen fb tilin tein koska tarvin sitä opiskelussa.
Facebook ahistaako?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en suostunut litymään F.B / insta. Joiss kaikki ovat. Ymärän on nuret ja työelämässä.Mutta en enää nitä joilla elämä käytänössä ohi.Sairaseläkee tai eläkellä naiset.Päivitävät kuvia ja matkoja ja kaikki kuvat muokattu!Pulkat naiset laita profilinsa kasvokuvan muokatun sentän reali aika vieren kuvan teininä kun normi painosina.Usein takana avio ero ja uusi aviolitto.Miten esim. Koulukaverit löytää jos listassa ei tyttö nimeä? Vetovat teini kuvan tunistaa vanhat kaverit.Tuskin ovat selvän näkiöitä ja tietävät uuden sukunimen? Lisäksi siellä vaan hehkutetan kuin hyvin menee.Yksinän valvovat syövät ja itkevät itsensä uneen salaa.kun elämä ei olekan se mitä esittävät somessa.
- Anonyymi
Heheeeeee, tarkkaanpa tiedät mitä siellä facessa julkaistaan vaikka et muka itse ole siellä. Mistä sinä muuten tietäisit avioerot ja kaikki muunkin elämän ja muokatut kuvat? Jos taas huhupuheita uskot niin aika tyhmä olet. Hyvin on taas Itähelsingissä asiat kun niiiiin hyvin tietää toisten tekemiset. Voi voi
- Anonyymi
Voit tylysti hylätä kaveri pyynnöt. Mikä estää?Karsi nyt jo pois likaa hyväksymät henkilöt sieltä pois.ELI ESTÄT HEIDÄT!.Monille on vain tärkeää näkyy on 100 kaveria tai 300 profiilin henkilöllä.Siksi ottavat niitä kaveriksi !Kuin itse haluavat kaiken maailman ihmiset jotka vain tietä,ei tunne edes kaveriksi: Kaveri luku kasvaa on ydin!
- Anonyymi
Voit estää asetuksista ainakin yhteydenotot, en ole katsonut voiko myös kaveripyynnöt estää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764