Onko tietoa muista suomalaista terroristeista?
Luovutetaanko Suomessa kiiniotetut terroristit Ukrainaan tuomittaviksi?
Janus Putkonen ja Dozentti Bäckman on julistettu terroristeiksi Ukrainassa
48
2774
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Ukrainasta tulee Suomelle virallinen luovutuspyyntö dosentti Bäckmanin suhteen, ja sille pyynnälle esitetään kansanmurhasta todistavat todistusaineistot, niin Bäkku kyllä luovutetaan Ukrainalle.
Putkosen Jaanus on Luhanskin alueella jossakin kellariasunnossa piilossa. Sitä ei sieltä loukosta saada, ei ennen kuin Ukrainan joukot tiulee ja ottaa Luhanskin hallintaansa. Silloin Putkosen poikaakin viedään leivättömänpöydän äärelle.
Moskovan Marco sen sijaan on Suomessa, ja osoite on SUPO:lla tiedossa. Jos sen julkinen desanttitoiminta katsotaan Ukrainan kansanmurhan hyväksymiseksi ja yllytykseksi, niin myös Mosse-Marco lähetetään tuomiolle Ukrainaan.- Anonyymi
Kovasti olette ilmiantamassa Suomen kansaa NWO:lle.
Niinistön, Marinin ja Vanhasen johtamat maanpetturit.
No, vain oman sielunne olette jo kadottaneet. Tämän kyllä huomaa.
Hyvät ihmiset eivät jää teitä kaipaamaan, sano sanaakaan puolestanne, silloin kun kaikki seisomme tuomiolla.
- Anonyymi
Muilla taitaa olla vielä pitkä matka tuohon, mutta kyllä intonsa perusteella yltävät pian.
- Anonyymi
Niinpä näyttää olevan.
- Anonyymi
Valta Kuuluu Kremlile -putinistit voisi kaikki julistaa sellaisiksi, etenkin se karvaton Anus.
- Anonyymi
Nato ottaa poikkeustila lain haltuun nappaa luonnonsuojelu alueet ja naturat käyttöön niin että kajahtaa
- Anonyymi
Suomen linnakesaaret ovat olleet biologien paratiiseja. Missään ei alkuperäinen saaristoluonto ole säilynyt yhtä hyvin.
Eli voisi olla luonnon kannalta aivan hyvä ajatus. - Anonyymi
Nato ei ota haltuunsa mitään.
- Anonyymi
Desantti päkmannen voisi muiluttaa Ukrainaan ihan hyväntahdon eleenä.
- Anonyymi
Ja Hullu-aho on saatava rautahäkissä Siperiaan!
- Anonyymi
Asiallinen veto Ukrainalta. Toivottavasti Ukraina esittää Interpolille pyynnön saada nämä henkilöt kuulusteltaviksi asian suhteen.
- Anonyymi
Todella oikein. Häpeän näitä "suomalaisia". Kuinka monta kärsimystä ovatkaan aiheuttaneet epäsuorasti toiminnoillaan.
- Anonyymi
Pacman ei usko edes itse mitä paskaa suoltaa ulos.Ainoa kannattaja Leena m1:n joka on sekaisin kuin seinäkello.
- Anonyymi
Dosentti Bäckman on hakenut Valko-Venjän Lukasenkalta "turvapaikkaa"
se ei enää uskalla liikua yksin Suomessa, sillä on kaksi turvamiestä koko ajan ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dosentti Bäckman on hakenut Valko-Venjän Lukasenkalta "turvapaikkaa"
se ei enää uskalla liikua yksin Suomessa, sillä on kaksi turvamiestä koko ajan !Ei yhtään harmittaisi jos dosentti luopuisi Suomen kansalaisuudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään harmittaisi jos dosentti luopuisi Suomen kansalaisuudestaan.
Ei yhtään haittais vaikka joku tiputtais ukrainan kesäpojan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään harmittaisi jos dosentti luopuisi Suomen kansalaisuudestaan.
Desantti-dosentti voisi luopua myös laskuvarjoistaan
- Anonyymi
Ei yhtään ihmetytä että näitä etsitään.
- Anonyymi
Saako terroristin ottaa kiinni Suomessa jokamiehenoikeudella?
- Anonyymi
Jokainen kansalainen on oikeutettu tekemään kansalaispidätyksen desantit toimitetaan lähimmälle nimismiehelle
- Anonyymi
Miksei Juha Korhonen ja Panu Huuhtanen ole vielä saaneet samaa statusta?
- Anonyymi
Sillä lailla.
- Anonyymi
Lapsellista lässytystä.
- Anonyymi
Ollaan reippaasti p- korea tasolla.
Onko letit föönattu neukkulamalliseksi? - Anonyymi
Miten Janus haittaa aloittajan elämää?
- Anonyymi
Oi kyllä kyllä. Ukraina on lähinaapurimme, sydämen asiamme.
- Anonyymi
>>Dosentti Bäckman on hakenut Valko-Venjän Lukasenkalta "turvapaikkaa"
se ei enää uskalla liikua yksin Suomessa, sillä on kaksi turvamiestä koko ajan !>>
Kuulemma Suomessa asuvia venäläisiä ei saa nyt kiusata eikä syrjiä, ettrei anneta Venäjälle aihetta alkaa vastatoimiin.
Tuossa ohjeessa ei kuitenkaan sanota mitään suomalaisista Bäckmaneista ja De Witteistä ja Januksesta. Eli niitä saa kyllä jatkossa tuuppiakin, koska ei Venäjä niitä suojele, eikä tule niiden kolmen tähden tänen Suomeen sotajoukkoiensa.- Anonyymi
Saisko kysyä mistä kaltaisisi kahjoja on tullut tänne Suomeen?
- Anonyymi
Kyllä näille pitää laittaa maahantulokielto ja antaa ukrainalle vapaat kädet näitten suhteen
- Anonyymi
Voi tätä ilon ja onnenpäivää ,otetaanko terroristit kiinni elävänä tai kuolleena?
- Anonyymi
Kansainvälinen hakkeriryhmä on myös julistanut sodan dosentille ja putkoselle. Uhkaavat kaataa MV-lehden sivut pysyvästi. Voi kuinka ikävää.
- Anonyymi
Näin se etenee.
- Anonyymi
Ihan oikein jos näin on todella
- Anonyymi
Oliskos linkkiä uutiseen jossa tuo aloituksessa väitetty on kerrottu.
- Anonyymi
Ei kyseessä ole uutinen vaan ukrainalainen etsintäkuulutus.
- Anonyymi
Oletan että teillä riittänee
kielitaitoa seuraavan nettisivun lukemiseen. https://myrotvorets.center/criminal/bekman-erkki-jokhan/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan että teillä riittänee
kielitaitoa seuraavan nettisivun lukemiseen. https://myrotvorets.center/criminal/bekman-erkki-jokhan/Ja linkkisi vei uusnatsien sivuille?
- Anonyymi
Toivottavasti luovutetaan.
- Anonyymi
Eikö tuollaiselle korruptiomaalle ole aivan sama!
Älykkyysosamaarä 90. - Anonyymi
Minua kiinnostaa vain jos maksetaan tapporahaa.
- Anonyymi
Jos jäävät kiinni Donestkissa Ukrainan maaperällä, tuomiovalta kuuluu Ukrainalle.
- Anonyymi
NATO-maana Suomi tulee luovuttamaan Moskovan Marcon tuonne ukrainalaisille.
Saa siellä Kansantuomioistuin tuomita ruskeakielisen Venäjä-mielistelijän. Se täälläkoko sodan ajan vähätteli ja hähätteli Ukrainan silpomiselle ja hädälle, - Anonyymi
Vai on Putkonen ja Bäckman nyt terroristeja Ukranalais-natsien mielestä, eivät voi ihan puhtaasti esittää "uhria" ja tekojeesusta siellä, kun P ja B kertoo totuuden mitä siellä tapahtuu!
- Anonyymi
Kyllä nuo ovat ihan russonatzeja.
Johan on nykyään dezantti ja Janus on Januz.
Z-natzeja molemmat.
Ihmisoikeusrikollisia.
- Anonyymi
Aloittjalle kysymys että tuliko tämän viesti teille telepaattisesti?
- Anonyymi
Molemmat tärisee pelosta, raukat.
- Anonyymi
Aloituksesta tietysti puuttuu linkki.
- Anonyymi
Missä Putkosen Anus on nyt? Miksei kommentoi MV Lehdessä Krimin sillan räjähdystä valeuutiseksi ja terrorismiksi ??
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006