Olisi tarkoitus muuttaa Seijantie vitoseen KAS asuntojen vuokrakompleksiin. Ollaanko kuinka pahasti kusessa? Alueen asunnot ainakin ulkoapäin aika murjun oloisia ja olettavasti asukit lähinnä mamuja, narkkareita ja alkoholisteja, vai olenko väärässä? Toivottavasti olen.
Soppeenmäki asuinalueena
Anonyymi
2
1076
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän tuo vähän huonomaineista aluetta on. Itse en ole siellä asunut, mutta tuttavani asuu Seijantie 2:ssa ja on kertonut siellä perällä olevan rauhatonta. Alkupään kerrostalot lienee parempia, mutta ovat myös omistusasuntoja.
- Anonyymi
Kannattaa harkita toista kuntaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60838
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688