Ei kahta ilman kolmatta? Olihan meillä kyllä, no mukavaa ;)
Kaunis Eeva
15
68
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpäin tämä kaunis Eeva on kotoisin?! 🤔
- Anonyymi
Milloin oli mukavaa?! 🙄laita tarkempi ajankohta, paikkakunta ym.ym.
- Anonyymi
Kuka se kolmas on?!
- Anonyymi
Eeva, anna vihje itsestäsi? Sinulla on salainen numero.
- Anonyymi
Onko? Mistä sen tiedät?!😉
- Anonyymi
Minkälaista vihjettä kaipaat?!😉
- Anonyymi
Ikäsi?
- Anonyymi
Ei tuu onnistuu, valitettavasti 😏
- Anonyymi
Mikäs numero sulla sitten on jos ei salainen?!😉
- Anonyymi
Koska tietojasi ei löydy puhelimen hakupalvelusta. Voit antaa vihjeen myös minusta 😁
- Anonyymi
Anna vihje myös itsestäsi 😉
- Anonyymi
Ikää enemmän kuin sinulla 😊
- Anonyymi
Voi olla. 😉
- Anonyymi
kaunis eeva
kaunis eeva tanssii hän mua kiinnostaa
en saa sanaa suustain enkä uskalla koskettaa
ja eeva tanssii tanssii kaunis eeva tanssii vaan
on eeva syntisen kaunis minun kielletty omenain
en saa eevaa koskaa en suudella en koskettaa
on eeva liian nuori liian nuori ja viaton katseellaan mut villitsee
hänen vuokseen teen mitä vaan
vaan eeva tanssii ja nauraa pitää mua pilkkanaan
juon vuoksi eevan viinaa häntä pysty en unohtamaan
jo maahan syksy saa ja eevalta joku toinen
tanssi eeva tanssi eeva vaan tanssi eeva tanssi eeva vaan - Anonyymi
Tanssiin jo lähtee toiset. Kai kuulet, Eeva, kun sävel kaunis meille soi. Eeva, niin suurenmoiset on hetket onnen, jotka rakkaus ja soiton tenho loi. Niin kauan viivyit, niin kauan yksin. Mä katsoin tähtiin ja silloin Eevaa muistelin. Saavuit ja sylityksin sun kanssas, Eeva, tanssin kauas taivaan tähtitarhoihin.
Katse kirkas avoin kertoo kaikin tavoin: yhteinen nyt tiemme tämä on. Kun soitto sfäärien soi laulu viulujen, on kuutamossa välke vallaton. Kun lumousta mikään ei nyt estäisikään, häipyy kaikki muu ja yksi jää. Se rakkaus vain on ja välke kuutamon. On kaikki muu nyt harhaa häipyvää.
Tanssiin jo lähtee toiset. Kai kuulet, Eeva, kun sävel kaunis meille soi. Eeva, niin suurenmoiset on hetket onnen, jotka rakkaus ja soiton tenho loi. Niin kauan viivyit, niin kauan yksin. Mä katsoin tähtiin ja silloin Eevaa muistelin. Saavuit ja sylityksin sun kanssas, Eeva, tanssin kauas taivaan tähtitarhoihin.
Lausun nyt sulle hiljaa vain yhden sanan, koska muuta lausua en voisikaan: Eeva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758