USA on kutsunut"""diplomaattinsa"""pois Shanghaista. Syystä, että "korona"leviää kaupungissa kovaa vauhtia. Kukaan , eikä mikään taho ole ennen tätä jenkkien pakoa paennut "koronaa". Nyt usa ja sen "diplomaatit " paljastuivat "koronan" levittäjiksi. Onko jenkeillä tarkoitus levittää " kovempaa koronaa" ja siksi häipyät Kiinasta. Onko koko "korona " propaganda lännen demokraattien KEMIALLISTEN ASEIDEN KOKEILU.
Korona......MISTÄ SE TULEE ????????????
14
213
Vastaukset
- Anonyymi
Kemiallinen- bioloinenase?????? Kartoitus leviämisnopeudesta ym. on nyt menossa!!!!
- Anonyymi
Korona on huijaus joka ei liity terveyteen.
Huijauksen uskomaton poerusteellisuus nähdään naamoilla olevissa maskeissa.
Biologinen sodankäynti on todellisuutta ja myös Ukrainasta paljastetut labrat oli valjastettu sodankäyntiä varten.- Anonyymi
Bidenin porukka on näissä labroissa mukana ….
- Anonyymi
Samaan aikaan tekopyhää puhetta toisaalla:
"Yhdysvallat julisti Intialle oikeuden muotoilla kantansa Ukrainan tilanteeseen
Yhdysvaltain ulkoministeri Anthony Blinken sanoi, että Washington tunnustaa Intian oikeuden muotoilla itsenäisesti kantansa Ukrainan tilanteeseen
...
Blinken korosti olevansa tyytyväinen Intian viranomaisten erittäin ankariin lausuntoihin Ukrainan siviilien kuolemasta ja vaatii riippumatonta tutkintaa asiasta.
Aiemmin hän puhui Ukrainan konfliktin aiheuttamasta uhasta elintarviketurvalle maailmassa. Blinken kutsui Venäjän erityistä sotilasoperaatiota Ukrainassa "hyökkäykseksi sääntöihin perustuvaa järjestystä vastaan", jota hän uskoo Yhdysvaltojen ja Intian noudattavan." - Anonyymi
Korona on juutilaisten, komujen, kapitalistien ja musujen salaliittoa.
- Anonyymi
Ja myös Kreml on salaliitossa mukana.
- Anonyymi
Väärä kysymys, next page please.
- Anonyymi
Venäjäkin voisi kutsua sotilastiedustelu-"diplomaattinsa" pois Maarianhaminasta ja konsulaatti kiinni. Heti.
Kestääkö lännen demokraatit , kantavatko vastuunsa, löytyykö vastuunkantajia, kun totuus naton "koronalla " tehdyistä ja edelleen jatkuvista kokeista tulee julkisuuteen. Ennenpitkää joku lenkki pettää, jolloin nämä kemiallisilla aseilla leikkivät lännen demokraatit ovat vapaata riistaa.
- Anonyymi
Putler teki hyökkäyssodallaan emämunauksen. Nosti Venäjä-vihan huippuunsa ja ajaa Suomen Natoon. Putler jää historiaan sotahulluna luuserina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putler teki hyökkäyssodallaan emämunauksen. Nosti Venäjä-vihan huippuunsa ja ajaa Suomen Natoon. Putler jää historiaan sotahulluna luuserina.
Putin on NATO:n kätyri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin on NATO:n kätyri
Sinulla on persereikå suun paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on persereikå suun paikalla.
Venäjä on maapallon peräreikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on persereikå suun paikalla.
Venäläiset maahantunkeutuneet vellihousut ovat hätää kärsimässä, kun vastassa ovat Ukrainan patrioottiset MIÄHET. Ukrainalaiset mummotkin ovat kovempia kuin Venäjän sotahomppelit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683