On näillä veijareilla eri maailma kun norkku töissä. Heti kun tulee pientä
painetta työhommissa, alkaa isopyörä lyömään tyhjää.
Vasta kun Iltalehdet alko kyseleen ,missä Ilkka luuraa ,niin tuli ulos kaapista.
Kyllä muut on Suoraan kertonut jos kipuillaan. Orpokin kertoi laakista heti
ja selvis hyvän Julkisen terveydenhuollon avulla viellä osatyökykyiseksi.
Ilkka Kanervan sairasloma ,Kun ei pää kestä työhommia niin olisko lopetuksen paikka
4
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka veisi tuon Tuomiojan lääkärille.
Tunnusluvut on jo hukassa,muistaako koko lentopisteistä mitään.
Puhuu niinkuin olisi joku isompikin päättäjä.
Onko olkalaukkukin hukassa.- Anonyymi
Just!
- Anonyymi
Joku on käyttänyt eduskuntatalossa kemiallisia kaasuaseita.
Kaikki ovat lamaantuneita, suuri osa kansanedustajista ei saa sanaa suusta, ministerit ei ymmärrä kysymyksiä ja puhuu sekavia, mitkä ei liity kysymyksiin millään tavalla. Presidentti on turvassa. Onneksi hän ei ole ottanut osaa juuri mihinkään, ja on näin pysynyt terveenä. Turvallisuus ennen kaikkea. - Anonyymi
Ministeri Mikkonen on todennäköisesti altistunut kaikkein eniten, koska hänen puheissaan ei ole enää mitään järkeä.
Kun häneltä kysytään jotain, hän vetäytyy aiheesta. Kerta toisensa jälkeen, ja alkaa puhumaan jotain mistä ei ole edes kysytty mitään.
Säästetään valtion varoja, poistetaan palveluksesta sellaiset jotka eivät täytä tehtävänsä asettamia edellytyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832