loppujen lopuksi ketjureaktion, jonka vaikutus näkyy esim. Toijalassa. Noin väittävät kahjoimmat kaaosteoreetikot.
Paljon todennäköisempää on kuitenkin, että sillä voi olla oikea kaaosteoreettinen vaikutus ympäri maailmaa, miten Joen paska irtoaa suolesta.
Ja nythän on Joen iltapaskan aika käsillä, joten PELÄTKÄÄMME PAHINTA!!!
Perhosen siiven leyhähdys Brasilian viidakossa voi aiheuttaa
9
68
Vastaukset
- Anonyymi
Aika rohkea teko mainita Toijala.
- Anonyymi
Joen paska ja Toijala kuuluvat hyvin yhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joen paska ja Toijala kuuluvat hyvin yhteen.
Et tiedä mistä puhut.
- Anonyymi
Nutcase Joe!🤣
- Anonyymi
Creepy 😂
Tjaa a, et taida ymmärtää filosofisen vertauksen merkitystä?
Teoreettisesti perhosen lentely Kiinassa voi vaikuttaa vaikkapa tänne Suomeen. Vertauksella tarkoitetaan kuitenkin pienen asian vaikutusta eri elämänalueisiin, oli kyseessä fyysinen tai psyykkinen tapahtuma.
Kannattaa pohtia omaa elämäänsä ja miettiä miten jokin pieni asia/tapahtuma x on vaikuttanut itseen ja oman toiminnan jatkumoon.
Kaaosteoria on huomattavan mielenkiintoinen tutkimusalue - ei tosikoille
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1363806Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362464Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442118Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet201118Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711062- 46935
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34903Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63896- 43810
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies100799