Olenko huora

Anonyymi

Olemme mieheni kanssa kimppaseksin harrastajia.
Mieheni useat kaverit ovat naineet kanssani yhdessä mieheni kanssa.
Miehillä oli poikien ilta ja yksi mieheni kaveri auttoi todella humalaisen mieheni kotiin joka sammui kun saimme hänet sänkyyn.
Tämä kaveri on pannut mieheni kanssa kimpassa minua useita kertoja.
Päädyimme suutelemaan ja mies riisui pikkarini ja nosti minut keittiön pöydälle istumaan ja nuoli pilluani ja hieroi rintojani.
Laskeuduin makuulle pöydälle ja kaveri pani keittiön pöydällä mieheni nukkuessa sängyssämme. Nukuin sängyssä ja kaverimme sohvalla.
Aamulla aamukahvia juodessamme taisin punastua kun mieheni istui siihen paikkaan missä vaimoansa oli pantu.
Olen työtön koronan takia suljetun työpaikkani vuoksi.
Mieheni lähti töihin ja yövieraamme kotiinsa kun on työtön.
15 min päästä yövieraamme tuli takaisin ja päädyttiin sänkyyn samantien.
Vieraan miehen pää jalkojen välissä kiihoittaa mielettömästi.
Kaverista tuli minun saada rakas päivisin ja hän ja mieheni panee usein kimpassa viikonloppuisin ja iltaisin.
Olenko huora kun panen mieheni valitseman kimppamiehen kanssa myös kaksistaan?
T. Rva 29v

71

7806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro rohkeasti enemmänkin itsestäsi

      • Anonyymi

        Nimenomaan


    • Anonyymi

      Miehelläni on 2 kaveria joiden kanssa olisin heti valmis seksiin jos mieheni haluaisi kimppaanheidän kanssa.
      Olen myös ajatellut että jos haluaisivat niin suostuisin heille mieheni tietämättäkin.
      Ensi kesänä ajattelin saada miehet seksiin kanssani kun tulevat jo uniinkin.

      • Anonyymi

        onko miehesi myös bi joten vois osallistua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko miehesi myös bi joten vois osallistua

        Ollaan heteroja molemmat ja voisin olla kolmen miehen kanssa samaan aikaan.


      • Anonyymi

        Viime kesänä halusin mieheni kaveria seksiin.
        Oltiin meidän mökillä ja minä käyn aamu uinnilla ja mieheni nukkuu pidempään aamuisin.
        Mieheni kaveri heräsi kun olin lähdössä uimaan puolisomme nukkuivat vielä.
        Tahdoin että sukellamme laiturimme alle katsomaan. Laiturimme alle pääsee piiloutumaan keskellä olevaan tyhjään tilaan.
        Sain haluamani kun pääsimme piiloon ja sujautin käteni miehen uimahousujen sisään ja tunsin kalun paisuvan kädessäni ja tissini olivat miehen käsissä ja nännit miehen suussa.
        Pantiin siellä laiturin alla puolisoidemme ollessa mökillä nukkumassa.
        Kun tulimme uimasta niin mieheni heräsi ja totesi että olimme jo uineet.
        Suutelin miestäni ja olin todella iloisella mielellä.
        Tämä mies on nykyään minun salarakas.
        Hän tulee käymään kun mieheni on töissä.
        Silloin rouva saa vieraasta kalusta nauttia kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan heteroja molemmat ja voisin olla kolmen miehen kanssa samaan aikaan.

        miehestä voi tullabi kun näkee komeita kulleja työssä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miehestä voi tullabi kun näkee komeita kulleja työssä

        tulee helposti bi kun näkee kuinka hyvää tekee vaimolle haluan itse myös


    • Tietenkään et ole huora, ellei sanaa huora sitten käytetä kysytyn ja hienon naisen kunnianimenä. 🌹👀

      • Anonyymi

        ei rahasta vaan himosta silloin hakee vaan nautintoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei rahasta vaan himosta silloin hakee vaan nautintoa

        Olen siis nautiskelija joka tykkää pitää miesten kullit lämpimässä kolossa etteivät kylmety petollisessa kelissä.
        Nautin myös miesten uteliaista käsistä ja vikkelästi kielestä kun tutustutaan läpitutuksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis nautiskelija joka tykkää pitää miesten kullit lämpimässä kolossa etteivät kylmety petollisessa kelissä.
        Nautin myös miesten uteliaista käsistä ja vikkelästi kielestä kun tutustutaan läpitutuksi.

        Onnea sinulle! 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis nautiskelija joka tykkää pitää miesten kullit lämpimässä kolossa etteivät kylmety petollisessa kelissä.
        Nautin myös miesten uteliaista käsistä ja vikkelästi kielestä kun tutustutaan läpitutuksi.

        voi myös pukeutua esim ohueen t-paitaan ilman liivejä miesten mielestä kiihottavaa kun nännit näkyy samoin mini hame ilman housuja puiston penkillä on kiihottavaa


    • Et ole huora sanan kielteisessä merkityksessä.

      Miksi muuten juora ja lutka ovat kielteisiä nimityksiä.

      • Olen ahkera. Ilman sua en jaksaisi.


      • Anonyymi

        Minä olen perheen sisäinen huora.
        Olen 24-vuotias rouva ja olen mieheni vanhimman ja nuorimman veljen seksi kumppani.
        Asumme mieheni perikunnan maatalossa.
        Mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa ja nuorin veli on paljon meillä ja välillä yläkerrassa.
        Vanhin veli haluaa 2-3 kertaaa viikossa jolloin käyn yläkerrassa antamassa seksiä.
        Nuorin veli on 16-vuotias ja aloin opettaa häntä jo 15-vuotiaana ja vein hänen poikuutensa mieheni pyynnöstä.
        16-vuotias poika halusi minulta seksiä jo pitkään ennen kuin mentiin sänkyyn pojan kanssa.
        Hän käy päivisin luonani panemassa kun muut ovat töissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen perheen sisäinen huora.
        Olen 24-vuotias rouva ja olen mieheni vanhimman ja nuorimman veljen seksi kumppani.
        Asumme mieheni perikunnan maatalossa.
        Mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa ja nuorin veli on paljon meillä ja välillä yläkerrassa.
        Vanhin veli haluaa 2-3 kertaaa viikossa jolloin käyn yläkerrassa antamassa seksiä.
        Nuorin veli on 16-vuotias ja aloin opettaa häntä jo 15-vuotiaana ja vein hänen poikuutensa mieheni pyynnöstä.
        16-vuotias poika halusi minulta seksiä jo pitkään ennen kuin mentiin sänkyyn pojan kanssa.
        Hän käy päivisin luonani panemassa kun muut ovat töissä.

        Totta kai teet kultaisesti, jos autat miehesi veljiä pulassa. Voit myös tuntea itsesi imarrelluksi, koska olet niin kysytty. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen perheen sisäinen huora.
        Olen 24-vuotias rouva ja olen mieheni vanhimman ja nuorimman veljen seksi kumppani.
        Asumme mieheni perikunnan maatalossa.
        Mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa ja nuorin veli on paljon meillä ja välillä yläkerrassa.
        Vanhin veli haluaa 2-3 kertaaa viikossa jolloin käyn yläkerrassa antamassa seksiä.
        Nuorin veli on 16-vuotias ja aloin opettaa häntä jo 15-vuotiaana ja vein hänen poikuutensa mieheni pyynnöstä.
        16-vuotias poika halusi minulta seksiä jo pitkään ennen kuin mentiin sänkyyn pojan kanssa.
        Hän käy päivisin luonani panemassa kun muut ovat töissä.

        loistavaa seksiä nauttikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen perheen sisäinen huora.
        Olen 24-vuotias rouva ja olen mieheni vanhimman ja nuorimman veljen seksi kumppani.
        Asumme mieheni perikunnan maatalossa.
        Mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa ja nuorin veli on paljon meillä ja välillä yläkerrassa.
        Vanhin veli haluaa 2-3 kertaaa viikossa jolloin käyn yläkerrassa antamassa seksiä.
        Nuorin veli on 16-vuotias ja aloin opettaa häntä jo 15-vuotiaana ja vein hänen poikuutensa mieheni pyynnöstä.
        16-vuotias poika halusi minulta seksiä jo pitkään ennen kuin mentiin sänkyyn pojan kanssa.
        Hän käy päivisin luonani panemassa kun muut ovat töissä.

        nautintoa keskenään opetin aikoinaan veljelleni että myös mies osaa ottaa suihin tykkäs


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen perheen sisäinen huora.
        Olen 24-vuotias rouva ja olen mieheni vanhimman ja nuorimman veljen seksi kumppani.
        Asumme mieheni perikunnan maatalossa.
        Mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa ja nuorin veli on paljon meillä ja välillä yläkerrassa.
        Vanhin veli haluaa 2-3 kertaaa viikossa jolloin käyn yläkerrassa antamassa seksiä.
        Nuorin veli on 16-vuotias ja aloin opettaa häntä jo 15-vuotiaana ja vein hänen poikuutensa mieheni pyynnöstä.
        16-vuotias poika halusi minulta seksiä jo pitkään ennen kuin mentiin sänkyyn pojan kanssa.
        Hän käy päivisin luonani panemassa kun muut ovat töissä.

        Hienoa, meillä maalla oli monesti miniät perheen yhteisiä jos kaikki pojat eivät olleet päässeet naimisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen perheen sisäinen huora.
        Olen 24-vuotias rouva ja olen mieheni vanhimman ja nuorimman veljen seksi kumppani.
        Asumme mieheni perikunnan maatalossa.
        Mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa ja nuorin veli on paljon meillä ja välillä yläkerrassa.
        Vanhin veli haluaa 2-3 kertaaa viikossa jolloin käyn yläkerrassa antamassa seksiä.
        Nuorin veli on 16-vuotias ja aloin opettaa häntä jo 15-vuotiaana ja vein hänen poikuutensa mieheni pyynnöstä.
        16-vuotias poika halusi minulta seksiä jo pitkään ennen kuin mentiin sänkyyn pojan kanssa.
        Hän käy päivisin luonani panemassa kun muut ovat töissä.

        Tästä haluaisin kuulla lisää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen perheen sisäinen huora.
        Olen 24-vuotias rouva ja olen mieheni vanhimman ja nuorimman veljen seksi kumppani.
        Asumme mieheni perikunnan maatalossa.
        Mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa ja nuorin veli on paljon meillä ja välillä yläkerrassa.
        Vanhin veli haluaa 2-3 kertaaa viikossa jolloin käyn yläkerrassa antamassa seksiä.
        Nuorin veli on 16-vuotias ja aloin opettaa häntä jo 15-vuotiaana ja vein hänen poikuutensa mieheni pyynnöstä.
        16-vuotias poika halusi minulta seksiä jo pitkään ennen kuin mentiin sänkyyn pojan kanssa.
        Hän käy päivisin luonani panemassa kun muut ovat töissä.

        Voi mikä unelma! Mäkin haluan veljesten käyttöön, appiukkokin vaikka mukaan!

        Miten tällanen järjestely sai alkunsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mikä unelma! Mäkin haluan veljesten käyttöön, appiukkokin vaikka mukaan!

        Miten tällanen järjestely sai alkunsa?

        Mieheni veli tuli 28 vuotis päivänä seksi kumppanikseni kun mieheni kanssa puettiin minua synttärilahja asuun.
        Lopputulos oli kukan muotoiset nännilaput ja vyötäröllä leveä punainen nauha josta lopuista tehtiin iso rusetti pillun peitoksi ja kaulasta roikkui kortti kirjekuoressa tekstillä
        Jonille!
        "ERITTÄIN HYVÄÄ JA
        NAUTINNOLLISTA
        SYNTYMÄPÄIVÄÄ"
        Nauti syntymäpäivä lahjastasi!
        Toivottaa Taru & Miska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen perheen sisäinen huora.
        Olen 24-vuotias rouva ja olen mieheni vanhimman ja nuorimman veljen seksi kumppani.
        Asumme mieheni perikunnan maatalossa.
        Mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa ja nuorin veli on paljon meillä ja välillä yläkerrassa.
        Vanhin veli haluaa 2-3 kertaaa viikossa jolloin käyn yläkerrassa antamassa seksiä.
        Nuorin veli on 16-vuotias ja aloin opettaa häntä jo 15-vuotiaana ja vein hänen poikuutensa mieheni pyynnöstä.
        16-vuotias poika halusi minulta seksiä jo pitkään ennen kuin mentiin sänkyyn pojan kanssa.
        Hän käy päivisin luonani panemassa kun muut ovat töissä.

        Onkohan paljon naisia jotka panee useamman veljeksen kanssa?
        T. N28v


      • Anonyymi

        se olikin kivaa aikaa koskaan ei tiennyt annatko vai saatko kyllä tuli peppua annettua myös miehille joilla siskoni vaimona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen perheen sisäinen huora.
        Olen 24-vuotias rouva ja olen mieheni vanhimman ja nuorimman veljen seksi kumppani.
        Asumme mieheni perikunnan maatalossa.
        Mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa ja nuorin veli on paljon meillä ja välillä yläkerrassa.
        Vanhin veli haluaa 2-3 kertaaa viikossa jolloin käyn yläkerrassa antamassa seksiä.
        Nuorin veli on 16-vuotias ja aloin opettaa häntä jo 15-vuotiaana ja vein hänen poikuutensa mieheni pyynnöstä.
        16-vuotias poika halusi minulta seksiä jo pitkään ennen kuin mentiin sänkyyn pojan kanssa.
        Hän käy päivisin luonani panemassa kun muut ovat töissä.

        Olet korkeintaan pienen piirin huora tai oikeastaan perheen seksiterapeutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen perheen sisäinen huora.
        Olen 24-vuotias rouva ja olen mieheni vanhimman ja nuorimman veljen seksi kumppani.
        Asumme mieheni perikunnan maatalossa.
        Mieheni vanhin veli asuu yläkerrassa ja me alakerrassa ja nuorin veli on paljon meillä ja välillä yläkerrassa.
        Vanhin veli haluaa 2-3 kertaaa viikossa jolloin käyn yläkerrassa antamassa seksiä.
        Nuorin veli on 16-vuotias ja aloin opettaa häntä jo 15-vuotiaana ja vein hänen poikuutensa mieheni pyynnöstä.
        16-vuotias poika halusi minulta seksiä jo pitkään ennen kuin mentiin sänkyyn pojan kanssa.
        Hän käy päivisin luonani panemassa kun muut ovat töissä.

        Hyvä!
        Suku kunniaan.


    • Anonyymi

      Huora on ammatti. Riippuu siis siitä, otatko maksun.

      • Anonyymi

        Vanhin veli ostaa meille aina jotain hyvää viiniä jota nautimme panojen välillä ennen seuraavaa kertaa.
        Yleensä hän nai 2 kertaa minua pienen lepo hetken jälkeen.
        Teen hänelle kolmannen seisokin suuseksillä.
        Olen yläkerrassa noin 3-4h alastomana mieheni veljen seksikumppanina kunnes otan vaatteet kainaloon ja kotiin pesulle.
        Yläkerran suihku mahdollisuus on kellarissa meillä on suihku asuinhuoneessa.
        Mies katsoo kun vaimo tulee vaatteet kainalossa alastomana kotiin niin kysyy vain "mitä Jonille kuului ja missä on nyt hommissa?"
        Missä on hommissa?
        Mikä kysymys kun toinen oli antamassa pillua miehensä veljelle niin puheet ovat erilaisia kun kulli on joko suussa tai pillussa.


    • Anonyymi

      nauti

    • Minusta on suurta leuhkuutta että jokaisella veljellä ois oma vaimo,kun yhelläkin tulee toimeen.

      • Anonyymi

        Mieheni veli tuli 28 vuotis päivänä seksi kumppanikseni kun mieheni kanssa puettiin minua synttärilahja asuun.
        Lopputulos oli kukan muotoiset nännilaput ja vyötäröllä leveä punainen nauha josta lopuista tehtiin iso rusetti pillun peitoksi ja kaulasta roikkui kortti kirjekuoressa tekstillä
        Jonille!
        "ERITTÄIN HYVÄÄ JA
        NAUTINNOLLISTA
        SYNTYMÄPÄIVÄÄ"
        Nauti syntymäpäivä lahjastasi!
        Toivottaa Taru & Miska


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni veli tuli 28 vuotis päivänä seksi kumppanikseni kun mieheni kanssa puettiin minua synttärilahja asuun.
        Lopputulos oli kukan muotoiset nännilaput ja vyötäröllä leveä punainen nauha josta lopuista tehtiin iso rusetti pillun peitoksi ja kaulasta roikkui kortti kirjekuoressa tekstillä
        Jonille!
        "ERITTÄIN HYVÄÄ JA
        NAUTINNOLLISTA
        SYNTYMÄPÄIVÄÄ"
        Nauti syntymäpäivä lahjastasi!
        Toivottaa Taru & Miska

        Vieläkö ehtisit vierasta,ois tarjolla😎


      • Anonyymi
        retku kirjoitti:

        Vieläkö ehtisit vierasta,ois tarjolla😎

        Minkälaista sinulla olisi tarjolla?
        Voitaisi ehkä välillä tavata jos tullaan toimeen.
        Olisi vaihtelua veljesten kanssa kisailuun.
        T. N24v


      • Anonyymi

        Siinä on nainen tyytyväinen kun ei tarvi olla puutteessa kun voi valita veljistä kiimaisimman ja saa kullia pilluun.
        Yksi puute kuitenkin on veljekset ei halua panna minua kimpassa.
        He panevat vain peräkkäin.
        Olen välillä nainut päivällä nuorinta veljeä ja iltasella vanhimman kanssa ja yöllä oman mieheni kanssa. Jokaiselta saan suuseksiä ja panevat 2-3 kertaa kun imen heidät ainakin kerran uuteen erektioon.
        Nuorin on innokkain ja kiimaisin hänen kanssa pidetään eniten hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on nainen tyytyväinen kun ei tarvi olla puutteessa kun voi valita veljistä kiimaisimman ja saa kullia pilluun.
        Yksi puute kuitenkin on veljekset ei halua panna minua kimpassa.
        He panevat vain peräkkäin.
        Olen välillä nainut päivällä nuorinta veljeä ja iltasella vanhimman kanssa ja yöllä oman mieheni kanssa. Jokaiselta saan suuseksiä ja panevat 2-3 kertaa kun imen heidät ainakin kerran uuteen erektioon.
        Nuorin on innokkain ja kiimaisin hänen kanssa pidetään eniten hauskaa.

        Meillä on iso sauna ja kun se lämmitetään (puusauna) käydään kaikki saunojat yhdessä saunassa miehet ja naiset.
        Sisällä on sähkösauna mutta se on melko pieni puulämmitteisessä on paremmat löylyt ja parempi tunnelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on nainen tyytyväinen kun ei tarvi olla puutteessa kun voi valita veljistä kiimaisimman ja saa kullia pilluun.
        Yksi puute kuitenkin on veljekset ei halua panna minua kimpassa.
        He panevat vain peräkkäin.
        Olen välillä nainut päivällä nuorinta veljeä ja iltasella vanhimman kanssa ja yöllä oman mieheni kanssa. Jokaiselta saan suuseksiä ja panevat 2-3 kertaa kun imen heidät ainakin kerran uuteen erektioon.
        Nuorin on innokkain ja kiimaisin hänen kanssa pidetään eniten hauskaa.

        Eilen kerroin miehelleni halusta olla veljeksille kimppanainen yhtäaikaa kaikkien kanssa.
        Nyt on olohuoneeseen laitettu 3patjaa ja odotellaan veljeksiä kylään.
        Ovat sopineet panevansa kanssani kimpassa kuten olin toivonutkin.
        Olen todella innoissaan kun saan kolmea miestä yhtä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen kerroin miehelleni halusta olla veljeksille kimppanainen yhtäaikaa kaikkien kanssa.
        Nyt on olohuoneeseen laitettu 3patjaa ja odotellaan veljeksiä kylään.
        Ovat sopineet panevansa kanssani kimpassa kuten olin toivonutkin.
        Olen todella innoissaan kun saan kolmea miestä yhtä aikaa.

        Oli hienoa kun sai olla kolmen kiimaisen miehen kanssa sängyssä ta patjoilla.
        Vanhin veli meni ylös jo yöllä.
        Nuorin veljistä piti minusta kiinni koko yön ja aamulla pani takaapäin mieheni nukkuessa vieressä.
        Kävin myös yläkerrassa jossa oli kiimainen mies pillua vailla.
        Toiset katseli virnistellen kun tulin vaatteet kainalossa ja talouspaperi jalkojen välissä takaisin ja suihkuun ennen kahvia.


    • Anonyymi

      voi kuinka ihanaa mutta oletko antanut myös miehellesi tuota suurta kullia peppuunsa kun on kerran valinnutkin niin haluaa myös

    • Anonyymi

      Olet.

    • Et ole. Juuri tuollaista olisin halunnut entisen avovaimoni kanssa. Hän ei ollut kiinnostunut. Paitsi sitten tekikin omia syrjähyppyjään.
      Kimpat on kivoja. Nyt olen ollut sitten monen pariskunnan kanssa. Ihanaa nähdä sitä keskinäistä luottamusta. Ja paneminenin on mahtavaa.

    • Anonyymi

      et oo sun pitää miehes saamaan ottamaan myös miestä peppuunsa tietää miltä tuntuu

    • Anonyymi

      Et toki vaan oikea nainen joka osaa nauttia.
      Noin se pitää ollakkin

    • Anonyymi

      Et ole mielestäni tehnyt mitään enempää kuin mitä miehesi mukana ollessa.

    • Anonyymi

      Juu

    • Anonyymi

      Olet, mutta koska asia vaivaa sinua omatuntosi yrittää kertoa sinulle ettet tee oikein. Lopeta huoraaminen ja vaadi miestäsikin kunnioittamaan avioliittoanne tai ota ero.

    • Anonyymi

      Haluaisitteko parin seuraa N38v ja M41v ollaan Vantaalta.
      Ollaan normaalikokoisia ja heteroja.

    • Anonyymi

      Meidän perhetuttumme on ollut meillä toisena miehenä sängyssä.
      Kimppa on ihanaa jos kaikki osaa nauttia siitä.
      Toivon kaikkea hyvää teille kaikille.
      Kimppa on mahtavaa.

    • Anonyymi

      Pakko sanoa faktat faktoina. Kaikki kimppaa harrastavat naiset ovat lutkia. Kukaan älykäs ja täysijärkinen nainen ei jaa pilluaan monelle ja anna polkea itseään. Arvotonta touhua. Crachuorat jakaa kaikille ja menee pornoleffoihin kaikkien jyystettäviksi. En arvosta pätkääkään naista joka on jakanut itseään kimpoissa. Oma on pillunsa ja ise sitten ottaa kaikki taudit vastaan. Lopulta saa jo nuorena Hpv: n pilluun ja pillusyövän. Siinä saa sitten levitellä pilluaan lääkäreille käydessään hoidoissa.

    • Anonyymi

      Et todellakaan ole, olet sinut itsesi kanssa ja se on tärkeintä.

    • Anonyymi

      Olipas niin ilmiselvä miehen kirjoittama juttu 😂😂😂
      Sairasta fantasia jossa ei ollut totuutta pätkääkään😂

    • Anonyymi

      huora ottaa maksun sinä nautinnon eri asia

      • Mä olen huora. Olen lutkapoika.
        Mikä tahansa seteli käy maksusta.
        Se on mulle sellainen pakkomielle.


    • Anonyymi

      Olet

    • Anonyymi

      Et ole huora. Olen itsekkin mieheni kaverin kanssa seksisuhteessa.
      Mieheni on usein komennus hommissa ja viikot poissa jolloin mieheni kaverin kanssa vietetään parisuhde elämää. Meillä on mieheni lupa olla myös kaksistaan sängyssä.

    • Anonyymi

      huora antaa rahasta sinä nautinnosta

    • Anonyymi

      Saahan täällä fantasioida, ei ole kiellettyä tai laitonta.

    • Anonyymi

      Kyllä olet.

    • Anonyymi

      Tässä pitkässä ketjussa on yksi kirjoittaja, joka esiintyy useana henkilönä. Vastaakin itselleen. Kaikkiaan kirjoittajia lienee viisi tai kuusi. Eräs notkuu täällä palstalla aamusta yöhön ja kirjoittelee pötköön fantasioitaan, jotka ovat kyllä yhtä mielenkiintoisia kuin Pekkarisen puheet.

    • Anonyymi

      Meidän puolituttu mies tuli ravintolasta meille jatkoille. Laulettiin karaokea ja lopulta päädyttiin kimppaseksiin. Annoimme vieraan panna ensin ja minua kiihoitti kun vieraamme kutsui minua pikku huoraksi pannessaan minua.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Omaa vaimoani pannaan tuolla tavalla kaverimme kanssa melko useasti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joo kyllä sä aloittaja oot käyttörasia. Jaat liikaa pilluasi. Ei kiva, en tuollaista käyttörasiaa halua. Omaa on värkkisi.

    • Ns. avoimessa suhteessa noita on tullut harrastettua ja jäkipyykkiä tuli pestyä sittemmin. Tää leinee turhaa, mutta:
      1) ei missään nimessä humalassa
      2) sopikaa pelisäännöt ennakkoon keskenänne sekä toistenne että myös muiden kanssa

      Hyvä siitä tulee

    Ketjusta on poistettu 230 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe