Korona tappaa yhä enemmän

Anonyymi

64

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SDP osaamista. Sanna Marin on vastuullinen tästä. Sanna otti vastaan työn jossa kannetaan vastuuta. Onko aika erota jo?

      • Anonyymi

        THL ohjeisti että maskeja ei enää tarvita , korona on jo kaikkialla.


      • Anonyymi

        Totta!
        Kuolleisuus lisääntynyt piikkien tahdissa.


      • Anonyymi

        Korona on Sanna Marinin ja NATO kiimaisten salaliiton tuote millä Suomen kansa tuhotaan ja korvataan Ukrainalaisilla , kuten Stalin teki Karjalaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta!
        Kuolleisuus lisääntynyt piikkien tahdissa.

        Niin on. Rokotetut tietävät tämän itsekin mutta eivät suostu myöntämään.


    • Anonyymi

      Ei kansanmurhaajia ruumiit kiinnosta.

      • Anonyymi

        Usa käärii fyrkat, piikit oli hyvä myyntiartikkeli. Pelotellut kansat odotti jonossa.


    • Anonyymi

      Suomi nyt183, siis yhdessä vuorokaudessa.

    • Anonyymi

      Olisko onnellisen kansan mielenterveydelliset ongelmat käyneet taakaksi terveydenhollollemme ja helpottaakseen tätä rajoituksia poistetaan.

      • Anonyymi

        24/7 korona sota natoon liittymisen ongelmat ovat rasite onnellisen suomalaisen kuupalle.


      • Anonyymi

        Tuokin.


    • Anonyymi

      Koronaraatoja tulee nyt ennätystahtia. Laajat eristykset ja maskipakko voimaan pikaisesti.

      • Anonyymi

        Ei auta. Tauti tulee kaikille, kehitetty niin, eiku...


    • Anonyymi

      Kuis baltian maissa ja ruottis kautta Norja, tilastot näyttävät?🐼

    • Anonyymi

      Piikitetyt kuulostaa jotenkin fanaattisen venäjävihamielisiltä.
      Mitä hlvettiä niissä piikeissä oli?

      • Anonyymi

        Tota pähkääilee muutkin


      • Anonyymi

        Aivotoiminta sumussa/ lamaannutettu. Ei omaa tahtoa. Liekö tarkotuskin.


    • Anonyymi

      Kaikki kuolleet moneen kertaan rokotettuja?

      • Anonyymi

        Juu, nyt näyttää pahalta.


      • Anonyymi

        Pääasiassa sellaisia jotka eivät ole ottaneet yhtään koronarokotusta.


    • Anonyymi

      kokeellinen geeniterapia piikki näyttää toimivan....

    • Anonyymi

      Hallitus on syyllinen kansanmurhaan.

    • Anonyymi

      Päättäjät ovat päättäneet päästä eroon, köyhistä, vanhuksista ja sairaista. Suomi on nykyään kuin titanic, kolmella eri kannella seilataan ja uppoaminen on vain ajan kysymys. Nyt ensimmäisen luokan matkustajat ovat kuitenkin suuremmassa vaarassa, toinen ja kolmas on viety loppuun.

      • Anonyymi

        Kaikista köyhimmät eivät käy missään eivätkä tapaa ketään ovat vain neljän seinän sisällä. Ei ole rahaa käydä missään ja kaikki ihmissuhteetkin on jo valmiiksi tuhottu valtion puolesta. Sen sijaan vanhan liiton ylisosiaaliset änkyrät käyvät joka paikassa ja muurahaisia on niin paljon housuissa etteivät malta pysyä paikoillaan ja änkeävät itsensä joka paikkaan.


    • Anonyymi

      Maskeista ei ole missään vaiheessa ollut mitään hyötyä.

      Rokotteet pitäisi ottaa ja yli-ikäisten (yli 80v) pitäisi ottaa kiltisti se neljäs ja viides rokotekin mikäli tahtovat elää vieläkin pidempään.

      Rokottamattomien kuolemilla ei ole merkitystä.

      • Anonyymi

        mä olen rokottamaton ja hengissä, ollut keuhkokuume ja 2 flunssaa, olen yli 50 v. ja astmaatikko.

        Hui ku pelottaa feikkivirus, niistä piikeistä ja näytetikuista se korona teille tuli, toisille annettu tappavaa hermomyrkkyä hähähää

        Fiksut ei hötkyile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä olen rokottamaton ja hengissä, ollut keuhkokuume ja 2 flunssaa, olen yli 50 v. ja astmaatikko.

        Hui ku pelottaa feikkivirus, niistä piikeistä ja näytetikuista se korona teille tuli, toisille annettu tappavaa hermomyrkkyä hähähää

        Fiksut ei hötkyile.

        << mä olen rokottamaton ja hengissä, ollut keuhkokuume ja 2 flunssaa, olen yli 50 v. ja astmaatikko. >>

        Kaikki kaltaisesi eivät ole elossa kun ovat saaneet tartunnan. Ei siihen kuoleminen tietenkään mitenkään erityisen todennäköistä ole, mutta tietysti tuota todennäköisyyttä kannattaa pienentään - jos kerran on noinkin yksinkertainen keino kuin pari pientä piikkiä.

        << Hui ku pelottaa feikkivirus >>

        Feikkivirus ? Siis todennettu virusko olisi muka jotain feikkiä ? Olematon ? Ei nyt saatana, mitä idiotismia.

        Pelottaa näköjään ainakin piikki.

        << piikeistä ja näytetikuista se korona teille tuli >>

        Ei. Se on aerosolivälitteinen virus, josta tuo tartunta tulee.

        << toisille annettu tappavaa hermomyrkkyä >>

        Mitä nyt vitun "hermomyrkkyä" ?

        << Fiksut ei hötkyile. >>

        Ai jostain hermomyrkyistä ?

        Jep, fiksut eivät tuollaista vammailua esitä.

        Fiksut pienentää todennäköisyyttään sairastua vakavasti esim. kulkutautiin. Sinä et kuulu heihin. Et kuulu fiksuihin. Valitan jos tuli yllätyksenä.


      • Anonyymi

        Sairastin jo 2, lievempi kuin normi flunssa. Piikkini annan enemmän tarvitseville, hyvän tahdon eleenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        << mä olen rokottamaton ja hengissä, ollut keuhkokuume ja 2 flunssaa, olen yli 50 v. ja astmaatikko. >>

        Kaikki kaltaisesi eivät ole elossa kun ovat saaneet tartunnan. Ei siihen kuoleminen tietenkään mitenkään erityisen todennäköistä ole, mutta tietysti tuota todennäköisyyttä kannattaa pienentään - jos kerran on noinkin yksinkertainen keino kuin pari pientä piikkiä.

        << Hui ku pelottaa feikkivirus >>

        Feikkivirus ? Siis todennettu virusko olisi muka jotain feikkiä ? Olematon ? Ei nyt saatana, mitä idiotismia.

        Pelottaa näköjään ainakin piikki.

        << piikeistä ja näytetikuista se korona teille tuli >>

        Ei. Se on aerosolivälitteinen virus, josta tuo tartunta tulee.

        << toisille annettu tappavaa hermomyrkkyä >>

        Mitä nyt vitun "hermomyrkkyä" ?

        << Fiksut ei hötkyile. >>

        Ai jostain hermomyrkyistä ?

        Jep, fiksut eivät tuollaista vammailua esitä.

        Fiksut pienentää todennäköisyyttään sairastua vakavasti esim. kulkutautiin. Sinä et kuulu heihin. Et kuulu fiksuihin. Valitan jos tuli yllätyksenä.

        Minä nainen yli 50, korona 2 kertaa. Työssä käyn, ei ongelmia. Vainkoronapoissaolot, työkavereilla rokotetuilla enemmän piikitys/2 pvää poissaoloja, sekä koronapoissaolonsa. Hyöty piikeistä olematon.


    • Anonyymi

      Koronaan kuoli tammikuussa 555, helmikuussa 555 (luku nousee yhä). Maaliskuussa noin 1 000 ja huhtikuussa 14 päivään mennessä jo 373. Noin 30 koronakuolemaa päivässä ja kuukausittaisten koronakuolemien luku on noussut koko ajan viime kesästä asti ja lokakuusta alkaen ollut kuukaudesta toiseen tähän asti koko pandemian korkein 5 kuukautta peräkkäin, huhtikuu lyönee taas uuden ennätyksen.
      https://www.koronatilastot.fi/fi/sairaala/

      • Anonyymi

        Sekottavat korona ja piikkikuolemat?


    • Anonyymi

      Itse sain ohuen viivan toiseksi. Eli lievästi positiivinen eikä aiheuta toimenpiteitä. Ilman naamaria kauppaan ja uimahalliin vaan.

      • Anonyymi

        Olisikohan muissa rokotteissa ollut hiv-virusta aikaisemmin niin testissä viiva nousee lievästi, mutta ei ratkaisevasti keskirajan yli, jota pidetään virallisesti positiivisena tuloksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikohan muissa rokotteissa ollut hiv-virusta aikaisemmin niin testissä viiva nousee lievästi, mutta ei ratkaisevasti keskirajan yli, jota pidetään virallisesti positiivisena tuloksena.

        << Olisikohan muissa rokotteissa ollut hiv-virusta aikaisemmin niin testissä viiva nousee lievästi, mutta ei ratkaisevasti keskirajan yli, jota pidetään virallisesti positiivisena tuloksena. >>

        Öö, kyse on koronavirusspesifisestä testistä. HIV ei siis kuulu mitenkään asiaan.

        Aikamoista sekoilua tämäkin ketju. Eihän noissa vajakkien vammailuissa ole tolkun hiventä.

        No, kaipa tuo on sitä sekoilun joutsenlaulua ennen kun foliohattuvajakit joutuvat myöntämään olleensa koko ajan aivan täysin väärässä vammailuissaan.


    • Anonyymi

      Maskien poisto ei tapa ketään.

      Koronapiikit nyt tappavat ,kiihtyvällä vauhdilla. Amerikkalaiset asiantuntijat ovat laskeneet, että kaikki rokotetut kuolevat vuoteen 2025 mennessä.

      • Anonyymi

        Autojen pakokaasut ja tupakan savut tappavat ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autojen pakokaasut ja tupakan savut tappavat ihmisiä.

        Alkoholi👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi👹

        Hyvä ei kun ryyppäämään, ryyppäämään......


    • Anonyymi

      Suoli ja sontamariini haluaa Suomeen sodan, sekä USA:n tavoitteiden takia että saataisiin peiteltyä rokotekuolemat, jotka ovat vain nousussa. Tammikuussa 300, helmikuussa 600, maaliskuussa 900 "koronaan" kuolluttta rokotettua. Lukemat vaan nousee.

      Amerikkalaiset asiantuntijat ovat laskeneet, että kaikki rokotetut kuolevat vuoteen 2025 mennessä.

      • Anonyymi

        Vanhoista kääkistä ja änkyröistä päästään eroon sillä lailla.


      • Anonyymi

        << Amerikkalaiset asiantuntijat ovat laskeneet, että kaikki rokotetut kuolevat vuoteen 2025 mennessä. >>

        Ei ole.

        Joku lukemasi huuhaablogin maailmanlopunennustajista on varmaan sellaisia profetioita esittänytkin, mutta ei sentään amerikkalaiset asiantuntijat.

        Mutta mutta, tuletko 1.1.2026 tunnustamaan tänne olleesi totaalinen ääliö kun menit uskomaan tuohonkin huuhaapaskaan ?


    • Anonyymi

      Menkää jo hoitoon

    • Anonyymi

      Kyllä vaan, hoitoa on saatu, kolmannesta piikistä on nyt tovi kulunut ja alkaa olemaan vieroitusoireita, yöt menee sängyssä pyörien, pulssi hakkaa joten ellei pian saa seuraavaa piikkiä niin tähän olotilaan voi kuolla.
      .

      • Anonyymi

        Apua🤬


    • Anonyymi

      ei ne kahjot jätä rauhaan mutta vastarinta on kasvanut 1005%

    • Anonyymi

      Rokotteer ne tappavat, niistä saa koronan.

      • Anonyymi

        Miksei rokotteet tehoa Arabiemiraateissa kun rokotekattavuus on 100% eikä kuolemia tule?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei rokotteet tehoa Arabiemiraateissa kun rokotekattavuus on 100% eikä kuolemia tule?

        Höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei rokotteet tehoa Arabiemiraateissa kun rokotekattavuus on 100% eikä kuolemia tule?

        Vai eikö niitä uutisoida


    • Anonyymi

      Rokotteet ne siellä varmaan vaikuttaa, vaids

    • Anonyymi

      Maskit EI auta, meillä oli töissä, kaikki sairastuttiin. 2-3 piikkiä saaneet sai jopa pahempia oireita kun rokottamattomat.
      Onko sittenkin totta, että rokote pahentaa oireita?

    • Anonyymi

      Montako rokotetta nämä koronakuolleet on saaneet?

    • Anonyymi

      Raid tappaa talossa ja puutarhassa, mutta covid seurakunnassa!🤢🤢

    • Anonyymi

      Leväperäinen maahanmuutto toi meille koronan kaupanpäällisinä. Sekä korkeasti verotettu bensa ja ilmaston lämpeneminen.

    • Anonyymi

      Maskeja suositeltu koko ajan ja nyt suosituksesta luovuttiin, järjetöntä.

      Iso summa mennyt maskeihin 2 vuoden aikana, kuka korvaa jos ne olikin muka turhia. Muutenhan suositusta nyt kun korona jyllää kovaa ei olisi poistettu.

      Vai halutaanko että koko kansa saa sairastaa tuon?

    • Anonyymi

      Siltähän tuo vaikuttaa. Mihin kaikki korona asiantuntijat on muuten kadonneet?

      • Anonyymi

        Sannaa ei enää kiinnosta korona kun sen avulla ei voi kohottaa imagoon. Nyt täytyi turvautua nahkatakkiin että saa huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannaa ei enää kiinnosta korona kun sen avulla ei voi kohottaa imagoon. Nyt täytyi turvautua nahkatakkiin että saa huomiota.

        Mutta Sanna Marin on sentään hyvännäköinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Sanna Marin on sentään hyvännäköinen nainen.

        Koskaan kauniilla naisella ei hammasrivistö ole 1x2 , niinkuin Sannalla. Alahampaat on ihan vinksinvonksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan kauniilla naisella ei hammasrivistö ole 1x2 , niinkuin Sannalla. Alahampaat on ihan vinksinvonksin.

        Suomen media konttaa Sannan edessä niin että saa hävetä. Aivan oksettaa nuo ihailevat jutut joita kansalle syötetään. Pahempaa kuin Venäjällä.


    • Anonyymi

      EI KUOLE. Kukaan ei kuole kokonaan. Ihmiset kuolevat myrkkypiikkiin

    • Anonyymi

      Omaa päätä saa käyttää ja itsekin voi tehdä vaikka suositusta ei ole.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe