Ilahdun susta mies, sun kasvoista, katseesta... kaikesta. Mutta annat niin ristiriitaisia signaaleja, etten osaa muuta kuin tehdä samaa. Niin tai näin, saat mut sekaisin. Oot ihana kaikin puolin. Ja täytät mun ajatukset.
Hyvää pääsiäistä. Nähdään pian :)
Sinulle kultainen
26
899
Vastaukset
- Anonyymi
Kun olisitkin hän. Haluan hänet.
- Anonyymi
Tiedätkö samaa voisi sanoa naiselle.
Vaikken tiedä kuka aloittaja on?
Kaikki naisessa viestittää ota minut, mutta todellisuus on kun asiaa kysyy viestillä ei kiinnosta?
On kuin laulussa "ei kiinnosta" tytöt tykkää pojista.
t-mies- Anonyymi
Ehkä et vaan osaa tulkita naisia.
Se että susta joku on sun mielestä kiinnostunu, ei tarkota että se on totuus.
Miehet harvemmin ymmärtää naisten eleitä oikein.
Siksi parisuhteessa nainen suuttuu miehelle usein ja mies ei edes tajua sitä tai jos tajuaa oven paukauttelusta, tiuskimisesta tai pihtaamisesta et vihanen on, niin ei tajua mistä syystä.
Eli miehet ei osaa tulkita naisia oikein - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä et vaan osaa tulkita naisia.
Se että susta joku on sun mielestä kiinnostunu, ei tarkota että se on totuus.
Miehet harvemmin ymmärtää naisten eleitä oikein.
Siksi parisuhteessa nainen suuttuu miehelle usein ja mies ei edes tajua sitä tai jos tajuaa oven paukauttelusta, tiuskimisesta tai pihtaamisesta et vihanen on, niin ei tajua mistä syystä.
Eli miehet ei osaa tulkita naisia oikeinEi ketään tarvitse "tulkita", kun asioista keskustellaan ja puhutaan... ÄÄNEEN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ketään tarvitse "tulkita", kun asioista keskustellaan ja puhutaan... ÄÄNEEN.
”Kaikki naisessa viestittää ota minut, mutta todellisuus on kun asiaa kysyy viestillä ei kiinnosta?”
Tulkinta päin peetä T-miehellä, kun nainen ääneen vastasi ettei kiinnosta.
Ei osaa tulkita naisia oikein - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Yksinkertaista, mutta totta.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä neuvo: 🌠🎇🎇🌠🌠 ja 👍 päälle.
Yksinkertaista, mutta vaatii munaa toteutuakseen! Sama neuvo sopii kaikkiin ihmissuhteisiin ja myös työelämään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Yksinkertaista, mutta totta.
Lähtökohtaisesti juuri näin
- Anonyymi
Kuka olet aloittaja? Ketä miestä tavoittelet?
- Anonyymi
Kiitos. Hyvää Pääsisäistä salaperäinen aloittajanainen! Tv. Eräs mies
- Anonyymi
Vastasitko itsellesi? Näinpäin tämä nyt kuitenkin valitettavasti menee, että sori toripulut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasitko itsellesi? Näinpäin tämä nyt kuitenkin valitettavasti menee, että sori toripulut
Olen mies, en aloittaja.
- Anonyymi
Ei kaikki ole multa täällä vaikka osuisi kuinka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä lähti sinusta ylläpitoon. T. sivullinen
Tuo kommentoija käy täällä jatkuvasti kiusaamassa muita. On todella ilkeä ja loukkaa muita koko ajan. Harrastaa muiden mielen pahoittamista ja maalittaa syyttömiä. Eikö asialle oikeasti voi tehdä mitään? Onko kiusaaminen oikeasti tämän palstan sääntöjen mukaista? Hän tekee sitä jatkuvasti muille. Puutun tähän sivusta. En vaan oikein ymmärrä tätä enää.
- Anonyymi
Jätä ensin se miehesi, niin ei tule enää ristiriitaisia merkkejä. Vain suoraa puhetta.
- Anonyymi
Jos jätät naisesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jätät naisesi
Ei mulla ole naista. Vain kaksi kisulaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole naista. Vain kaksi kisulaista.
Olipa kisulainen kommentti. Parempi kun lopetat kaikenlaiset merkit - "vain suoraa puhetta mr 😼 "
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kisulainen kommentti. Parempi kun lopetat kaikenlaiset merkit - "vain suoraa puhetta mr 😼 "
Okei. Olen sinun jos vain niin tahdot "Neiti 🐶". Mutta ensin sun täytyy pedata vanha juttu alta pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Olen sinun jos vain niin tahdot "Neiti 🐶". Mutta ensin sun täytyy pedata vanha juttu alta pois.
Mistäpäin on kissamies ja mistä tunnet koira naisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jätät naisesi
Sun takii ei kukaan jätä ketään! Olet tyhjänpäiväinen setä/täti, sua kukaan tiedä oletko mies vai naine? Lienetkö tuo keinovagina mies. Halimonsteri? Pikkupirpana ja miljoona muuta hahmoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sulle muiden asiat kuuluu?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinais-Suomi ja Työpaikalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinais-Suomi ja Työpaikalta.
Hyvä sinä😼 Rohkea kisumies. Tuo utelias ulla ei tee tiedolla mitään, mut toivottavasti koiraneiti bongaa tämån.
- Anonyymi
Ekan kerran kun katsoit minua
Tuntui, että näet minut eri tavalla
Kuin kukaan muu
Toisen kerran kun näin sinua
Oli aivan liian myöhäistä paeta
Olin mennyttä kalua - Anonyymi
Se on sellaista se läheisyys: liian lähellä niin polttaa ja liian kaukana niin jäytää. Uskon, että pystyisimme jonkinlaisen livesuhteenkin muodostamaan, jossa ei tarvitse olla saman katon alla välttämättä jos omaa aikaa ja tilaa vaatii niin paljon :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053