Venäjän hyökkäys Ukrainaan saattoi vaikuttaa terveydentilaan.
Ilkka Kanerva on kuollut
22
580
Vastaukset
- Anonyymi
Tai koronapiikit
- Anonyymi
Hullu.
- Anonyymi
Voi ei, avasin iltasanomien nettisivut ja siellä oli tämä uutinen.
Enpä olisi tällaista uutista odottanut, järkyttäähän tällaiset uutiset.
Ei vielä kyllä olisi odottanut, että Ilkka Kanerva on kuollut.- Anonyymi
Ilkka oli nuorekas ja dynaaminen persoona.
- Anonyymi
Mielummin olisi Putin kuollut, jonka takia sadat miljoonat ihmiset kärsii.
- Anonyymi
Keskiviikkona 13. huhtikuuta hän kirjoitti viestin Twitter-tililleen.
”Sairauslomani jatkuu toistaiseksi. Seuraan tästä huolimatta ulkopoliittisen tilanteemme kehitystä tarkkaan. Tänään julkaistu selonteko on tärkeä askel Suomen turvallisuuspoliittisten ratkaisujen kannalta. Eduskunnalla edessään historiallisen tärkeitä päätöksiä.” - Anonyymi
Sairauslomani jatkuu toistaiseksi. Seuraan tästä huolimatta ulkopoliittisen tilanteemme kehitystä tarkkaan, hän tähdensi.
- Anonyymi
R.I.P. Ike vaikka olikin stasi-listalla luultavasti
- Anonyymi
Seuraavan kk aikana lähtee monta korkee asteista rapparia ja muita salaseuralaisia.
Todellinen Wind of change puhaltaa.
Hyvää matkaa Temppelin Ritari.- Anonyymi
hjuva.
kuink a paljon nyt säästyi suomalaisten rahaaa esim sopeutumiseläkkeinä ym jne kokoomus-eliittipelirahaa kansan maksamaa?
- Anonyymi
Samana päivänä sairastui kun ryysy hyökkäsi Ukrainaan! Vitun putleri!!!
- Anonyymi
Kokoomusta en ikinä äänestänyt, mutta arvostin Ilkkaa.
- Anonyymi
Minä en äänestänyt lähinnä siksi, että noita Moskovan mielistelijöitä ei saa oikeistopuolueessa olla!
- Anonyymi
Saako patsaan vielä
- Anonyymi
Putinin syyksi tämäkin
- Anonyymi
Taatusti venäjällä on vaikutusta Iken kuolemaan.
- Anonyymi
Seliseli...pohjaan meni😅
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008754861.html
Kaksi hyvää uutista samana päivänä... vanha Tehtaankadun kävijä lähti iäksi.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fd3e47de-ffe0-4906-ba08-1bea0cf707e5 - Anonyymi
Kevyet mullat Ikelle. Hen koht en jää kaipaamaan...
- Anonyymi
Kanerva hankki hyvin eduskunnassa lähes 50 vuotta. Kaikki päivärahat, kokouspalkkiot, ym. ym. etuisuudet. Oliko mm. Kanerva Suomen oligarkki , vai joku muu herkku. Kuka laskisi tämän tulot 50 vuodelta. Meneekö kansanedustajan tuloista veroja, vai onko palkka ns. veroton palkkio.
- Anonyymi
Typerät spekulaatiot voisi lopettaa. Syöpä etenee omaan tahtiinsa maailmantapahtumista välittämättä.
- Anonyymi
Maksasyöpäkin riuduttaa ihmisen nopeasti.
- Anonyymi
Meneekö helvettiin vai kokoomuslaisten taivaaseen?
Se on kaikilla kokoomuspelureilla edessä- miettikääö sitä kun Pietarin ovella olette?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043